AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Hei, dette er jo et kvinneforum, men mulig det er noen menn (evt. kvinner) som har noen erfaringer. Jeg har i de siste månedene merket en veldig svak svie (ikke smertefull) helt ytterst i penis når jeg tisser. Det kjennes ut til å være inni urinrøret, litt inn fra penishodet. Dette meker jeg primært etter en utløsning, og gjerne en dag eller to etterpå. Jeg kjenner også en veldig mild kløe i samme området ellers. Jeg har ingen synlige tegn til utslett, væsking el. Alt ellers virker normalt. Disse symptomene kan være borte i en periode over noen dager, for så plutselig å dukkke opp igjen. Både kløen og svien oppstår samtidig. Jeg er i et fast forhold, og har vært det i over et år. I starten av dette forholdet tok jeg en full sjekk hos legen mtp. kjønnsykdommer, ikke bare urinprøve, men typen der de bruker "qtips" og sjekker for veldig mye forskjellig, samt en HIV test. Jeg var helt frisk. Jeg har ingen grunn til å mistro kjæresten min, men man kan jo aldri vite, så jeg tok en klamydiatest for en tid tilbake (da klamydia kan gi tilsvarende symptomer). Den var som forventet negativ. Jeg nevnte forøvrig ikke noe til legen om disse symptomene, da jeg anså dem som ganske ubetydelige og jeg antok at det bare var en irritasjon av noe slag. Kan dette skyldes noe annet, en form for infeksjon, sopp el? Noen erfaringer? M30 Anonymous poster hash: 8956b...a22 Anonymous poster hash: 8956b...a22
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Det kan skyldes mye mer enn bare klamydia, men du tenker i rette baner. Det kan f.eks. være "trich", en kjønnsykdom som er hos både kvinner og menn, men hos menn er den nærmest latent bortsett fra kortvarig kløe nå og da. Hos kvinner kan symptomene være svært ekle, samt påvirke kreftfare og fertilitet. Menn kan være uvitende bærere, kvinner vil etter litt tid få symptomer som de bør oppdage, for å si det slik. Kort fortalt bør du gå tilbake til legen og ta flere tester nå. Dersom det er noe annet. vil legen ønske å utelukke mer åpenbare ting først uansett. Anonymous poster hash: b3e37...ac7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå