AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #221 Skrevet 15. februar 2014 det burde være en regel om at man ikke hadde lov å ha sex med folk i arbeidstiden og da spesielt ikke betalende kunder. Burde være.. Er vi på det nivået nå, at han bør straffes fordi det "burde være". Hva om dette ikke var en sjåfør men en edru mann som var på byen. Fortsatt like forkastelig? Anonymous poster hash: 9c9e2...c45
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #222 Skrevet 15. februar 2014 Jeg hadde en liknende opplevelse for et par mnd siden. Ble altfor full, og tok taxi hjem. Plutselig på kjøreturen hjem merker jeg at hånden til taxisjåføren er NEDI buksen min mens han kjører, og han forteller hvor deilig jeg er. Jeg var for full tll å reagere på dette. Da han stopper begynner han å kysse på meg mens jeg bare sitter der. Det er alt jeg husker, to små glimt. Dagen etterpå legger han meg til på facebook. FY FAEN, så sint jeg var da. Samtidig begynte jeg å lure på om det faktisk hadde skjedd noe mer, i og med at jeg ikke husker hvordan jeg kom meg inn i leiligheten. Velger å ta det som en lærepenge… Det kunne faktisk endt verre… Har aldri følt meg så ekkel før(selvom jeg ikke var med på noe)… Vurderte å ringe til politiet, men jeg vet jo ikke om det skjedde noe mer. DU vet at det skjedde, så jeg ville anmeldt dette. Har det skjedd med deg, kommer det også til å skje med andre. Så, hold dere unna taxisjåfører folkens, OG DET MENER JEG! Sett dere aldri foran. Etter hendelsen har jeg holdt meg unna taxier. Anonymous poster hash: 7f8c0...fc6 1
Odriks Skrevet 15. februar 2014 #223 Skrevet 15. februar 2014 Tuller du med oss nå, det var da merkelig så mye denne taxi sjaføren forklarer deg dagen derpå. Et slikt detaljnivå i en samtale mellom to som ikke kjenner hveandre er ganske enkelt utrolig. Så utolig at jeg stiler spørsmålet er historien din sann eller diktet opp for å få til en debatt her inne. Lukter løgn, ja..
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #224 Skrevet 15. februar 2014 Trist at enkelte kan være så desperat at de utnytter fulle jenter. Stakkars folk. Anonymous poster hash: 7f8c0...fc6 1
Gjest Eurodice Skrevet 15. februar 2014 #225 Skrevet 15. februar 2014 Jeg hadde en liknende opplevelse for et par mnd siden. Ble altfor full, og tok taxi hjem. Plutselig på kjøreturen hjem merker jeg at hånden til taxisjåføren er NEDI buksen min mens han kjører, og han forteller hvor deilig jeg er. Jeg var for full tll å reagere på dette. Da han stopper begynner han å kysse på meg mens jeg bare sitter der. Det er alt jeg husker, to små glimt. Dagen etterpå legger han meg til på facebook. FY FAEN, så sint jeg var da. Samtidig begynte jeg å lure på om det faktisk hadde skjedd noe mer, i og med at jeg ikke husker hvordan jeg kom meg inn i leiligheten. Velger å ta det som en lærepenge… Det kunne faktisk endt verre… Har aldri følt meg så ekkel før(selvom jeg ikke var med på noe)… Vurderte å ringe til politiet, men jeg vet jo ikke om det skjedde noe mer. DU vet at det skjedde, så jeg ville anmeldt dette. Har det skjedd med deg, kommer det også til å skje med andre. Så, hold dere unna taxisjåfører folkens, OG DET MENER JEG! Sett dere aldri foran. Etter hendelsen har jeg holdt meg unna taxier. Anonymous poster hash: 7f8c0...fc6 Hvordan kommer du deg hjem hvis du bor et stykke unna, flere kilometer? Jeg vil anta det er mer utrygt å vandre avsted alene enn å kjøre med taxi.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #226 Skrevet 15. februar 2014 Hvordan kommer du deg hjem hvis du bor et stykke unna, flere kilometer? Jeg vil anta det er mer utrygt å vandre avsted alene enn å kjøre med taxi. Nattbusser eller få andre til å kjøre deg:) Anonymous poster hash: 7f8c0...fc6
Gjest Eurodice Skrevet 15. februar 2014 #227 Skrevet 15. februar 2014 (endret) Nattbusser eller få andre til å kjøre deg:) Anonymous poster hash: 7f8c0...fc6 Hvis man har disse mulighetene, skulle man være trygg. Men det går ikke nattbusser alle steder, og kanskje kjenner man ingen man kan spørre om å bli hentet. Men man kan ikke mure seg inne av den grunn. Jeg vil nå tro at de aller fleste taxisjåfører er ordentlige. Endret 15. februar 2014 av Arabella
Gjest BettyBoop Skrevet 15. februar 2014 #228 Skrevet 15. februar 2014 Burde være.. Er vi på det nivået nå, at han bør straffes fordi det "burde være". Hva om dette ikke var en sjåfør men en edru mann som var på byen. Fortsatt like forkastelig? Anonymous poster hash: 9c9e2...c45 jeg vet ikke lovverket ang slikt men det høres dodgy ut. D3ssuten skulka han. Han hadd3 sex framfor å kjøre passasjerer. Og det var moralsk forkastelig og.
Gjest New_Girl Skrevet 15. februar 2014 #229 Skrevet 15. februar 2014 Hva da med prostituerte? Det er da flere yrker hvor sex med kunder er både ulovlig og uakseptabelt. Leger og lærere f.eks. Uansett tror jeg nok at arbeidsgivere foretrekker at man ikke har sex i arbeidstiden(med mindre man faktisk er hallik da), tror ikke du?
Betta123 Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #230 Skrevet 15. februar 2014 Det høres ut som en voldtekt ja ut fra TS sin forklaring. Taxisjåføren har nok en annen versjon. Men alle bør vel være enige om at det ikke er lurt å drikke seg sanseløst drita full, enten man er gutt eller jente. Kjipe ting skjer. Han ble hentet inn til avhør av politiet dagen etter jeg hadde vært i avhør. Da ble han "tatt på senga" og fikk ikke tid til å planlegge en godt løgn regner jeg med... Han sa hvetfall i avhøret at når vi hadde kommet hjem til meg så hadde jeg sagt at jeg ikke hadde penger med meg, så han skulle være med meg inn for å hente penger.... Det var hans forklaring.. så hadde jeg prøvd meg på han sa han..
Gjest Lincoln Skrevet 15. februar 2014 #231 Skrevet 15. februar 2014 Det er da flere yrker hvor sex med kunder er både ulovlig og uakseptabelt. Leger og lærere f.eks. Uansett tror jeg nok at arbeidsgivere foretrekker at man ikke har sex i arbeidstiden(med mindre man faktisk er hallik da), tror ikke du? LITT forskjell på leger og taxisjåfører kanskje. Mange taxisjåfører er selvstendig næringsdrivende og styrer dagen sin helt selv.
Gjest New_Girl Skrevet 15. februar 2014 #232 Skrevet 15. februar 2014 LITT forskjell på leger og taxisjåfører kanskje. Mange taxisjåfører er selvstendig næringsdrivende og styrer dagen sin helt selv. Ja, men det virket som du stilte deg fullstendig uforstående til at sex med kunder var problematisk. Og ja, det er annerledes med leger, men det burde likevel ikke være lov til å utnytte sin posisjon, uansett hva det er. Å ha sex med en ravende full taxikunde er i aller høyeste grad å utnytte sin posisjon.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #233 Skrevet 15. februar 2014 LITT forskjell på leger og taxisjåfører kanskje. Mange taxisjåfører er selvstendig næringsdrivende og styrer dagen sin helt selv. Forskjellen er betydelig. Taxisjåfører kan ikke forbys å ha sex med tidligere kunder så sant dette er ønsket fra begge parter. En lege kan derimot aldri ha lovlig sex med en som h*n har hatt som pasient, selv om lege-pasient-relasjonen ligger mangfoldige år tilbake i tid, og selv om det kun dreide seg om en engangskonsultasjon. Anonymous poster hash: 8defb...74b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #234 Skrevet 15. februar 2014 jeg vet ikke lovverket ang slikt men det høres dodgy ut. D3ssuten skulka han. Han hadd3 sex framfor å kjøre passasjerer. Og det var moralsk forkastelig og. Han har da ingen moralsk plikt til å kjøre passasjerer han. Om han velger å bruke dagen på å sitte i bilen og logge seg på tinder er jo det greit. Så skulking.. Hehe.. Lovverket kan du ihvertfall se bort i fra når det kommer til å blande rollene sjåfør/privatperson.. Det er forbeholdt personer i litt "tyngre" yrker.. Anonymous poster hash: 9c9e2...c45
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #235 Skrevet 15. februar 2014 Han ble hentet inn til avhør av politiet dagen etter jeg hadde vært i avhør. Da ble han "tatt på senga" og fikk ikke tid til å planlegge en godt løgn regner jeg med... Han sa hvetfall i avhøret at når vi hadde kommet hjem til meg så hadde jeg sagt at jeg ikke hadde penger med meg, så han skulle være med meg inn for å hente penger.... Det var hans forklaring.. så hadde jeg prøvd meg på han sa han.. Det ser ut som det skulle være en smal sak å få ham dømt for voldtekt. La oss håpe at han får riktig mange år bak murene, evt at han dømmes til forvaring på ubestemt tid pga risiko for gjentagelse. Anonymous poster hash: 8defb...74b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #236 Skrevet 15. februar 2014 Han ble hentet inn til avhør av politiet dagen etter jeg hadde vært i avhør. Da ble han "tatt på senga" og fikk ikke tid til å planlegge en godt løgn regner jeg med... Han sa hvetfall i avhøret at når vi hadde kommet hjem til meg så hadde jeg sagt at jeg ikke hadde penger med meg, så han skulle være med meg inn for å hente penger.... Det var hans forklaring.. så hadde jeg prøvd meg på han sa han.. Ikke for å være ufin, men selv om mange her sikkert hater denne karen, kan det faktisk være at det stemmer.. Anonymous poster hash: 9c9e2...c45 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #237 Skrevet 15. februar 2014 Det ser ut som det skulle være en smal sak å få ham dømt for voldtekt. La oss håpe at han får riktig mange år bak murene, evt at han dømmes til forvaring på ubestemt tid pga risiko for gjentagelse.Anonymous poster hash: 8defb...74b Han blir ikke dømt og får ihvertfall ikke forvaring. Er ikke et slikt samfunn vi lever i, at man blir fengslet fordi noen mener at noe galt kan ha skjedd. Anonymous poster hash: 9c9e2...c45
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #238 Skrevet 15. februar 2014 Han blir ikke dømt og får ihvertfall ikke forvaring. Er ikke et slikt samfunn vi lever i, at man blir fengslet fordi noen mener at noe galt kan ha skjedd.Anonymous poster hash: 9c9e2...c45 Hvis du får rett, viser dette nok en gang hvordan rettsvesenet her til lands hjelper voldtektsforbrytere og gjør kvinners hverdag til et mareritt. Anonymous poster hash: 8defb...74b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #239 Skrevet 15. februar 2014 Hvis du får rett, viser dette nok en gang hvordan rettsvesenet her til lands hjelper voldtektsforbrytere og gjør kvinners hverdag til et mareritt. Anonymous poster hash: 8defb...74b Sukk. Det er vel rettsstaten du bør være takknemmlig for som hindrer at folk blir feilaktig dømt. Vil du leve i et land hvor det holder at naboen din hevder at du har voldtatt vedkommende for t du skal bli dømt? Hør nå. TS husker ikke. Smak på de ordene, "husker ikke". Å ikke vite at noe har skjedd, betyr ikke at det ikke har det. Om du har sex med en person som dagen ikke husker at h*n tok initiativet. For så velge å anmelde deg, fordi dette har ikke personen gjort før. Synes du det virker rettferdig? Det verste som har skjedd for kvinners rettsikkerhet i voldtektssaker er faktisk andre kvinner som har blitt dømt for å uriktig anmelde menn. Ingenting er verre. Anonymous poster hash: 9c9e2...c45
waco Skrevet 15. februar 2014 #240 Skrevet 15. februar 2014 Tenk om sjåføren har film/bilde opptak av at trådstarter var initiativet, da må trådstarter betale oppreisning til ham! Hva er det med dere damer egentlig? Når dere ikke husker noe, hvorfor forsøker dere ikke å glemme i stedet for å ønske å straffe? Å straffe idiotsjåføren, hvordan kan dere føle dere bedre av å være straffelysten, og ikke føle dere verre? Jeg får vondt inne i meg når jeg tenker på å straffe mennesker, men der hvor jeg får vondt får dere godt! Dere kjenner en glede over å tenke på å straffe sjåføren, har jeg rett?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå