Betta123 Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #321 Skrevet 17. februar 2014 Orket ikke å lese de siste sidene, men hvem edru person vil ha sex med en annen person som er full av spy? Ikke vondt ment til deg ts. Og en voksen, edru mann bør vite bedre enn å ha sex med en full kvinne. Uansett hvor mye kvinnen ber om det. Dessuten var han på jobb! jeg tar det ikke vondt ment.... jeg hadde både håret og hele genseren størknet i spy..
Betta123 Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #322 Skrevet 17. februar 2014 Kjører du drosje i din fritid? Eller du er kanskje fulltids drosjesjåfør? Skulle trodd det var deg som kjørte henne, du som "vet" alt? Takk... det var de ordene jeg ville poste..
gjest:) Skrevet 17. februar 2014 #323 Skrevet 17. februar 2014 Takk. ikke så ofte jeg leser en kommentar som er litt medmenneskelig her inne...Jeg skal i møte med advokaten min på torsdag. kjenner jeg ikke har lyst i det hele tatt, for jeg vil glemme alt. angrer på at jeg anmeldte det, for jeg vet at jeg må treffe han nå. Takk for melding.. TS: Uansett hvor langt du/politiet tar denne saken, så vil jeg takke deg for at du har anmeldt. Alle taxikunder er tjent med at sjåførene ikke utnytter oss om vi av en eller annen grunn skulle havne nær bevisstløs i en taxi en gang. At politiet er informert om, og etterforsker, denne hendelsen vil hvertfall ikke gjøre det lettere for denne sjåføren å få beholde kjøreseddelen sin. 5
likestilling Skrevet 18. februar 2014 #324 Skrevet 18. februar 2014 Opphold dere aldri alene med en fremmed mann hvis dere er fulle, da vil de bare utnytte det. Gå aldri på nach eller bli med noen hjem med mindre dere ønsker en ons,men det er ikke trygt det heller. Beste er å holde seg unna menn når man er full. Ja klart, alle menn er jo bare ute etter en mulighet til å ødelegge livet til kvinner. Forresten har jeg et godt råd til menn som skulle lese dette: aldri snu ryggen til en kvinne da alle kvinner ved første mulighet vil stikke deg i ryggen med kniv (eller på en annen måte gjøre deg vondt) og stikke av med alle verdisakene. Du KAN oppholde deg i samme rom som kvinner, men det er ikke helt trygt det heller siden man aldri kan stole på en kvinne. Jeg vet ikke om jeg må skrive i klartekst at jeg er sarkstisk her... Misandri, look it up...
Guy Fawkes Skrevet 18. februar 2014 #325 Skrevet 18. februar 2014 Kjører du drosje i din fritid? Eller du er kanskje fulltids drosjesjåfør? Skulle trodd det var deg som kjørte henne, du som "vet" alt? Nå er ikke saken meg. Du har litt lett for å blande sammen en person bak innlegget og selve saken. Jeg forstår det kan være vanskelig men du som er interessert i politikk burde snarest lære deg forskjell. Søk opptak på Frp skolen, allerede på trinn 1 lærer man det elementære. Det er AB som frivillig poster en historie her inne. Da er det helt legalt å ikke kjøpe historien, spesielt hvis mitt syn er underbygget av kunnskap om å skille sanne fra usanne historier. Jeg har forstått det slik at du ikke liker personer som besitter noen form for kunnskap. Som du sikkert husker fra debatten rundt Woddy Allen var det der også momenter som gjør at man kan tvile på historien. Et av hovedelementene i en sann historie er at den kan ikke være selvmotsigende. Hvis drosjesjåføren hadde vært i tvil om han gjorde noe ulovlig, hadde han ikke ringt opp igjen dagen derpå. Detalj nivået her i samtalen er på et nivå ikke engang to venner har og disse er fremmede for hverandre. Slik er livet, jeg tror hun ønsker debatt, tåler hun ikke å høre det får hun la være å poste sin historie.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #326 Skrevet 18. februar 2014 Jeg vet det høres ut som en enkel forklaring som kan være sant. Men jeg kan aldri tro at jeg ville gjort det... helt seriøst...jeg har nettopp fått kjæreste, og HVIS jeg skulle prøvd meg på han så vil jeg tro jeg ville gått rett på sak. ville ikke gått rundt grøten.. i tillegg til at jeg VET at når jeg har vært så full som jeg var denne kvelden, så har jeg kun sovet, klarer ingenting når jeg er så full at jeg spyr... Nei ja.. hva skal jeg si.. jeg spør jo om hjelp i overskriften - er dette voldtekt? jeg har forklart meg til voldtektsmottaket og sagt den fulle sannheten, jeg har og sagt at jeg var redd for at det var jeg som prøvde meg, jeg huske jo ikke! så jeg kan ikke bekrefte noen ting... jeg hadde ikke tenkt å anmelde dette, for jeg vil helst glemme at det har skjedd. men jeg måtte gå til voldtektsmottaket for å få bekreftelse om hva som hadde skjedd og jeg trengte å snakke med noen.. jeg var redd, redd for hvem han er.. han vet jo hvor jeg bor.. redd for sykdommer,graviditet og alt.... Vel, du spør om det er voldtekt, og det er umulig å gi et godt svar på med den informasjonen du deler. Du husker jo ikke. At dette er noe du normalt ikke ville gjort er ikke med på å tippe vektskålen i den retningen heller. Finnes en haug av personer med kjærester som har vært utro, så din nye kjæreste er nok ikke et et moment her. Så har vi sjåførens to forklaringer, både til deg og politiet. Husk nå at han faktisk husker alt. Uavhengig av hva du tror og mener har skjedd, har faktisk sjåføren fasiten. Og du må ta høyde for at du tok initiativet. Selv om det er en kjip tanke. Anonymous poster hash: 9c9e2...c45
likestilling Skrevet 18. februar 2014 #327 Skrevet 18. februar 2014 Kjører du drosje i din fritid? Eller du er kanskje fulltids drosjesjåfør? Skulle trodd det var deg som kjørte henne, du som "vet" alt? Fire "kvalitetspoeng" (i skrivende stund) for et innlegg som i praksis anklager en motdebattant for å være voldtektsmann forteller en del om nivået på dette forumet. Jeg bryr meg vanligvis ikke om denslags, men seriøst? Synd man ikke kan gi minuspoeng...
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #328 Skrevet 19. februar 2014 Problemet her er at du ikke husker noen ting av dette og det kommer aldri til å komme til retten engang. Meld heller fra til taxiselskapet, test deg for kjønnssykdommer og kom deg videre. Anonymous poster hash: b854e...8a8 Men anmeld likevel. Hvem vet, kanskje er det dette han driver med, (det er jo et fint yrke å ha om man driver med sånt) kanskje han har voldtatt masse andre også. Om det viser seg at du er nr. 8 som har anmeldt fyren, så sier jo det sitt! Anonymous poster hash: 0390a...ab2 1
Trude.lutt Skrevet 20. februar 2014 #329 Skrevet 20. februar 2014 Til dere som fordømmer denne kvinnen og mener hun kan takke seg selv fordi hun ble for full. Har du aldri drukket for mye? aldri? 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #330 Skrevet 20. februar 2014 Til dere som fordømmer denne kvinnen og mener hun kan takke seg selv fordi hun ble for full. Har du aldri drukket for mye? aldri? Jeg tror ikke at det er så mange som fordømmer denne kvinnen. Men saken er at Norge har forandret seg veldig mye de senere årene, og det som var rimelig trygt for noen år siden (som å ta taxi som enslig dame) er høyrisiko-sport i dag. Og det fortvilende er at mange kvinner tilsynelatende ikke har forstått dette og derfor ikke tar de nødvendige forsiktighetsregler. Anonymous poster hash: befe6...3b2
Gjest BettyBoop Skrevet 20. februar 2014 #331 Skrevet 20. februar 2014 Jeg tror ikke at det er så mange som fordømmer denne kvinnen. Men saken er at Norge har forandret seg veldig mye de senere årene, og det som var rimelig trygt for noen år siden (som å ta taxi som enslig dame) er høyrisiko-sport i dag. Og det fortvilende er at mange kvinner tilsynelatende ikke har forstått dette og derfor ikke tar de nødvendige forsiktighetsregler. Anonymous poster hash: befe6...3b2 man skulle ikke måtte ta forsiktighetsregler for å ta taxi. Tar man taxi alene full eller ei. Vil en sjåfør som vil voldta klare det uten problem 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #332 Skrevet 20. februar 2014 man skulle ikke måtte ta forsiktighetsregler for å ta taxi. Tar man taxi alene full eller ei. Vil en sjåfør som vil voldta klare det uten problem Klart man må ta forhåndsregler. Det må man hver dag, uansett hva man gjør. Prøv å gå med åpen ryggsekk i et område med mange lommetyver. Er det kun deres skyld at lommeboka forsvant? Bare fordi en part har skyld, betyr ikke at den andre part er uten ansvar. Anonymous poster hash: 9c9e2...c45
Gjest BettyBoop Skrevet 20. februar 2014 #333 Skrevet 20. februar 2014 Klart man må ta forhåndsregler. Det må man hver dag, uansett hva man gjør. Prøv å gå med åpen ryggsekk i et område med mange lommetyver. Er det kun deres skyld at lommeboka forsvant? Bare fordi en part har skyld, betyr ikke at den andre part er uten ansvar. Anonymous poster hash: 9c9e2...c45 er du passasjer i en taxi skal du forvente å være trygg. Er noe annet å gå ute alene i byen på natta 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #334 Skrevet 20. februar 2014 er du passasjer i en taxi skal du forvente å være trygg. Er noe annet å gå ute alene i byen på natta Er man snøvledrita øker jo risikoen for at noe uønsket skjer, uansett hvor man er. Anonymous poster hash: 9c9e2...c45
Gjest BettyBoop Skrevet 20. februar 2014 #335 Skrevet 20. februar 2014 Er man snøvledrita øker jo risikoen for at noe uønsket skjer, uansett hvor man er. Anonymous poster hash: 9c9e2...c45 en dodgy fyr hadde voldtatt uansett
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #336 Skrevet 21. februar 2014 en dodgy fyr hadde voldtatt uansett Derfor må man ta forhåndsregler uansett. Takk for at du gjorde poenget mitt klart. Jeg er av oppfatningen at dette ikke var voldtekt (basert på informasjonen som finnes), men tror du dette hadde skjedd om trådstarter var edru? Anonymous poster hash: 9c9e2...c45
Gjest BettyBoop Skrevet 21. februar 2014 #337 Skrevet 21. februar 2014 (endret) Derfor må man ta forhåndsregler uansett. Takk for at du gjorde poenget mitt klart. Jeg er av oppfatningen at dette ikke var voldtekt (basert på informasjonen som finnes), men tror du dette hadde skjedd om trådstarter var edru? Anonymous poster hash: 9c9e2...c45 jaha skal man bare slutte å ta taxi noen gang? Jeg tror han hadde prøvd seg på henne om hun var edru. Endret 21. februar 2014 av BettyBoop
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #338 Skrevet 21. februar 2014 jaha skal man bare slutte å ta taxi noen gang? Jeg tror han hadde prøvd seg på henne om hun var edru. Ikke det jeg spurte om. Tror du de hadde hatt sex dersom hun var edru? Sier ikke at man skal slutte med noe som helst, nøkkelordet er forhåndsregler. Anonymous poster hash: 9c9e2...c45
likestilling Skrevet 21. februar 2014 #339 Skrevet 21. februar 2014 Til dere som fordømmer denne kvinnen og mener hun kan takke seg selv fordi hun ble for full. Har du aldri drukket for mye? aldri? Det er vel ingen (i alle fall ikke mange) som fordømmer kvinnen her, de aller fleste er enige om at det er grovt umoralsk oppførsel fra taxisjåføren å utnytte en situasjon, men du avsporer fullstendig. Det er umulig å si om det var en voldtekt eller ikke. For alt vi vet kan TS ha invitert til det, for hun husker ingen ting. Kan vi la denne tråden dø? Jeg tar gjerne en debatt rundt voldtekt og hvorfor det å ikke huske noe ikke frikjenner deg fra alt ansvar, men om det skulle være så lett som å drikke seg til blackout for å slippe unna alt ansvar er jeg redd vi hadde hatt et stort problem. Det er mange som ikke husker noe (f.eks han som drepte sine beste venner) men det er likevel klare beviser på at han gjorde det. Andre husker. Jeg tror heller ikke TS setter pris på at dette blir diskutert opp og i mente, og man kan mene og gjette, men noe definitivt svar (og kanskje ikke da heller) vil man ikke komme frem til før etter en rettsak. For å svare på spørsmålet ditt, så har jeg én gang drukket meg så fra sans og samling at jeg ikke husker noen verdens ting, og i følge de som var til stede gjorde jeg mye dumt. Det betyr ikke at jeg ikke har gjort det, bare at jeg ikke husker det. Vær forsiktig med alkohol, og spesielt sprit. Jeg kan sympatisere med TS, men hun spør i første post om det var en voldtekt (og da må man se på den juridiske definisjonen), og det er rett og slett veldig vanskelig å svare på så lenge hun ikke husker noe av hva som skjedde. Hva med å legge debatten død, så får heller noen lage en ny tråd som forhåpentligvis kan være på et mer generelt grunnlag, og diskutere de moralske aspektene der?
Gjest BettyBoop Skrevet 21. februar 2014 #340 Skrevet 21. februar 2014 Ikke det jeg spurte om. Tror du de hadde hatt sex dersom hun var edru? Sier ikke at man skal slutte med noe som helst, nøkkelordet er forhåndsregler. Anonymous poster hash: 9c9e2...c45 jeg sa jeg tror han hadde prøvd seg derso hun var edru
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå