AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Jeg har de siste fire årene vært gjennom fire tøffe og krevende studieår, i sommerferiene har jeg jobbet og stått på selv om jeg har vært sliten, samme med påske- og juleferie. Det har da blitt et par fridager, men da ender jeg opp med å tenke på alt som skal gjøres. Kort sagt: jeg er sliten, holder på å bli helt utslitt og finner lite glede i hverdagen, jeg trenger å komme meg litt bort, så derfor har jeg bestemt meg for å reise bort et par dager for å slappe av og få nye inntrykk. Saken er den at jeg er student og har dermed ganske dårlig råd, men jeg vil gjerne reise bort for det. Så da lurer jeg på om noen av dere har gode tips på billige reiser? Anonymous poster hash: 958ee...e5c
Monstrum Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Sjekk restplassbiletter! Er du heldig kan du få en uke på Gran Canaria, med fly og hotell for 2000
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Krakow i Polen er en billig og bra plass. I tillegg til budapest. Anonymous poster hash: 6df7e...96f
Sofie_22 Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Praha. Ganske billig og en utrolig fin by 1
Binta Ba Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Ving har også masse restplasser for 1000 tur/retur med og uten hotell, 1-2 uker. Finn er gode på å finne restplasser, i følge en vennine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå