AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Hei! Jeg begynte på p-ring 14. januar, altså for 15 dager siden. Jeg hadde vanlige mensenblødninger i 3-4 dager etterpå, men siden det har jeg blødd bittelitt hver dag. Jeg må bruke truseinnlegg for det er blod i trusa hver eneste dag. Siden jeg satte inn ringen første mensdag så betyr jo det at jeg har blødd i 15 dager! Det er så utrolig plagsomt... Er dette normalt? Anonymous poster hash: 35609...fad Anonymous poster hash: 1ed2c...c26
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Jeg blødde de fire første ukene da jeg startet på p-pillen. Det ga seg etter første pillefrie periode. I følge helsesøsteren jeg gikk til var det helt normalt. Hun sa også at de gjerne venter tre måneder med blødninger før de anbefaler å bytte merke fordi de fleste bivirkninger skal gi seg/stabilisere seg i løpet av tre måneder. Jeg ville likevel tatt en telefon til legen/helsesøsteren hvis ikke blødningene ga seg etter noen dager på ring nr. to. Anonymous poster hash: b4f94...79f
super-s Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Jeg blødde de fire første ukene da jeg startet på p-pillen. Det ga seg etter første pillefrie periode. I følge helsesøsteren jeg gikk til var det helt normalt. Hun sa også at de gjerne venter tre måneder med blødninger før de anbefaler å bytte merke fordi de fleste bivirkninger skal gi seg/stabilisere seg i løpet av tre måneder. Jeg ville likevel tatt en telefon til legen/helsesøsteren hvis ikke blødningene ga seg etter noen dager på ring nr. to. Anonymous poster hash: b4f94...79f Hvis det er sånn med p-piller er det sikkert sånn med p-ring også! Takk for svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå