Gå til innhold

Greier ikke å nyte det

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg holder på med en gutt, som er alle tiders! Vi er nok snart kjærester. :)

Vi har ikke hatt sex så veldig mange ganger, omtrent 5 ganger vi jeg tippe. Saken er den, at jeg greier ikke å nyte det noe særlig. Jeg tenker for mye på om det er godt for han, om han syntes jeg er for vid (Han har ikke så veldig stor penis akkurat, og det kommer ofte sånn "fiselyder" er det fordi jeg er for vid?) Har bare hatt en sexpartner tidligere, han var mye større, og kom fort. Denne gutten kan holde på lenge før han kommer, gjerne 15-30 min, men dog i variert tempo da. (og etter 30 min vil han ha en runde til, noe som jo er positivt :fnise:)

En annen ting, er at jeg ikke greier å nyte det når han slikker meg. Han går frivillig ned på meg, men eksen syntes det var ekkelt og gjorde det aldri, så de tankene sitter igjen.. jeg er redd for at han gjør det kun fordi han føler han "må". Aldri bedd han om å gjøre det, han går ned frivillig.. Men i går kveld når han gjorde det (vi hadde 69, så hørte jeg at han brakk seg.. så jeg trakk meg unna)

Jeg er 20 år gammel, og han er den andre jeg har sex med (og det er nesten et år siden sist, så er jo rart om jeg er for vid.. Han kommer jo, men bruker mye lengre tid enn det jeg er vant med, så er redd for at det er noe med meg som gjør at han ikke kommer med en gang. Eksen kom på 5 min. Denne gutten er 4 år eldre enn meg da, mens eksen var like gammel som meg. Så da vi var sammen var vi 18/19. Kan alderen ha noe å si? Jeg er også den andre partneren til denne gutten, så han er ikke mer erfaren enn meg..

Anonymous poster hash: a401c...9ce
Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

Nei, alderen har ikke noe å si. Du kan være 20 og bruke utrolig lang tid og du kan være 50 og komme etter noen sekunder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...