Gjest BettyBoop Skrevet 15. februar 2014 #241 Skrevet 15. februar 2014 Tenk om sjåføren har film/bilde opptak av at trådstarter var initiativet, da må trådstarter betale oppreisning til ham! Hva er det med dere damer egentlig? Når dere ikke husker noe, hvorfor forsøker dere ikke å glemme i stedet for å ønske å straffe? Å straffe idiotsjåføren, hvordan kan dere føle dere bedre av å være straffelysten, og ikke føle dere verre? Jeg får vondt inne i meg når jeg tenker på å straffe mennesker, men der hvor jeg får vondt får dere godt! Dere kjenner en glede over å tenke på å straffe sjåføren, har jeg rett?waco. Shhhhhhh 1
waco Skrevet 15. februar 2014 #242 Skrevet 15. februar 2014 waco. Shhhhhhh Hei jeg skal fortelle deg forskjellen på voldtekt og vanlig sex. Er man drita og har vanlig sex så husker man ingenting dagen etter. Blir man voldtatt og er drita så husker man alt dagen etter. Da husker man at man har blitt utsatt for overgrep og krenkelser. Når man ikke husker overgrep eller krenkelser, ja da har det mest sannsynlig ikke skjedd! Forstår du noe av hva jeg skriver?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #243 Skrevet 15. februar 2014 Hei jeg skal fortelle deg forskjellen på voldtekt og vanlig sex. Er man drita og har vanlig sex så husker man ingenting dagen etter. Blir man voldtatt og er drita så husker man alt dagen etter. Da husker man at man har blitt utsatt for overgrep og krenkelser. Når man ikke husker overgrep eller krenkelser, ja da har det mest sannsynlig ikke skjedd! Forstår du noe av hva jeg skriver? Drosjesjåføren har jo innrømmet sex. Jenta var så full at hun ikke husker det som har skjedd. Dette viser at drosjesjåføren hadde sex med ei jente som var for full til å motsette seg overgrepet. Dermed er dette pr definisjon voldtekt. Drosjesjåføren MÅ kjennes skyldig, ellers har ikke kvinner en gang et snev av rettsvern i vårt samfunn. Anonymous poster hash: 8defb...74b 2
Gjest New_Girl Skrevet 15. februar 2014 #244 Skrevet 15. februar 2014 Hei jeg skal fortelle deg forskjellen på voldtekt og vanlig sex. Er man drita og har vanlig sex så husker man ingenting dagen etter. Blir man voldtatt og er drita så husker man alt dagen etter. Da husker man at man har blitt utsatt for overgrep og krenkelser. Når man ikke husker overgrep eller krenkelser, ja da har det mest sannsynlig ikke skjedd! Forstår du noe av hva jeg skriver? Det var en snerten definisjon. Tips til alle voldtektsmenn: dop ned offeret først. Hvis hun ikke husker noe så var det frivillig sex! 4
Gjest lillelarve Skrevet 15. februar 2014 #245 Skrevet 15. februar 2014 Du var dritings, du var ikke der mentalt. Du hadde ikke kontroll over deg selv, og han var EDRU og på jobb. Det han gjorde er helt utenfor grensa. Det er uprofesjonelt og bør straffes! Han visste du var kjempe full! Man har ikke sex med en som ikke har kontroll over seg selv en gang!! Det kaller jeg overgrep, fordi han garantert må ha visst at du ikke var i stand til å ta vare på deg selv. Det er bra at du anmeldte! Det er din feil at du ble dritings, men det var absolutt ikke din feil at han hadde sex med deg. Han burde ha visst mye, mye bede, uansett om du muligens flørtet med han eller hva enn som skjedde. Arghhh.. jeg blir så sint, jeg! Lykke til videre, og jeg håper virkelig ikke han får fortsette i jobben som taxi-sjåfør!
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #246 Skrevet 15. februar 2014 Lykke til videre, og jeg håper virkelig ikke han får fortsette i jobben som taxi-sjåfør! Det er vanskelig å jobbe som taxisjåfør når en sitter i fengsel. Anonymous poster hash: 8defb...74b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #247 Skrevet 15. februar 2014 På vegne av kvinner som virkelig har blitt voldtatt, håper jeg din sak blir henlagt. En voldtektsmann vil 1) ikke legge igjen jakka si og 2) aldri i verden ringe deg etterpå. Her er det med all sannsynelighet snakk om en dårlig fyllesex, som kun den ene husker i ettertid. Men voldtekt er det ei.Anonymous poster hash: 2971b...5c5 På vegne av en som også har blitt voldtatt så synes jeg du skal holde kjeft for dette vet du tydeligvis ikke en dritt om! Han kan like gjerne ha ringt for å sjekke tilstanden tilfelle hun husket noe. Tenk litt på den!Anonymous poster hash: 9be1d...ff1 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #248 Skrevet 15. februar 2014 Drosjesjåføren har jo innrømmet sex. Jenta var så full at hun ikke husker det som har skjedd. Dette viser at drosjesjåføren hadde sex med ei jente som var for full til å motsette seg overgrepet. Dermed er dette pr definisjon voldtekt. Drosjesjåføren MÅ kjennes skyldig, ellers har ikke kvinner en gang et snev av rettsvern i vårt samfunn.Anonymous poster hash: 8defb...74b Jeg har hatt sex med ei jente jeg møtte fra byen. Da vi våknet sa hun at hun hadde vært veldig full, og husket ikke om vi hadde hatt sex. Voldtok jeg henne? Anonymous poster hash: 9c9e2...c45
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #249 Skrevet 15. februar 2014 waco. Shhhhhhh Ikke si hysj, waco prøver å lære deg noe. Anonymous poster hash: 9c9e2...c45
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #250 Skrevet 15. februar 2014 Jeg har hatt sex med ei jente jeg møtte fra byen. Da vi våknet sa hun at hun hadde vært veldig full, og husket ikke om vi hadde hatt sex. Voldtok jeg henne?Anonymous poster hash: 9c9e2...c45 Muligens. Det beror på om hun var for full til å motsette seg sex eller si fra at hun ikke ønsket sex, ikke hvor vidt hun husker episoden eller ei. I tilfellet med drosjesjåføren fremgår det av beskrivelsene at hun var så overstadig beruset at hun ikke ville være i stand til å motsette seg sex, derfor var det utvilsomt voldtekt i saken som tråden handler om. Anonymous poster hash: 8defb...74b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #251 Skrevet 15. februar 2014 Hvordan går det med deg, TS? Har du hørt noe mer? Utrolig trist historie... Anonymous poster hash: 7a5af...d47 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #252 Skrevet 15. februar 2014 Muligens. Det beror på om hun var for full til å motsette seg sex eller si fra at hun ikke ønsket sex, ikke hvor vidt hun husker episoden eller ei. I tilfellet med drosjesjåføren fremgår det av beskrivelsene at hun var så overstadig beruset at hun ikke ville være i stand til å motsette seg sex, derfor var det utvilsomt voldtekt i saken som tråden handler om.Anonymous poster hash: 8defb...74b Vel, om alt seksuell kontakt man ikke husker er voldtekt bør mange svette litt.. For ordens skyld, jeg har opplevd å våkne uten å huske om jeg har hatt sex uten at jeg føler meg voldtatt. Det TS skriver er at hun innledningsvis var overstadig. Sjåføren sier hun kviknet til. Hun klarte ihvertfall å gå opp i leiligheten sin og finne frem penger til ham.. Anonymous poster hash: 9c9e2...c45
Tarsan97 Skrevet 15. februar 2014 #253 Skrevet 15. februar 2014 Har dere andre lært noe nå, av denne tråden ?
Gjest New_Girl Skrevet 16. februar 2014 #254 Skrevet 16. februar 2014 Jeg har i hvert fall lært at dersom jeg skulle bli voldtatt skal jeg aldri skrive tråd om det her på KG. 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #255 Skrevet 16. februar 2014 Tenk om sjåføren har film/bilde opptak av at trådstarter var initiativet, da må trådstarter betale oppreisning til ham! Hva er det med dere damer egentlig? Når dere ikke husker noe, hvorfor forsøker dere ikke å glemme i stedet for å ønske å straffe? Å straffe idiotsjåføren, hvordan kan dere føle dere bedre av å være straffelysten, og ikke føle dere verre?. Det er ikke straffbart hvis TS forteller politiet at hun tror hun er voldtatt og deretter forklarer seg sannferdig etter beste evne. (Straffeloven §208). Grunnen til at det er viktig å straffe sjåføren er f.eks at man ikke vil at det skal være fritt frem for alle som har sex med kvinner som er ute av stand til å motsette seg det.Anonymous poster hash: e0e38...793
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #256 Skrevet 16. februar 2014 . Det er ikke straffbart hvis TS forteller politiet at hun tror hun er voldtatt og deretter forklarer seg sannferdig etter beste evne. (Straffeloven §208). Grunnen til at det er viktig å straffe sjåføren er f.eks at man ikke vil at det skal være fritt frem for alle som har sex med kvinner som er ute av stand til å motsette seg det.Anonymous poster hash: e0e38...793 Motsatt. Det er viktig å IKKE straffe sjåføren for noe som like gjerne kan være frivillig. Om hun hevder seg voldtatt men samtidig sier at hun ikke er sikker, blir saken uansett henlagt. Anonymous poster hash: 9c9e2...c45
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #257 Skrevet 16. februar 2014 . Det er ikke straffbart hvis TS forteller politiet at hun tror hun er voldtatt og deretter forklarer seg sannferdig etter beste evne. (Straffeloven §208). Grunnen til at det er viktig å straffe sjåføren er f.eks at man ikke vil at det skal være fritt frem for alle som har sex med kvinner som er ute av stand til å motsette seg det.Anonymous poster hash: e0e38...793 Det at hun ikke vet om det var voldtekt, kan bare være et uttrykk for at hun ikke kjenner tilstrekkelig til definisjonen av hva som regnes som voldtekt. Når hun ble utsatt for overgrep som hun ikke var i stand til å motsette seg, er dette imidlertid voldtekt. Taxisjåføren må dømmes til fengsel. Dessverre er det nok fare for at han ikke får forvaringsdom i tillegg, selv om gjentagelsesfaren er åpenbar. Det er ille at slike forbrytere slipper ut i det fri igjen slik at enda flere kvinneliv ødelegges. Anonymous poster hash: 8defb...74b
Gjest BettyBoop Skrevet 16. februar 2014 #258 Skrevet 16. februar 2014 Motsatt. Det er viktig å IKKE straffe sjåføren for noe som like gjerne kan være frivillig. Om hun hevder seg voldtatt men samtidig sier at hun ikke er sikker, blir saken uansett henlagt.Anonymous poster hash: 9c9e2...c45 men sannsynligheten for at det var frivillig er jo langt mindre enn at det ikke var frivillig. Våkner du opp og føler deg redd og besudlet er vel sannsynligheten for at man har opplevd noe fælt natta før ganske stor. Hadde det vært frivillig tror jeg hun hadde hatt en helt annen magefølelse.
waco Skrevet 16. februar 2014 #259 Skrevet 16. februar 2014 men sannsynligheten for at det var frivillig er jo langt mindre enn at det ikke var frivillig. Våkner du opp og føler deg redd og besudlet er vel sannsynligheten for at man har opplevd noe fælt natta før ganske stor. Hadde det vært frivillig tror jeg hun hadde hatt en helt annen magefølelse. Det er rart at dere kvinner er så straffelystne og voldsomme pinelystne bare fordi dere har en "magefølelse"? I retten er det et prinsipp om at det er bedre at ni skyldige går fri enn at en skyldig blir straffet. Men sånn tenker ikke dere? Dere er nemlig FOR straff, og det gjør dere etter min mening til ganske dårlgie og usmakelige kvinner. Dere er ikke gode mennesker fordi dere er imot voldtekt og er straffelystne av natur dessverre.
Gjest BettyBoop Skrevet 16. februar 2014 #260 Skrevet 16. februar 2014 Det er rart at dere kvinner er så straffelystne og voldsomme pinelystne bare fordi dere har en "magefølelse"? I retten er det et prinsipp om at det er bedre at ni skyldige går fri enn at en skyldig blir straffet. Men sånn tenker ikke dere? Dere er nemlig FOR straff, og det gjør dere etter min mening til ganske dårlgie og usmakelige kvinner. Dere er ikke gode mennesker fordi dere er imot voldtekt og er straffelystne av natur dessverre. du og den her straffelysten din. Om en stygg ekkel gammel feit taxisjåfør har hatt sex med en ungjente og etterlatt henne naken på badet. Hvor sannsynlig tror du det er at hun hadde seg med eklingen frivillig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå