Gå til innhold

Råtten lukt(ADVARSEL: EKKELT)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har brukt tamponger under mensen i mange år. Men denne gangen er det noe som er annerledes. Vanligvis er de tilnærmet luktfrie når jeg tar de ut, men nå STINKER de skikkelig råttent. Det spiller ingen rolle hvor lenge de sitter i heller. Det bare bekymrer meg at lukten er så ille... Jeg er temmelig sikker på at jeg ikke har glemt en der inne. Man skal vel kunne kjenne det hvis man sitter på huk og kjenner etter med en finger?

Anonymous poster hash: e1919...fe5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har fått bakteriell vaginose?

Anonymous poster hash: 812f8...993

Skrevet

Lukter det veldig fisk, kanskje?

Skrevet

Nei, det lukter ikke fisk. Det lukter råttent roadkill.... Kun av tampongen. Hvis jeg tar den ut og "tester" skjeden med fingeren lukter det ingenting av fingeren.

• Liker 1
Skrevet

Hvilke tamponger bruker du?

Det kan være en fordel for deg å gå over til Ellen tampongene hvis du bruker vanlige. Ellen inneholder melkesyrebakterier som hjelper til å holde bakteriefloraen og ph-balansen i skjeden på et normalt nivå under mensen.

Du får dem på så og si alle apotek, har de dem ikke inne kan de bestille dem inn.

Skrevet

Bruker libresse. Det lukter ikke nå lengre, heldigvis :) Kanskje det var noe med tampongene... Skal i alle fall prøve Ellen nesten gang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...