AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Har vært en del sånne «antall sexpartner»-tråder, spesielt hvor kvinner blir stemplet som hore/tøs/løs dersom det blir for mange, mens menn får status. Tenkte kanskje lurt å starte en tråd hvor vi ser på den andre siden av skalaen. Nemlig menn/kvinner over 20 år som fortsatt er jomfru. Jomfru kvinner blir jo sett på som guds gave til menn, mens en jomfru mann.. vel.. blir nærmest sett på som utskudd, mildt sagt. Er det flere som tenker slikt? Anonymous poster hash: ca1c2...8d0 1
Mike Waters Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Jeg ser ingen utpreget verdi i jomfruelighet, så i lys av det vil jeg nok reagere med undring om folk over en viss alder er jomfu uten at jeg bryr meg nevneverdig hverken den ene eller andre veien. Ting har ofte en årsak. For egen del foretrekker jeg en viss grad av erfaring hos en kvinne, men i bunn og grunn spør jeg aldri så det er uansett ingenting jeg undres over med mindre sexen er forferdelig kjedelig, men det kan jo like gjerne være min egen feil og/eller resultat av dårlig kjemi, så jeg er ytterst forsiktig med å fordele skyld på noe så individuellt som god sex. Endret 29. januar 2014 av Mike Waters
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Jeg var jomfru til jeg var 25 år gammel. Mann. Anonymous poster hash: 3cff4...0c3
Mike Waters Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Jeg var jomfru til jeg var 25 år gammel. Mann. Anonymous poster hash: 3cff4...0c3 Ser du på deg selv som et utskudd?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Ser du på deg selv som et utskudd? På ingen måte. Anonymous poster hash: 3cff4...0c3 1
Mike Waters Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 På ingen måte. Anonymous poster hash: 3cff4...0c3 Ikke jeg heller. Superenkel forskning viser at TS tar feil 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Jeg var jomfru til jeg var 31. Nå er jeg horebukk. Anonymous poster hash: 34b68...a92
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Jeg er jomfru, men jeg er også lesbisk, så jeg ville ikke kalt meg "guds gave til menn". Anonymous poster hash: 9dd40...03d 5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Jeg er jomfru enda. Mann 23 snart 24. Anonymous poster hash: 02c1c...14e
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 Jeg var jomfru til jeg var 30, mann.Anonymous poster hash: 2b577...34e
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #11 Skrevet 29. januar 2014 Jeg blir 20 i år. Fortsatt jomfru. Kvinne. Har alltid tenkt å vente til jeg kommer i forhold og får følelser. Men jeg er ikke typen som får følelser. Så har jeg veldig lyst på sex, og har de siste gangene jeg har vert på byen, har jeg vert svært nære å miste jomfrudommen. Men innerst inne føler jeg at jeg er for god til å miste den med noen jeg bare tilfeldigvis møter på byen.(ikke får å virke selvgod eller noe). Men jeg tenker at man får ta ting som de kommer. Anonymous poster hash: 10c5e...a3a 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #12 Skrevet 29. januar 2014 Siste anonym: Vent til du finner "den rette". Tro meg, det å oppleve det med noen du virkelig føler noen for, første gangen, er en enorm opplevelse. Den som leser dette og som er i ten-årene og lurer, tenker, er usikker: vent til du er ute av tenårene! Da er det så mye lettere å ta en god avgjørelse på når det er riktig eller ikke er riktig for deg. For det er mange i tenårene som mener du er deres store kjærlighet den ene dagen for så å mene noe helt annet dagen etter. Det er ikke galt å gjøre det for første gang i tenårene, men det er lettere å ta en god avgjørelse når man er ute av tenårene. Både når det gjelder egne følelser men også når det gjelder andres følelser. Jeg ventet helt til jeg ble 25. Jeg har kjent (ikke på den bibelske måten) mange flotte, vakre, gode, fantastiske jenter og kvinner gjennom årene. Men det var første gangen jeg følte noe dypt for et annet menneske som følte akkurat det samme igjen. Den dag i dag husker jeg hvert eneste øyeblikk, hver eneste stund fra første gangen. Det var mye venting, noen ganger en utenfor-gruppa-følelse, men det var virkelig verdt ventingen! Anonymous poster hash: 1830d...680 2
Gjest Soley Skrevet 29. januar 2014 #13 Skrevet 29. januar 2014 Jomfru gutt her 20, tenker ikke noe over det og har greid meg fint :D Men jeg lurer på, hva tenker jenter om gutter som er jomfru? at de er mindre pene? Hva tenker dere når dere finner ut av at en gutt er jomfru?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #14 Skrevet 29. januar 2014 Jeg er 22 år gammel og enda jomfru, en kvinne. Jeg har faktisk veldig lyst på sex i perioder, men jeg har ingen kjæreste og selv hvis jeg fikk en kjæreste nå, så ville jeg vente lenge med å ha samleie med han Selv om jeg har veldig lyst på sex så vet jeg innerst inne at jeg er for god til å miste jomfruhinnen min til en tilfeldig dust jeg møter på byen. Så enn så lenge venter jegpå den rette.Anonymous poster hash: 16c43...366
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #15 Skrevet 29. januar 2014 Men jeg lurer på, hva tenker jenter om gutter som er jomfru? at de er mindre pene? Hva tenker dere når dere finner ut av at en gutt er jomfru? Lurer på det samme - men omvendt, altså hva gutter tenker om jenter. Er 19 år gammel jente og jomfru. Jeg har hatt sjansen et par ganger, men har takket nei fordi det har vært random folk i fylla. Har ikke vært i et forhold før, og vil gjerne vente med sex til jeg er i et - eller ihvertfall at første gangen er med noen jeg er glad i. Mulig jeg er litt gammeldags, men jeg føler ikke at et random ONS kommer til å gi meg noenting.Anonymous poster hash: a46dd...2cf
robert90 Skrevet 29. januar 2014 #16 Skrevet 29. januar 2014 jeg er snart 24 år og mistet jomfrudommen i begynnelsen av fjoråret, men jeg sitter litt med den følelsen nå av at jeg mistet den for seint. jeg har hatt litt sex etter det men føler meg veldig uerfaren og kansje litt dårlig i sengen. det føles som at alle andre har gjort det i årevis allerede, men det er ingen som har sagt noe da så det kan jo hende det bare er meg
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #17 Skrevet 29. januar 2014 Jomfru gutt her 20, tenker ikke noe over det og har greid meg fint :D Men jeg lurer på, hva tenker jenter om gutter som er jomfru? at de er mindre pene? Hva tenker dere når dere finner ut av at en gutt er jomfru? Jeg er en 20 år gammel jente. Jeg tenker ikke på det som noe negativt, og hadde synes det var litt stilig! Hadde nok lurt litt for meg selv hva som var grunnen til det, selv om det absolutt ikke trenger å være noen grunn. Men hadde nok ikke sagt noe til han. Men alt i alt, så er det vel egentlig kult. Kommer nok an på hvilken jente det er og. Noen jenter liker menn med erfaringer, andre er ikke så nøye. Anonymous poster hash: 2c2ab...6cd 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #18 Skrevet 29. januar 2014 Mistet jomfrudommen for litt over 1 måned siden, 27 år mann... Hun har vært i 2 lengere forhold, var flau over å være så "sent ute" så sa ingenting... Men fikk ingen klager hun var fornøyd og det samme var jeg! Hatt sex med henne flere ganger siden! Hun ble også gravid første gangen så det ble jo full pott med engang! Anonymous poster hash: 18f90...50e 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #19 Skrevet 30. januar 2014 Er snart 24år, kvinne og jomfru. Har ingen problemer med det, selv om jeg selvsagt tenker på sex og håper første gangen kommer snart. Synes det var flauere å være jomfru da jeg var yngre, spesielt i tenårene. Anonymous poster hash: edff9...cb4
HR94 Skrevet 30. januar 2014 #20 Skrevet 30. januar 2014 Jomfru gutt her 20, tenker ikke noe over det og har greid meg fint :D Men jeg lurer på, hva tenker jenter om gutter som er jomfru? at de er mindre pene? Hva tenker dere når dere finner ut av at en gutt er jomfru? Synes det er flott jeg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå