Gå til innhold

Angst etter narkose

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble operert i livmoren i forrige uke. Måtte ha narkose og når jeg våknet hadde jeg store smerter så fikk mye smertestillende, bla morgon intravenøst, Pga smertene fikk jeg vondt i magen og måtte på do flere ganger. Svimte av på badet, gråt, spydde osv osv. Så flaut og pinelig, men var helt i ørska etter narkosen og store smerter.

Er sykepleiere vant til det? Får nesten en slags fylleangst når jeg tenker over det...

Anonymous poster hash: ecdf7...9f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, sykepleiere er vant til det meste.

Anonymous poster hash: 691f4...3fb
  • Liker 2
Skrevet

Sykepleierne er vant med slike episdoer i forbindelse med narkos, smertestillende og lignende :)

Anonymous poster hash: f3b29...5f2
  • Liker 1
Skrevet

Ja, de er vant med det. Og jeg beundrer dem for det!

Får deg til å føle deg trygg uansett hvor dårlig du blir av narkose. :)

Anonymous poster hash: 56f07...793
  • Liker 2
Skrevet

Ble operert i livmoren i forrige uke. Måtte ha narkose og når jeg våknet hadde jeg store smerter så fikk mye smertestillende, bla morgon intravenøst, Pga smertene fikk jeg vondt i magen og måtte på do flere ganger. Svimte av på badet, gråt, spydde osv osv. Så flaut og pinelig, men var helt i ørska etter narkosen og store smerter.

Er sykepleiere vant til det? Får nesten en slags fylleangst når jeg tenker over det...

Anonymous poster hash: ecdf7...9f0

Det er ikke uvanlig, liten trøst for deg kanskje. Vi reagerer forskjellig. Jeg måtte ha hjelp etter en operasjon for og komme meg på do. Fikk ingenting til og satt og grein og to sykepleiere stod der. Måtte ha hjelp for og holde meg oppe.. Tror de har sett det meste.

Anonymous poster hash: 5bced...f1e

Skrevet

Vi er veldig vante med det meste :-) Så bare slapp av du!

• Liker 2
Skrevet

Ja, veldig vant. Ingenting å tenke på.

Anonymous poster hash: 370c2...e29

Gjest Heartbeat
Skrevet

Har vært i narkose flere ganger, har falt og besvimt et flertalls ganger.Har måttet får hjelp til å tisse pga svimmelhet,måtte ha potte i sengen som legen hjalp meg med å plassere og tømte ut etterpå.

Og jeg skjemmes overhodet ikke. Det er normalt å få hjelp når du er dårlig og det er normalt å bli kvalm etter narkose og å svime av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...