AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Ja trenger råd her, føler jeg alltid unngår denne stillingen fordi jeg rett ig slett føler meg amatør. Vil gjerne ha svar fra både menn og kvinner og deres erfaring.Anonymous poster hash: 174ea...9cd
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Ikke opp og ned, men frem og tilbake! Anonymous poster hash: c4d10...7da 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Er det flere som kan svare her, trenger litt guidence?Anonymous poster hash: 174ea...9cd
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 http://tanumrideskole.no/Anonymous poster hash: b7b9b...a94 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Ikke opp og ned, men frem og tilbake! Anonymous poster hash: c4d10...7da Og mange sier omvendt:( Hva skal man tro på? Jeg fikk bare beskjed av ham om å sette meg litt lengre bak....Hva gjorde jeg galt?(turde ikke spørre) Anonymous poster hash: 8dac5...b3b
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Jeg har heller ingen anelse. Exen min likte at jeg satt på knærne over ham, så holdt han i hoftene mine, men det var hoftene hans som gjorde alt arbeidet. Som misjonær bare at jeg satt over. Anonymous poster hash: 81dca...88e
Gjest HappyWaffle Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Jeg føler jeg mestrer det best når jeg gjør det "frem og tilbake" istedet for opp og ned. Det er hvertfall da jeg får orgasme, å litt ego må man få være eller?
JamesHardy Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Vanskelig å forklare dette. Opplevelsen er nok også individuell. Geometri er et poeng her. Altså hvordan man plasserer hoftene i forhold til resten av kroppen. Når man "treffer" så er det noe helt annet enn å bare vime rundt oppå der. Man trenger god kommunikasjon og ikke være redd for å prøve og snakke sammen om hva som er godt og ikke. Ei jeg hadde en del omgang med hadde lite skills på ridning, men det ble veldig bra etterhvert som vi fikk forsket litt mer på hva som var godt for begge. Da kunne vi faktisk komme samtidig også en del ganger. Noe som er ufattelig herlig.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 Gjør det du synes er deilig, opp og ned eller frem og tilbake, spiller ingen rolle så lenge du synes det er digg. Det beste er vel å prøve å eksperimentere litt med hva slags stillinger og bevegelser som er deilige, dette gjelder for begge to, det kan jo bli litt statisk bevegelsesmønster, og da er det greit om dere kanskje bytter litt på eller om dere møter hverandre i bevegelsene? Anonymous poster hash: 110d7...ce0
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 Hvis han er stor, sitter du på huk og beveger deg opp og ned. Hvis han er liten, sitter du på ham og beveger hoftene frem og tilbake. Anonymous poster hash: 4af6f...c7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå