Gå til innhold

Luksusfellen. Hvem ser på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Garantert psykologens forslag for å få kle seg i et "sexy" kostyme. Hun er veldig pen, men også fryktelig klar over det selv. Sminker seg like hardt på dagtid som de fleste andre gjør når de skal ut på byen.

En ting til; Hva slags signal sender programmet ut når programlederne kjører Jaguar? Utrolig upassende!

Anonymous poster hash: c02c4...09c

Signalet er om du tjener nok og ikke tar opp forbrukslån og bruker penger på gatekjøkkenmat og dritt så får du kanskje råd til jaguar en dag du også.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ciegus

ÅH herre her er jo mine favorittprogram kombinert; Luksusfellen OG Hoarders! Jeg er i lykkerus ;)

http://www.tv3play.no/programmer/luksusfellen-sverige/347799?autostart=true

Uff, syns synd på han mannen, og har ingen tro på at det der kommer til å ordne seg. Jeg syns økonomene jobber litt overfladisk innimellom, og tar overhodet ikke tak i problemene. Hva har de gjort for han? Jo, de har solgt ting. That's it. Så sender de han til en terapeut som sier at problemene er dyptliggende, og at han er i ferd med å bli utbrent og bør trappe ned.

Og hva gjør økonomene?

Jo, de lager et budsjett som baserer seg på at han jobber MER enn nå! I tillegg kutter de på mange budsjettposter, uten å gi han noe som helst verktøy for å klare å holde det. Han ser jo ikke problemene sine selv, han er skikkelig i trøbbel og utslitt, men neida, her ber vi han jobbe mer og bruke litt mindre på mat (som han ikke brukte mye på i utgangspunktet) og krysser fingrene for at han plutselig skal lære seg å fakturere, så går det nok fint. :roll:

Argh. Katastrofe.

Endret av Ciegus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig irriterende hu svensken på luksusfellen nå.. Hennes svar til alt er jo mhm... :bond:



Anonymous poster hash: 8dae3...255
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de begynt å sende det på tirsdager eller er det reprise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Repriser som blir sendt nå.



Anonymous poster hash: a23b0...250
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timber

Åh. Jeg så nettopp den svenske om disse to som hadde reist til USA! :D Og ostepop damen! Så nå føler jeg meg ekstremt økonomisk igjen. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest Cevita

Nå skal jeg se hvordan det har gått med Vanita! Starter på tv 3 om 1 min :) (mulig det har gått før og...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på. Blir av og til flau men det er av og til noen økonomiske tips å plukke opp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...