AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Hei For ikke lenge siden begynte jeg å ha regelmessig sex igjen, etter å ha gått en del mnd uten. I mellomtiden har jeg byttet p-piller fra loette til mercilon. Når jeg nå har begynt å ha sex igjen har jeg følt meg mye trangere enn tidligere, blir ikke like våt, det svir med mye sex, og jeg har alltid blødd etter samleie. Jeg gikk til helsesøster som igjen tok det opp med legen, og de fant ut at de trodde det var de nye p-pillene mine. Jeg tok også en graviditetstest, og den var negativ. Forrige gang jeg hadde mensen er kanskje 4 mnd siden, da jeg som regel alltid hopper over sukkerpillene. Ettersom jeg skal bytte p-piller nå, tenkte jeg at det var lurt å ha mensen en gang før jeg startet på nytt merke. Fikk mensen på søndag og har blødd relativt lite. I går på jobb fikk jeg sterke magesmerter og hodepine. Det gikk over etter en stund, men begynte å komme tilbake litt på kvelden. Midt på natten våknet jeg opp med forferdelig vondt i magen, og jeg gikk på do for å bytte tampong. Da hadde jeg blødd ganske mye. Etter dette gikk smertene over og jeg sovnet igjen. Nå i morges skulle jeg bytte tampong igjen. Jeg tørket meg i underlivet FØR jeg tok ut tampongen for å sjekke om jeg hadde blødd igjennom. På papiret var det en stor, gulaktig, flat KLUMP med blod utenpå. Den var kanskje 4-5 cm høy og 3 cm bred, men relativt flat. Er det noen som vet hva i all verden dette kan være? Og hvorfor var klumpen der FØR jeg tok ut tampongen? Det første jeg tenkte var jo spontanabort, men jeg tok jo tross alt en test for 6 dager siden... Noen som vet? Nå er smertene forresten helt borte. Anonymous poster hash: b596e...f39
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Ikke bruk tampong om natten, den er også med på å tørke ut underlivet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå