Gå til innhold

Morgenereksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hørt teorier som at blæren er full og at det er en naturlig del av søvnmønstret til menn når det gjelder dette. Men min samboer får kun morgenereksjon hvis han kryper inntil meg på morgenkvisten. Er han alene, eller vi står opp uten å kose litt så får han ikke ereksjon. Er det noe galt med han da, siden det virker som om dette er noe alle menn får?

Anonymous poster hash: 4c8e6...b05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har som oftest ikke ereksjon når jeg våkner, men det er ganske enkelt å få det på morgenen. Holder som oftest med at jeg tar på pikken. Å ligge inntil noen hjelper og. :)

Det hender derimot at jeg våkner midt på natten med ereksjon. Om jeg ikke husker feil så har en flere reisninger i løpet av en natt, og det er ikke nødvendigvis vanlig at de samsvarer med at du våkner.

Alle menn får forresten ikke morgenereksjon, eller i alle fall ikke like regelmessig. Det trenger ikke være noe galt med mannen din.

Anonymous poster hash: 25327...493
Skrevet

Det er ikke en teori, det stemmer det med blæren. Ereksjonen forhindrer de å tisse på seg.

Anonymous poster hash: 2f1fd...521
Skrevet

Blodet strømmer til de delene når man har REM søvn, altså drømmer. Dette gjelder de alle fleste - jenter får også det, men man merker det jo lettere på menn :)

Anonymous poster hash: bc589...4eb
Skrevet

Dump han, er noe fryktelig galt med denne personen, du fortjener mye bedre!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hørt teorier som at blæren er full og at det er en naturlig del av søvnmønstret til menn når det gjelder dette. Men min samboer får kun morgenereksjon hvis han kryper inntil meg på morgenkvisten. Er han alene, eller vi står opp uten å kose litt så får han ikke ereksjon. Er det noe galt med han da, siden det virker som om dette er noe alle menn får?

Syns det virker helt normalt. Det er ikke så normalt å ha morgenbrød hver morgen etter hvert som man kommer forbi tenårene. Og selv i tenårene er det ikke en selvfølge. Får som regel lett stå når jeg legger meg inntil dama. Kjenner meg faktisk igjen i typen din. Han er helt normal.

Anonymous poster hash: cf91a...472

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har veldig ofte ereksjon når jeg våkner selv om jeg sover alene..våkna med en skikkelig hard en i dag,og det sitter i en stund etter at jeg står opp. Det er ikke alltid sånn,men f.eks i dag holdt den seg hard mens jeg dusja osv,så glir det over når jeg begynner med andre ting

Skrevet

Og prisen for tidenes mest usaklige innlegg går til..... :

Dump han, er noe fryktelig galt med denne personen, du fortjener mye bedre!!

Fra spøk til revolver.. Seriøst, dette er ikke noe å tenke over, alle menn får morrabrød i ny og ne. Og det har ikke morrabrød å gjøre når han får ereksjon når han er inntil deg, mannen blir jo tent av å ligge tett mot deg! Har selv opplevd det før. Bare vær glad han har sunn helse du. :)

Anonymous poster hash: cd9f7...036
Skrevet

Jeg får heller ikke ståpikk om morgenen, men mindre jeg gnir pikken min på dama.

Anonymous poster hash: 540ba...2fc
Skrevet

Tviler på at det er noe "galt" med ham. Selv om "alle" menn stadig har ereksjon om morgenen, finnes det nok unntak, og han er tydeligvis en av dem.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Finnes ikke en pøkk galt med ham utifra det du forteller.

Har du tenkt tanken på å spørre ham, istedet for å spørre oss?

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Og prisen for tidenes mest usaklige innlegg går til..... :

Fra spøk til revolver.. Seriøst, dette er ikke noe å tenke over, alle menn får morrabrød i ny og ne. Og det har ikke morrabrød å gjøre når han får ereksjon når han er inntil deg, mannen blir jo tent av å ligge tett mot deg! Har selv opplevd det før. Bare vær glad han har sunn helse du. :)

Anonymous poster hash: cd9f7...036

var nok ikke 100% "revolver" det jeg skrev da.. :ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...