AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Ja, jeg skriver her nettopp pga jeg lurer på dette. Har vært i to seriøse forhold, har hatt samleie med 9 stk. Er en jente på 22 år. Setter pris på ærlige meninger her. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 04e5d...c7d
heleneharefrøk1 Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Hei! Det er vel ingen fasit på hvor mange man "kan" ligge med før man har nådd en grense. Det som er viktig er at du føler deg komfortabel med det - det er ikke noen andre som kan svare på dette for deg
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Hei! Det er vel ingen fasit på hvor mange man "kan" ligge med før man har nådd en grense. Det som er viktig er at du føler deg komfortabel med det - det er ikke noen andre som kan svare på dette for deg Det er vel nettopp dette jeg ikke gjør. Føler meg ikke vel med så mange partnere bak meg, og er redd dette skal skade fremtidige forhold Anonymous poster hash: 04e5d...c7d
heleneharefrøk1 Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Det er vel nettopp dette jeg ikke gjør. Føler meg ikke vel med så mange partnere bak meg, og er redd dette skal skade fremtidige forhold Anonymous poster hash: 04e5d...c7d Jeg forstår. Men - du trenger vel ikke fortelle fremtidige partnere hvor mange du har vært med? Det er jo en privatsak. Forstår at det ikke er noe kjekt når du føler deg ukomfortabel med det - men du har ingen forklaringsplikt vet du :-) 1
skyflakes Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 (endret) Det er vel nettopp dette jeg ikke gjør. Føler meg ikke vel med så mange partnere bak meg, og er redd dette skal skade fremtidige forhold Anonymous poster hash: 04e5d...c7d Ni stk er ikke voldsomt mange, så jeg tror du kan ta det med ro. Dessuten så er fortid fortid, og pult er pult. Dersom en fremtidig partner skulle bruke dette mot deg i fremtiden, sier det mer om vedkomne enn deg. Endret 28. januar 2014 av skyflakes 1
heleneharefrøk1 Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Ni stk er ikke voldsomt mange, så jeg tror du kan ta det med ro. Dessuten så er fortid fortid, og pult er pult. Dersom en fremtidig partner skulle bruker dette mot deg i fremtiden, sier det mer om vedkomne enn deg. ENIG :-)
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Jeg vil ha en dame som tenker med hjertet, ikke med det som sitter mellom bena. Så for meg hadde du sikkert vært grei som venninne men ikke noe mer. Anonymous poster hash: ae4ba...760
GudSelv Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 Ja, jeg skriver her nettopp pga jeg lurer på dette. Har vært i to seriøse forhold, har hatt samleie med 9 stk. Er en jente på 22 år. Setter pris på ærlige meninger her. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 04e5d...c7d Hadde gått fint for min del.
heleneharefrøk1 Skrevet 28. januar 2014 #9 Skrevet 28. januar 2014 Jeg vil ha en dame som tenker med hjertet, ikke med det som sitter mellom bena. Så for meg hadde du sikkert vært grei som venninne men ikke noe mer. Anonymous poster hash: ae4ba...760 Wow, det var voldsomt. Synes ikke en dame i 20 årene som har vært med 9 stykker er mye. 2
GudSelv Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Jeg forstår. Men - du trenger vel ikke fortelle fremtidige partnere hvor mange du har vært med? Det er jo en privatsak. Forstår at det ikke er noe kjekt når du føler deg ukomfortabel med det - men du har ingen forklaringsplikt vet du :-) Du oppfordrer andre til å være uærlig? Synes man skal være oppriktig om slikt. En jente som juger fra første stund er et dårlig tegn. Er man flau over fortiden sin så burde man kanskje ha tenkt på det tidligere. Nå tror jeg riktig nok at ingen bryr seg om hun har hatt 9 partnere eller ikke. Er det noe som spør om dette uansett? Ni stk er ikke voldsomt mange, så jeg tror du kan ta det med ro. Dessuten så er fortid fortid, og pult er pult. Dersom en fremtidig partner skulle bruker dette mot deg i fremtiden, sier det mer om vedkomne enn deg. Fortid er relevant. Har du vært barnemorder, hore eller narkoman ville jeg ha likt å vite det. For meg hjelper det ikke om ting har skjedd i fortiden. Det vil være en dealbreaker for meg. Jeg synes ærlighet er viktig i et forhold.
heleneharefrøk1 Skrevet 28. januar 2014 #11 Skrevet 28. januar 2014 Du oppfordrer andre til å være uærlig? Synes man skal være oppriktig om slikt. En jente som juger fra første stund er et dårlig tegn. Er man flau over fortiden sin så burde man kanskje ha tenkt på det tidligere. Nå tror jeg riktig nok at ingen bryr seg om hun har hatt 9 partnere eller ikke. Er det noe som spør om dette uansett? Fortid er relevant. Har du vært barnemorder, hore eller narkoman ville jeg ha likt å vite det. For meg hjelper det ikke om ting har skjedd i fortiden. Det vil være en dealbreaker for meg. Jeg synes ærlighet er viktig i et forhold. Jeg har virkelig ingen interesse av å vite hvor mange partnere min partner har hatt før meg. Hva gir det meg? Er forskjell på å være kjent i bygden for å ha lagt rundt - og ha på samvittigheten at man har lagt med 9 stykker. Ta en bolle, det der blir for voldsomt.
skyflakes Skrevet 28. januar 2014 #12 Skrevet 28. januar 2014 Du oppfordrer andre til å være uærlig? Synes man skal være oppriktig om slikt. En jente som juger fra første stund er et dårlig tegn. Er man flau over fortiden sin så burde man kanskje ha tenkt på det tidligere. Nå tror jeg riktig nok at ingen bryr seg om hun har hatt 9 partnere eller ikke. Er det noe som spør om dette uansett? Fortid er relevant. Har du vært barnemorder, hore eller narkoman ville jeg ha likt å vite det. For meg hjelper det ikke om ting har skjedd i fortiden. Det vil være en dealbreaker for meg. Jeg synes ærlighet er viktig i et forhold. Selvfølgelig er fortid relevant, men for min del er barnemorder noe vesentlig større enn antall sexpartnere (hvertfall hvis tallet er ni. Nærmer det seg 70 stk og man er 22 år så hadde jeg også stusset litt over det) Jeg har da ikke oppfordret henne til å være uærlig? Det handler om aksept, og det fins de som aksepterer ni sexpartnere, og de som aksepterer barnemord.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #13 Skrevet 28. januar 2014 SkyFlak: Men for å akseptere må man jo også vite om. Anonymous poster hash: ae4ba...760
heleneharefrøk1 Skrevet 28. januar 2014 #14 Skrevet 28. januar 2014 Selvfølgelig er fortid relevant, men for min del er barnemorder noe vesentlig større enn antall sexpartnere (hvertfall hvis tallet er ni. Nærmer det seg 70 stk og man er 22 år så hadde jeg også stusset litt over det) Jeg har da ikke oppfordret henne til å være uærlig? Det handler om aksept, og det fins de som aksepterer ni sexpartnere, og de som aksepterer barnemord. Morsom sammenligning.. :-) SkyFlak: Men for å akseptere må man jo også vite om. Anonymous poster hash: ae4ba...760
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå