AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Har tenkt å overaske gubbeluren noe grassalt i morgen. Hva hadde dere tenkt om følgende: Han kommer hjem fra jobb og finner meg liggende naken på et håndkle på gulvet i gangen, rundt meg har jeg strødd nelliker, roser og annet grønt. Bjørn Eidsvåg på stereo'n i bakgrunnen og tente fakler rundt meg. Høres det bra ut? Etterpå skal jeg servere han en treretter i bare nettoen: Forret: Rekesmørbrød med persilledusk. Mozel. Hovedrett: Kjøttkaker i saus med stua erter, surkål og kokte poteter. Lett øl. Dessert: Gele med vanlinjesaus. Solo. Etter maten tenkte jeg å strippe for han, mens han spiser kransekake og drikker kaffi. Tipper han kommer med et fornøyd glis på jobben på fredag, eller hva tror dere? Anonymous poster hash: 6fc7d...360 3
Gjest Nordavind Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Du skal servere surkål og lapskaus i bare nettoen og SÅ skal du strippe for gubbeluren mens han drikker kaffi?
Gjest Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Gjorde du ikke akkurat det samme bare for noen dager siden? 2
Gjest Kim Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Hørtes ikke ut som min drømme torsdag, men smaken er som baken... Har du vurdert å ligge klar i senga, doggystyle med "skyteskive" tegnet på rumpa med 10 poenger`n markert i rødt rundt anus? Spør om han kan treffe bullseye...
akkuratnå Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Dette er jo akkurat det samme som sist fredag. Tror han går lei om du ikke i det minste varierer serveringen litt. 1
Cathrine88 Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Spander en tur med danskebåten du, da blir gubbeluren sikkert grassalt overrasket. 1
MrSmith Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 Spent på oppdatering om gubbeluren, noe nytt? Eller er dere på flæsktur?
Gjest Coolaid Skrevet 30. januar 2014 #11 Skrevet 30. januar 2014 Det holder med en blowjob i gangen, Du iført noe sexy. Og så en kjappis på sengekanten, Og så en peppes pizza nr 11 med noe cola lignende. ...kvinner skal være så romantisk...huff.....
jallaJens Skrevet 30. januar 2014 #13 Skrevet 30. januar 2014 Har tenkt å overaske gubbeluren noe grassalt i morgen. Hva hadde dere tenkt om følgende: Han kommer hjem fra jobb og finner meg liggende naken på et håndkle på gulvet i gangen, rundt meg har jeg strødd nelliker, roser og annet grønt. Bjørn Eidsvåg på stereo'n i bakgrunnen og tente fakler rundt meg. Høres det bra ut? Etterpå skal jeg servere han en treretter i bare nettoen: Forret: Rekesmørbrød med persilledusk. Mozel. Hovedrett: Kjøttkaker i saus med stua erter, surkål og kokte poteter. Lett øl. Dessert: Gele med vanlinjesaus. Solo. Etter maten tenkte jeg å strippe for han, mens han spiser kransekake og drikker kaffi. Tipper han kommer med et fornøyd glis på jobben på fredag, eller hva tror dere? Anonymous poster hash: 6fc7d...360 Dette er bare ønskereprise av innlegg på andre forum: http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/247872-romantisk-aften-for-to/
codeman Skrevet 30. januar 2014 #14 Skrevet 30. januar 2014 Hmm det jeg reagerte på her var: Hovedrett: Kjøttkaker i saus med stua erter, surkål og kokte poteter. Lett øl. Lett øl?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #15 Skrevet 30. januar 2014 Gjorde du ikke akkurat det samme bare for noen dager siden? Neineinei, det var jo en fredag det! Dette her er jo snakk om en torsdag. Tenk å være så crazy på en torsdag da! Mannen her i huset må pent vente til freddan. Anonymous poster hash: d7168...0a1
jallaJens Skrevet 30. januar 2014 #16 Skrevet 30. januar 2014 Hmm det jeg reagerte på her var: Lett øl? Øl med helium?
jallaJens Skrevet 30. januar 2014 #18 Skrevet 30. januar 2014 Hva skjer hvis svigermor kommer uanmeldt på besøk?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå