waco Skrevet 16. februar 2014 #261 Skrevet 16. februar 2014 du og den her straffelysten din. Om en stygg ekkel gammel feit taxisjåfør har hatt sex med en ungjente og etterlatt henne naken på badet. Hvor sannsynlig tror du det er at hun hadde seg med eklingen frivillig? Som sagt, det er bedre at ni skyldige går fri enn at en uskyldig blir straffet. Men sånn tenker ikke dere! =)
Gjest BettyBoop Skrevet 16. februar 2014 #262 Skrevet 16. februar 2014 Som sagt, det er bedre at ni skyldige går fri enn at en uskyldig blir straffet. Men sånn tenker ikke dere! =) Hallo han er utlending. Og taxisjåfør. Alle vet at det er sånne folk som står bak de fleste taxivoldtektene.
waco Skrevet 16. februar 2014 #263 Skrevet 16. februar 2014 Hallo han er utlending. Og taxisjåfør. Alle vet at det er sånne folk som står bak de fleste taxivoldtektene. Jeg hater jo pakksissjåfører som prøver seg på fulle, vare, skjøre og uskyldige jentunger som aldri gjør feil og ønsker alle godt. Men jeg er ikke for straff for det! Om sjåføren ikke selv mente å voldta så vil det aldri lønne seg å dømme han til voldtekt. Det vil skade ham. Nå kan det jo være sånn at dere har lyst til å skade ham fordi dere mener at han skadet henne, men denslags steinalder-mentalitet orker ikke jeg å diskutere videre.
Gjest BettyBoop Skrevet 16. februar 2014 #264 Skrevet 16. februar 2014 Jeg hater jo pakksissjåfører som prøver seg på fulle, vare, skjøre og uskyldige jentunger som aldri gjør feil og ønsker alle godt. Men jeg er ikke for straff for det! Om sjåføren ikke selv mente å voldta så vil det aldri lønne seg å dømme han til voldtekt. Det vil skade ham. Nå kan det jo være sånn at dere har lyst til å skade ham fordi dere mener at han skadet henne, men denslags steinalder-mentalitet orker ikke jeg å diskutere videre. ikke mente å voldta? oops jeg voldtok henne visst men det var bare et uhell altså... Ehh?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #265 Skrevet 16. februar 2014 Det er rart at dere kvinner er så straffelystne og voldsomme pinelystne bare fordi dere har en "magefølelse"? I retten er det et prinsipp om at det er bedre at ni skyldige går fri enn at en skyldig blir straffet. Men sånn tenker ikke dere? Dere er nemlig FOR straff, og det gjør dere etter min mening til ganske dårlgie og usmakelige kvinner. Dere er ikke gode mennesker fordi dere er imot voldtekt og er straffelystne av natur dessverre. Jeg tror du mangler en viktig "u" i 2. linje i innlegget ditt. Problemet med rettsvesenet er ikke 9 skyldige frikjent vs 1 uskyldig dømt .Det som skjer nå, er at minst 999 skyldige frikjennes for at en skal unngå å dømme en som muligens var skyldfri. Da blir regnestykket ikke så klart til fordel for den uskyldige lenger. Jeg mener at en ikke kan være så redd for å dømme uskyldige, de har tross alt blitt anmeldt av en kvinne som mener seg forulempet, så de er neppe helt skyldfrie uansett. Ved å redusere kravet til bevis, evt innføre omvendt bevisbyrde, vil en kunne få has på de utallige voldtektsmennene som nå går fri og ødelegger livskvaliteten til de fleste kvinner i landet. Anonymous poster hash: 8defb...74b 1
Gjest BettyBoop Skrevet 16. februar 2014 #266 Skrevet 16. februar 2014 Som sagt, det er bedre at ni skyldige går fri enn at en uskyldig blir straffet. Men sånn tenker ikke dere! =) hvorfor er det bra at ni skyldige får gå fri for så å voldta ennå flere?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #267 Skrevet 16. februar 2014 du og den her straffelysten din. Om en stygg ekkel gammel feit taxisjåfør har hatt sex med en ungjente og etterlatt henne naken på badet. Hvor sannsynlig tror du det er at hun hadde seg med eklingen frivillig? Så det er slik du tenker. Det må være en feit og gammel ekling. Og hun må være en uskyldig ungjente. Det må passe inn i stereotypien din? Hva om sjåføren er ung, kjekk og sjarmerende. Og ts var full og usjarmerende. Mer sannsynlig da? Anonymous poster hash: 9c9e2...c45
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #268 Skrevet 16. februar 2014 hvorfor er det bra at ni skyldige får gå fri for så å voldta ennå flere? Grunnleggende prinsipp i en rettsstat. Les en bok. Anonymous poster hash: 9c9e2...c45
Gjest BettyBoop Skrevet 16. februar 2014 #269 Skrevet 16. februar 2014 Så det er slik du tenker. Det må være en feit og gammel ekling. Og hun må være en uskyldig ungjente. Det må passe inn i stereotypien din?Hva om sjåføren er ung, kjekk og sjarmerende. Og ts var full og usjarmerende. Mer sannsynlig da?Anonymous poster hash: 9c9e2...c45 Han var jo ikke det.
Gjest BettyBoop Skrevet 16. februar 2014 #270 Skrevet 16. februar 2014 Grunnleggende prinsipp i en rettsstat. Les en bok.Anonymous poster hash: 9c9e2...c45 Teit prinsipp
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #271 Skrevet 16. februar 2014 Beklager, jenter. Men kaster inn en "brannfakkel": Er vi jenter/damer helt uten ansvar for den situasjonen vi setter oss i når vi drikker oss nærmest bevisstløs?Til en tilstand der vi er helt hjelpesløse? Et eksempel: Jeg var i "Syden" for noen år siden, og fant en fullstendig drita full norsk jente som hadde sovnet i veikanten med trusa nede ved anklene. Sovnet mens hun tisset..... Hun var kledd som en prostituert (etter dette "Syden-landets" skikker), og hadde T-skjorte med "Fuck me". Hvilke signaler sender man da ut til de lokale mennene/guttene? Kanskje det er en avsporing. Men vi damer/jenter har faktisk et ansvar vi også. Anonymous poster hash: 7cfc3...6a1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #272 Skrevet 16. februar 2014 Jeg tror du mangler en viktig "u" i 2. linje i innlegget ditt. Problemet med rettsvesenet er ikke 9 skyldige frikjent vs 1 uskyldig dømt .Det som skjer nå, er at minst 999 skyldige frikjennes for at en skal unngå å dømme en som muligens var skyldfri. Da blir regnestykket ikke så klart til fordel for den uskyldige lenger. Jeg mener at en ikke kan være så redd for å dømme uskyldige, de har tross alt blitt anmeldt av en kvinne som mener seg forulempet, så de er neppe helt skyldfrie uansett. Ved å redusere kravet til bevis, evt innføre omvendt bevisbyrde, vil en kunne få has på de utallige voldtektsmennene som nå går fri og ødelegger livskvaliteten til de fleste kvinner i landet.Anonymous poster hash: 8defb...74b Hun Sandra Borch prøvde seg på en lignende finte. At anmeldte måtte bevise sin uskyld. Omvendt bevisbyrde altså. Hun ble sablet ned av alt fra høyesterettsdommere til partifeller. Og presiserte senere at hun tok feil. Dersom noe slikt skulle bli innført ville jeg på trass anmeldt en av mine tidligere erobringer for voldtekt. Så måtte hun beviser at det var frivillig. Anonymous poster hash: 9c9e2...c45
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #273 Skrevet 16. februar 2014 Teit prinsipp Jasså. Nå blir det jo veldig tydelig hvor du står, og umulig å diskutere med deg. Rettsstaten du ønsker deg finnes i den tredje verden, eventuelt her til lands for hundre år siden. Godt folk som deg ikke har beslutningsmyndighet. Anonymous poster hash: 9c9e2...c45
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #274 Skrevet 16. februar 2014 Han var jo ikke det. Hva om? Anonymous poster hash: 9c9e2...c45
Gjest BettyBoop Skrevet 16. februar 2014 #275 Skrevet 16. februar 2014 Hva om?Anonymous poster hash: 9c9e2...c45 pene menn kan og voldta
Fråde Skrevet 16. februar 2014 #276 Skrevet 16. februar 2014 Jeg tenker som så at hvis man har ni uskyldige og fem av de er skyldige, så er det bedre å slippe de fire gjenstående uskyldige fri i stedet for å dømme alle de ni skyldige.
Gjest BettyBoop Skrevet 16. februar 2014 #277 Skrevet 16. februar 2014 Jeg tenker som så at hvis man har ni uskyldige og fem av de er skyldige, så er det bedre å slippe de fire gjenstående uskyldige fri i stedet for å dømme alle de ni skyldige. den der skjønte jeg ikke helt..
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #278 Skrevet 16. februar 2014 pene menn kan og voldta Jada, men det var du som tok opp utseendet til sjåføren. Hvorfor har det noe å si om også pene menn kan voldta? Anonymous poster hash: 9c9e2...c45
Gjest BettyBoop Skrevet 16. februar 2014 #279 Skrevet 16. februar 2014 Jada, men det var du som tok opp utseendet til sjåføren. Hvorfor har det noe å si om også pene menn kan voldta?Anonymous poster hash: 9c9e2...c45 ååhh glem det da..
waco Skrevet 16. februar 2014 #280 Skrevet 16. februar 2014 ikke mente å voldta? oops jeg voldtok henne visst men det var bare et uhell altså... Ehh? Ærlig talt betty, tror du han pakkissjåføren hadde ringt trådstarter neste dag og vært like vennlig som gårsdagen dersom han hadde trodd han skulle bli anmeldt for voldtekt? Hvis du voldtok en fyr, hadde du ringt til ham dagen etter da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå