tette-nette Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Hei hei. Jeg har tatt siste semesteret mitt på høyskolen i USA. I den forbinnelse har jeg ca 20 dager å reise på i mai. Er det noen som har noe tips på hvor å reise?Jeg har ikke noe spesielt budsjett og reiser nok alene. Ser ut som jeg skal til Miami i springbreake og iallefall en helg til New York, ellers har jeg ingen reiseplaner og er åpen for alt. takk på forhånd Anette
Kjetil E Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Hei hei. Jeg har tatt siste semesteret mitt på høyskolen i USA. I den forbinnelse har jeg ca 20 dager å reise på i mai. Er det noen som har noe tips på hvor å reise?Jeg har ikke noe spesielt budsjett og reiser nok alene. Ser ut som jeg skal til Miami i springbreake og iallefall en helg til New York, ellers har jeg ingen reiseplaner og er åpen for alt. takk på forhånd Anette Er ikke SpringBreak først og fremst i Daytona, ikke Miami. Sikkert litt i Miami og men det er jo først og fremst Daytona man forninder med SpringBreak. Ellers hvor i USA er det du nå oppholder deg, hva inntreserer deg? Greit om du kunne gi litt info om det.
tette-nette Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2014 Er ikke SpringBreak først og fremst i Daytona, ikke Miami. Sikkert litt i Miami og men det er jo først og fremst Daytona man forninder med SpringBreak. Ellers hvor i USA er det du nå oppholder deg, hva inntreserer deg? Greit om du kunne gi litt info om det. Springbreak er ferien vi har. Skal dra å besøke familien min som kommer til miami da. Nå oppholder jeg meg i Greenville i North Carolina. Jeg intresserer meg for musikk, litt shopping, film og bøker
elvital Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Las Vegas er gøy, San Fransisco også. Boston er en fin by med mye historie (og ganske kompakt synes jeg, lett å gå rundt). DC synes jeg var en kjedelig by, men var der bare 1,5dag. Masse monumenter og slikt hvis du er interessert i det. Grand Canyon anbefales på det absolutt sterkeste!
Kjetil E Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 (endret) Springbreak er ferien vi har. Skal dra å besøke familien min som kommer til miami da. Nå oppholder jeg meg i Greenville i North Carolina. Jeg intresserer meg for musikk, litt shopping, film og bøker Ah sånsett ja. Tenkte automatisk på den store Springbreak festen som er årlig i Daytona Beach Florida. Men da stille det seg selvsagt anderledes ja. Hvis musikk er en stor interesse så burde vel en tur til Nashville, Memphis og eller New Orleans være noe du bør få med deg. Nashville og Memphis er jo ikke så voldsomt langt unna heller. (Alt er selvsagt relativt men). Hvis du virkelig har lyst på et giga shoppingsenter så kan jeg (av egen erfaring) anbefalt varme Mall of America utenfor Minneapolis. Et av verdens største kjøpesentere. Med 4-500 butikker med mere til. Det kjøpesenteret er helt enormt. Endret 30. januar 2014 av Kjetil E
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Las Vegas er som en stor danskebåt, hvis du spør meg. Greit å oppleve, men ikke et sted man vil være lenge. Men kan jo enkelt kombineres med Grand Canyon! Både New York og San Francisco er fine byer, San Diego er også grei. Jeg ville kjørt ned til Key West, det er min store drøm. Og New Orleans har jeg hørt mye bra om Anonymous poster hash: 319e2...b4e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Selv om det er mye gøy å finne på i Greenville anbefaler jeg Wilmington, Charleston og Savannah hvis du vil se litt annet i helgene. Ellers er Chicago og Las Vegas mine favoritter. -Go Pirates!! Anonymous poster hash: 0d2d6...1dc
tette-nette Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2014 Selv om det er mye gøy å finne på i Greenville anbefaler jeg Wilmington, Charleston og Savannah hvis du vil se litt annet i helgene. Ellers er Chicago og Las Vegas mine favoritter. -Go Pirates!! Anonymous poster hash: 0d2d6...1dc go pirates ja har du noen tips i greenville siden du kjenner til det ell?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #10 Skrevet 4. februar 2014 go pirates ja har du noen tips i greenville siden du kjenner til det ell? Bacon cheese tots på supdogs! Åh, som jeg savner dem! Ellers så er mitt beste tips å bli kjent med amerikanere. Vet jeg ikke helt hva du er ute etter, men det meste i Greenville har vel som du sikkert vet å gjøre med drikking. Mug night på supdogs et et must, poolparties - de på 'the landing' pleide å være morsomst, baseball (inkl. tailgating), 519 er den mest laid back baren med bare 21+, Winslows Deli (anbefaler crab dip og de hjemmelagde chipsene med ranch), Mi Cabana (margarita pitchers), Sweet Frog, Tipsy Teapot (hyggelig atmosfære for studier etc. i tillegg til konserter/standup osv. på kvelden), Christy's Euro Pub (åpent sent!), PB's (mye greeks), electrical bull og linedance på Hard Times (gratis inngang med cowboyhatt), $1 everything på 4th tavern (de har også mange bra konserter f.eks spare change), Plum Tree Bistro for ordentlig mat, Greenway for løping ute langs Tar River. Ellers er frat parties noe som kan være gøy å få med seg (SegEp har største huset i Greenville og PhiTau sitt hus ser ut som de på film!). I tillegg er drunk-bussen til Copper Beech etter at dt stenger veldig morsom. Hvis du er interessert er også Carolina Cup en opplevelse. Kommer ikke på noe mer, men er mye morsomt å få med seg. Si i fra hvis du lurer på noe spesielt! Vet selvfølgelig ikke om alle disse tingene forstatt foregår ettersom det begynner å bli noen år siden sist. Merker jeg ble litt sjalu nå. Så mye gøy! Anonymous poster hash: 0d2d6...1dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå