Gjest Skrevet 4. mars 2014 #461 Skrevet 4. mars 2014 Tråden er ryddet for rasistiske ytringer! Ann Christin - MOD -
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #462 Skrevet 4. mars 2014 uansett fortalte han henne hele greia og ut fra ts innlegg høres det ikke ut som fra hans beskrivelse at hun var bevisst hva som foregikk At man drikker seg full og ikke husker at man har sex gjør det ikke til voldtekt. Hahaha, herregud... Veldig greit å anmelde det dagen etterpå da, siden man føler seg litt ekkel, lett å putte skylden over på noen andre isteden for å ta det på sin egen kappe. Anonymous poster hash: 7bcf7...5e4
Gjest BettyBoop Skrevet 4. mars 2014 #463 Skrevet 4. mars 2014 At man drikker seg full og ikke husker at man har sex gjør det ikke til voldtekt. Hahaha, herregud... Veldig greit å anmelde det dagen etterpå da, siden man føler seg litt ekkel, lett å putte skylden over på noen andre isteden for å ta det på sin egen kappe. Anonymous poster hash: 7bcf7...5e4 Åh Les hva jeg skriver. Ut fra taxisjåførens beskrivelse var hun ikke bevisst imens hun var full.
Kano Skrevet 6. mars 2014 #464 Skrevet 6. mars 2014 Samfunnet, samfunnet, samfunnet, hallo, - er du overtroisk eller noe sånt siden du mener at straffelyst fungerer effektivt mot voldtektslyst? Jeg hater voldtekter jeg, og jeg hater utroskap, derfor unngår jeg utroskap og jeg unngår voldtekter. Jeg har ikke en sånn overtroisk innstilling om at "bare dersom voldtekter blir hardt nok straffet vil det forsvinne av seg selv slik overtroiske mennesker tenker", - du da, - er du for utroskap siden du ikke har tatt avstand fra utroskap og du, - la meg gjette, - jeg skal vedde på at du er helt imot strafferett-tiltak mot utro mennesker. At ikke en gang bøter skal man gi mot utro kvinner, men tusen års forvaring for en full man som i fylla misforsto den fulle dama som er så uskyldig og ren og pen og. Herregud som jeg forakter kvinners begrunnelse for å være så straffelystne, jeg hater voldtekt, derfor elsker jeg straffer! Jeg er så mye bedre enn han som tvang seg på meg. Altså jeg husker ikke at han tvang seg, men siden jeg er pen og han er stygg, så må han tvinge seg på sånne som meg! Jeg blir uskyldig når jeg drikker jeg nemlig! Og jeg vil forsvare alle kvinner som drikker jeg, fordi at alle kvinner som drikker blir så bra mennesker! De blir så rettferdige også har kvinner bestandig så liten forakt mot menn de akkurat pulte kvelden i forveien skjønner du! Straffelystheten min kommer av den alminnelige forakt mot menn skjønner du. Dess mer jeg er imot voldtekt, desto mer er jeg for straff. Å si ja til straff er å si nei til voldtekt sier en overtroisk som meg. Skam deg, du og alle kvinner som har store vanskeligheter med å si nei til straff. Gjør som meg, - si nei til voldtekt, og nei til, voldtektsstraffer! Ville du klart det noengang, eller er du avhengig av voldtektstraffer? Hva i all verden er det du snakker om?
Kano Skrevet 6. mars 2014 #465 Skrevet 6. mars 2014 1. Alderen kan ha en virkting i forhold til om det ville vært reelt om hun inviterte han inn til sex eller ikke. Jeg vil da tru at sjansen er større for dette om han var en kjekk ung kar som jo i historien hennes var ganske behjelpsom? Sant? 2. Hva vet vi om tilstanden til offeret? Jeg har hatt flere blackouts der ingen av mine venner mener å ha huske at jeg gjorde noe spesielt sånn sett opp til hvordan jeg er når jeg er vanlig full. Altså man kan fint klare å ta beslutninger når man er full. Og ingen av oss vet om det er han eller hun som inviterte til sex. Det du gjør her er å anta at det var han som kjørte på hele veien. Hvorfor det? Hvorfor så skråsikker? Jeg har flere ganger sakt både ja og nei til sex av fulle kvinnfolk som har erget seg på og vært innpåslitne mot dette. Og det du sier at mange menn trur at det å voldta er greit er isåfall noe jeg må lese om, for dette har jeg aldri hørt om før og er nok komplett tull fra din side. Det at du velger å unnlate faktiske undersøkelser som du snakker om er vell et godt bevis for dette. Selvfølgelig er det ikke voldtekt når det er jenta som leder ann til å ha sex? Hvordan i allverden er tankegangen din hvis du faktisk mener at en person kan bli tatt for voldtekt av å takke ja til sex? På tide å lese seg litt opp i hva voldtekt faktisk er, og noen hint er nok lett å få fra selve straffeseksjonen. Hvis jenta faktisk er den som leder ann til sex, så faller man lett og fint utenfor den delen der man ikke klarer å motsi seg handligen eller er bevistløs.. Det er vell ganske logisk? Sant? Anonymous poster hash: 34b40...19f Tydelig at du ikke leste det jeg skrev. Du har ikke svart på de tingene jeg skrev og du har i tillegg funnet på at jeg skrev ting jeg ikke gjorde. Så for å gi deg et lite sammendrag: om en situasjon er en voldtekt eller ikke er ikke definert utifra om personen som voldtar tenker at de voldtar, det er definert utifra helt andre kriterier som ikke har noe med hva personen som voldtar tenker på. Selvfølgelig er det komplett tull det du har funnet på at jeg skrev, og det er heller ikke det jeg skrev i utgangspunktet. Voldtektsmenn tror at alle menn voldtar, og tror at alle menn syns voldtekt er greit. De aller fleste menn syns naturligvis ikke det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå