Gå til innhold

tips til sex med seg selv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okei kleint men skal spørre rett ut - noen som har noen tips til hvordan jeg kan ha sex med meg selv?

Fingrer jo ogsånn, men det er liksom så kjedelig. Er så vanlig. Noe mer kinky jeg kan gjøre? Som er digg da.

Er en sykt kåt person av meg, så må snart finne noe annet enn å bare fingre. Er desperat!!

Haha kleint tema, men trenger tips :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jukking mot møbler (stolrygg, sengestolpe, bordkant osv) iført litt for trange bukser synes jeg er digg når min kjære ikke er i nærheten, og jeg er lei av fingrene. Ellers er det jo en del som går an å stikke inn i seg selv (så sandt det ikke er for stort eller har skarpe kanter), som f.eks. skaftet på en hårbørste og liknende. :)

• Liker 2
Skrevet

Jukking mot møbler (stolrygg, sengestolpe, bordkant osv) iført litt for trange bukser synes jeg er digg når min kjære ikke er i nærheten, og jeg er lei av fingrene. Ellers er det jo en del som går an å stikke inn i seg selv (så sandt det ikke er for stort eller har skarpe kanter), som f.eks. skaftet på en hårbørste og liknende. :)

Blir ikke den hårbørsta ekkel etterpå da? Med tanke på å bruke den etter det og sånt? :briller2:

Skrevet

Blir ikke den hårbørsta ekkel etterpå da? Med tanke på å bruke den etter det og sånt? :briller2:

Ikke om du vasker skaftet godt etter bruk. ;)

Skrevet

Dusjhodet med dusjstrålen mot klitten (bare ikke sprut vann inn i underlivet), en god vibrator er et must, legg deg på magen med en pute under underlivet og en vibrator mellom beina og jokk i vei 😊 Dritdigg! Kjøp gjerne en som tåler vann, så kan du kombinere dusjhode og vibrator.

• Liker 1
Skrevet

Mange som bruker agurk, eller banan (med skallet på da) :fnise:

Anonymous poster hash: 4d874...c1f
  • Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Kjøp deg en slik: https://www.cupido.no/node/247292 Vi ble kjempeoverrasket over kvaliteten :)

Vi bruker den mye sammen hvor jeg styrer fjernkontrollen. Du kan legge den mellom leppene eller inni vagina. Så koser du deg mens du skal på butikken, er på bussen eller bare ligger hjemme på sofaen og slapper av. Handsfree !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...