Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Motsatt. Det er viktig å IKKE straffe sjåføren for noe som like gjerne kan være frivillig.

Om hun hevder seg voldtatt men samtidig sier at hun ikke er sikker, blir saken uansett henlagt.

Anonymous poster hash: 9c9e2...c45

Og my God..

Jeg var kanskje ikke presis nok. Jeg syns sjåføren skal straffes for voldtekt _dersom_ det kan bevises at TS var så beruset at hun ikke kunne motsette seg handlingen.

Han kan selvfølgelig straffes selv om hun ikke husker hva som har skjedd, dersom det finnes andre måter å finne ut hvor beruset TS var. Retten kommer da til å vurdere sjåførens forklaring, eventuelle vitners forklaring og eventuelt rapport fra telefonsamtalen som sjåføren hadde med politiet da han prøvde å finne ut hvor TS bodde. Utifra TS første innlegg er det helt usannsynlig at saken skal henlegges dersom politiet faktisk har registrert at sjåføren ikke fikk kontakt med TS i bilen fordi hun var så full, og utifra f.eks. dommer i tilsvarende saker, så er det ikke usannsynlig at sjåføren blir dømt, men det er heller ikke bombesikkert at han blir dømt. Retten har heldigvis bedre grunnlag til å dømme enn røkla her på kg.

Anonymous poster hash: e0e38...793

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For ordens skyld. Man kan bli pågrepet dersom sannsynligheten er mer enn 50%. Deretter går saken for retten om påtale mener det er gode bevis.

Dere vil altså fjerne retten som institusjon?Anonymous poster hash: 9c9e2...c45

Har retten rett? Kanskje retten burde bytte navn til gjetten?

• Liker 1
Skrevet

Retten har heldigvis bedre grunnlag til å dømme enn røkla her på kg.Anonymous poster hash: e0e38...793

Retten vet sikkert bedre enn trådstarter hva som har skjedd!

Hehe, jeg synes det er så gøyalt å lese folks fantastiske overtro når det kommer til retten. Retten heter retten altså må den være rett. hehe

Folk forstår ikke at retten har like ofte feil som den har rett, den består bare av synsing, gjetting og fordommer den også.

Å være i retten er like så overtroisk som det å være i en kirke. Man må TRO for at det skal virke.

• Liker 1
Skrevet

Har retten rett? Kanskje retten burde bytte navn til gjetten?

Bedre med retten enn at man blir dømt samtidig som man blir pågrepet.

Skrevet

Retten vet sikkert bedre enn trådstarter hva som har skjedd!

Hehe, jeg synes det er så gøyalt å lese folks fantastiske overtro når det kommer til retten. Retten heter retten altså må den være rett. hehe

Folk forstår ikke at retten har like ofte feil som den har rett, den består bare av synsing, gjetting og fordommer den også.

Å være i retten er like så overtroisk som det å være i en kirke. Man må TRO for at det skal virke.

Så du mener altså at KGs lesere vet like godt hva som har skjedd i denne saken, som det retten vet etter å ha hørt begge sider av saken og hørt hva eventuelle vitner har å si?
Skrevet

Jeg føler det sånn at det er en av delene liksom. Enten er han skyldig i voldtekt eller så er han ikke det. Hu sier hu ikke husker noe og han sier det er frivillig sex. Omstendighetene tatt i betraktning føler jeg overveiende at kvinnfolket tar ansvar for egen kropp. Det har vært en penis i hennes vagina, det er det ingen tvil om. Er den tvunget inn eller sneket inn mens hun var bevistløss, eller *gosh* kanskje hu spredde pipestilkene for han? Det får vi aldri vite men faktum gjenstår at hu ikke vet og da vet ikke vi heller. Så enkelt er det. Vi kan ikke begynne å dømme folk basert på hva vi tror har skjedd. Da ville hele rettsvesenet klappet sammen i kaos og flammehav.

• Liker 2
Skrevet

Jeg føler det sånn at det er en av delene liksom. Enten er han skyldig i voldtekt eller så er han ikke det. Hu sier hu ikke husker noe og han sier det er frivillig sex. Omstendighetene tatt i betraktning føler jeg overveiende at kvinnfolket tar ansvar for egen kropp. Det har vært en penis i hennes vagina, det er det ingen tvil om. Er den tvunget inn eller sneket inn mens hun var bevistløss, eller *gosh* kanskje hu spredde pipestilkene for han? Det får vi aldri vite men faktum gjenstår at hu ikke vet og da vet ikke vi heller. Så enkelt er det. Vi kan ikke begynne å dømme folk basert på hva vi tror har skjedd. Da ville hele rettsvesenet klappet sammen i kaos og flammehav.

Trodde du var på vei utpå i sta, men dette er jeg enig i.

Så lenge man ikke kan si voldtekt med 100% sikkerhet, skal man ikke dømmes.

Om man gjør det vil uskyldige snart bli dømt.

BettyBoop, les dette innlegget 100 ganger, det er hjemmeleksen din.

Skrevet

Orket ikke å lese de siste sidene, men hvem edru person vil ha sex med en annen person som er full av spy? Ikke vondt ment til deg ts.

Og en voksen, edru mann bør vite bedre enn å ha sex med en full kvinne. Uansett hvor mye kvinnen ber om det. Dessuten var han på jobb!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dobbelpost

Endret av Brimi
Skrevet

Jeg hadde en liknende opplevelse for et par mnd siden. Ble altfor full, og tok taxi hjem. Plutselig på kjøreturen hjem merker jeg at hånden til taxisjåføren er NEDI buksen min mens han kjører, og han forteller hvor deilig jeg er. Jeg var for full tll å reagere på dette. Da han stopper begynner han å kysse på meg mens jeg bare sitter der. Det er alt jeg husker, to små glimt. Dagen etterpå legger han meg til på facebook. FY FAEN, så sint jeg var da. Samtidig begynte jeg å lure på om det faktisk hadde skjedd noe mer, i og med at jeg ikke husker hvordan jeg kom meg inn i leiligheten.

Velger å ta det som en lærepenge Det kunne faktisk endt verre Har aldri følt meg så ekkel før(selvom jeg ikke var med på noe) Vurderte å ringe til politiet, men jeg vet jo ikke om det skjedde noe mer. DU vet at det skjedde, så jeg ville anmeldt dette. Har det skjedd med deg, kommer det også til å skje med andre.

Så, hold dere unna taxisjåfører folkens, OG DET MENER JEG! Sett dere aldri foran. Etter hendelsen har jeg holdt meg unna taxier.

Anonymous poster hash: 7f8c0...fc6

Jeg håper du kontaktet taxiselskapet og fortalte hva som skjedde?

Anonymous poster hash: 6ed34...f21

• Liker 1
Skrevet

Hva sier typen din til dette egentlig?

Anonymous poster hash: b46db...8f0
Skrevet

Hva sier typen din til dette egentlig?

Anonymous poster hash: b46db...8f0

For typen så er det jo verre for ham om hun gjorde dette her frivillig, enn at hun ble utsatt for voldtekt. Det er vanskelig å forstå men følelser er ikke alltid beregneligne.

Skrevet

Jeg registrerer at du har registrert profil her inne samme dag du poster historien din. Er det en ny profil du skaffer deg eller e du helt ny.

Nå dt kan være flere grunner til dette, det som er merkelig er at taxi sjaføren er så detaljert til deg. Det er høyst uvanlig. Du lager en ganske utrolig historie, noe som er typisk for personer som ønsker å trekke til seg oppmerksomhet. Det som er beviselig er at du skriver historien her inne og at den er fantastisk. Ville det ikke vært bedre med profesjonell hjelp. Dine andre innlegg her inne tyder ikke på noe trauma eller en person som er i en ustabil situasjon etter en nokså spesiell opplevelse.

Du må jo ha blitt sjokkert over telefonen du fikk og du måtte også være i dårlig forfattning dagen etter en slik fyllekule. Men du husker alt som om du skulle tatt det opp på bånd. Helt utrolig synes jeg. Mulig du synes det er idioti at andre stiller spørsmålstegn ved din historie. Noen vil mene det er idioti og sluke alle historier rått.

Kjører du drosje i din fritid? Eller du er kanskje fulltids drosjesjåfør?

Skulle trodd det var deg som kjørte henne, du som "vet" alt?

• Liker 3
Skrevet

Dersom en ensom kvinne setter seg inn i en bil sammen med en mann, så oppfattes dette i mange kulturer som oppfordring til sex. Dette er en virkelighet som mange norske kvinner enda ikke ha tatt inn over seg.

Anonymous poster hash: befe6...3b2
Skrevet

Ikke for å være ufin, men selv om mange her sikkert hater denne karen, kan det faktisk være at det stemmer..

Jeg vet det høres ut som en enkel forklaring som kan være sant. Men jeg kan aldri tro at jeg ville gjort det... helt seriøst...jeg har nettopp fått kjæreste, og HVIS jeg skulle prøvd meg på han så vil jeg tro jeg ville gått rett på sak. ville ikke gått rundt grøten.. i tillegg til at jeg VET at når jeg har vært så full som jeg var denne kvelden, så har jeg kun sovet, klarer ingenting når jeg er så full at jeg spyr... Nei ja.. hva skal jeg si.. jeg spør jo om hjelp i overskriften - er dette voldtekt? jeg har forklart meg til voldtektsmottaket og sagt den fulle sannheten, jeg har og sagt at jeg var redd for at det var jeg som prøvde meg, jeg huske jo ikke! så jeg kan ikke bekrefte noen ting... jeg hadde ikke tenkt å anmelde dette, for jeg vil helst glemme at det har skjedd. men jeg måtte gå til voldtektsmottaket for å få bekreftelse om hva som hadde skjedd og jeg trengte å snakke med noen.. jeg var redd, redd for hvem han er.. han vet jo hvor jeg bor.. redd for sykdommer,graviditet og alt....

• Liker 1
Skrevet

Dersom en ensom kvinne setter seg inn i en bil sammen med en mann, så oppfattes dette i mange kulturer som oppfordring til sex. Dette er en virkelighet som mange norske kvinner enda ikke ha tatt inn over seg.

Anonymous poster hash: befe6...3b2

Kanskje det, men det gjelder nok ikke når man setter seg inn i en TAXI.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan går det med deg, TS? Har du hørt noe mer?

Utrolig trist historie...

Anonymous poster hash: 7a5af...d47

Takk. ikke så ofte jeg leser en kommentar som er litt medmenneskelig her inne...Jeg skal i møte med advokaten min på torsdag. kjenner jeg ikke har lyst i det hele tatt, for jeg vil glemme alt. angrer på at jeg anmeldte det, for jeg vet at jeg må treffe han nå. Takk for melding..:)

• Liker 1
Skrevet

Løsningen på dette er å opprette private taxiselskaper, tillate diskriminering og rasisme slik at vi kan få taxiselskaper som kun ansetter menn og kvinner som er gift og vestlige, ha offentlig statistikk på hvor ofte det skjer voldtektsanmeldelser på de forskjellige taxiselskapene, og i tillegg inkludere hvor ofte det blir funnet sæd i kvinnen som har forskjellig DNA fra typen hennes, slik at vi også kan gjøre et anslag over falske voldtektsanklager for å straffe konkurrenten.

Anonymous poster hash: 79c07...f59
Skrevet

Løsningen på dette er å opprette private taxiselskaper, tillate diskriminering og rasisme slik at vi kan få taxiselskaper som kun ansetter menn og kvinner som er gift og vestlige, ha offentlig statistikk på hvor ofte det skjer voldtektsanmeldelser på de forskjellige taxiselskapene, og i tillegg inkludere hvor ofte det blir funnet sæd i kvinnen som har forskjellig DNA fra typen hennes, slik at vi også kan gjøre et anslag over falske voldtektsanklager for å straffe konkurrenten.

Alt dette her behøver vi for å beholde retten til å drikke så mye at vi neste dag ikke klarer å redegjøre hva som skjedde i går.

Skrevet

Ja, det er i menns interesse også, for hvis ikke damer drikker, så blir det mindre pulings.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...