Gå til innhold

Problemer med java og mac.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får ikke logget inn på nettbank etc. i den ruten hvor log in skal dukke opp får jeg bare opp "programmtilleggsfeil" går ut ifra at dette er java på pcen som ikke fungerer.

Går inn på java sine sider og får beskjed om at hvis jeg har mac iosx 10.6 og under skal jeg bare trykke på programmvareoppdateringer for å få siste versjon, men jeg har ingen oppdateringer tilgjengelige (det er ingen).

Hva gjør jeg? Hva er galt? Kan det være noe annet som gjør at "java-feltet" i nettbanken ikke funker?

Anonymous poster hash: fb0fc...d78
Videoannonse
Annonse
Gjest Propelly
Skrevet

Har samme problemet... logger meg inn på nettbank på telefon jeg, forbanna dritt :sur:

Skrevet

leste nå på nettet at apple blokkerer java i safari. Anbefales å bruke firefox, men det funker heller ikke, får opp en liten trist legomann og en eller annen melding om at java har crashet.. Hva skal man gjøre da?

Mobil er sperret, får ikke betalt regning, jeg har havnet i internettets onde sirkel.......argh...

-ts

Anonymous poster hash: fb0fc...d78
Skrevet

Jeg har pc og får ikke lenger åpnet nettbank (finner ikke Java?!) med Chrome, men det ser ut til å funke med explorer.. Kanskje du kan prøve en annen nettleser enn den du bruke?

Anonymous poster hash: f5233...d0a
Skrevet

Firefox: Åpne Verktøy-menyen, deretter utvidelser, og velg "Alltid aktiver". Jeg har ikke prøvd om det funker selv, fordi jeg har aktivert Java i Safari.

Safari: Åpne Safari-menyen, deretter Valg, klikk på sikkerhet og velg Aktiver JacaScript. Det gikk iallfall bra for meg. Lykke til!

Gjest Summers
Skrevet

Heldigvis skal de kvitte seg med java i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...