Gå til innhold

Blokkert nummer på Iphone?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan vet man om noen har blokkert deg på sin Iphone? Hvordan høres det ut når man ringer telefonen? Noen som vet?

Anonymous poster hash: 94f4e...5a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Tror ikke man kan finne ut hvem som blokkerer deg. For når du ringer til en som har blokkert deg virker alt vanlig. Meldinger og alt blir sendt , men den som har blokkert deg får ikke opp anropene / meldingene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takk :)

Prøvde nemlig å ringe en som skylder meg noen penger, og det ringte ikke en gang, men da kom tre kjappe dud-dud-dud og samtalen ble avbrutt. Da har personen antakeligvis heldigvis ikke blokkert meg :)

Anonymous poster hash: 94f4e...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takk :)

Prøvde nemlig å ringe en som skylder meg noen penger, og det ringte ikke en gang, men da kom tre kjappe dud-dud-dud og samtalen ble avbrutt. Da har personen antakeligvis heldigvis ikke blokkert meg :)

Anonymous poster hash: 94f4e...5a6

Nei det skjer ikke om du hadde blitt blokkert. Da hadde det ringt vanlig - ihvertfall det jeg har erfart. Om det kommer dutdutdut er det nok fordi personen du ringer ikke har dekning / har avslått telefon :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, det kommer sånn "brukeren er opptatt", når du er blokkert. Har testet , og gjort deg pga en eks.



Anonymous poster hash: 04a8e...020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Får prøve å ringe igjen i morgen. Er det samme lyd da, er jeg kanskje blokkert.

Men virket mer som det var noen feil med telefonen, når den er avslått får man vel beskjed om det.

Vet dere om iMessage står som levert dersom man er blokkert?

Anonymous poster hash: 94f4e...5a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Får prøve å ringe igjen i morgen. Er det samme lyd da, er jeg kanskje blokkert.

Men virket mer som det var noen feil med telefonen, når den er avslått får man vel beskjed om det.

Vet dere om iMessage står som levert dersom man er blokkert?

Anonymous poster hash: 94f4e...5a6

Det står ikke levert på imessage om man er blokkert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ikke levert på imessage om man er blokkert :-)

Så man får ikke sendt den?

Anonymous poster hash: b505c...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man får ikke sendt den?

Anonymous poster hash: b505c...760

Den blir sendt, men tror ikke den får status som "levert"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står faktisk "levert" selv om man er blokkert. Og når man ringer blir det kun opptatt-tone. Mottakeren som har blokkert den andre, får aldri noe varsel. Jeg og kjæresten testet dette på hverandre for gøy :)

Anonymous poster hash: 78f46...cb7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står faktisk "levert" selv om man er blokkert. Og når man ringer blir det kun opptatt-tone. Mottakeren som har blokkert den andre, får aldri noe varsel. Jeg og kjæresten testet dette på hverandre for gøy :)Anonymous poster hash: 78f46...cb7

Takk!

Anonymous poster hash: b505c...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok blokkert, det kommer fortsatt tre tette og kjappe tut og så slås samtalen av :(

Noen som vet om man blir blokkert på whatsapp og viber da også?

Greit å få pengene mine.... Iallfall minne på at personen skylder meg.

Anonymous poster hash: 94f4e...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis man virkelig ønsker en person ut av livet sitt, så er blokkering måten å gjøre det på. En venninne får ukentlig sms av eksen i over ett år, som hun ikke vil ha noe med å gjøre, men velger å ikke blokkere.

Anonymous poster hash: d17a3...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvis man virkelig ønsker en person ut av livet sitt, så er blokkering måten å gjøre det på. En venninne får ukentlig sms av eksen i over ett år, som hun ikke vil ha noe med å gjøre, men velger å ikke blokkere.

Anonymous poster hash: d17a3...e2a

Det er vel en liten selvtillitsboost hver gang hun får melding. Hun liker ikke han, men hun liker oppmerksomheten.

(Synes forøverig veldig synd på exen, da han tydeligvis aldri kommer seg videre fordi hun ikke sier i fra og lar han holde på..)

Anonymous poster hash: 78f46...cb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Of topic, men hvordan blokkerer man noen på Iphone?

Eksen sin nydame driver å sender meg ørtenførten meldinger, men jeg har null interesse å ha kontakt med henne (har sagt ifra), så jeg kunne gjerne tenkt meg å blokkere henne, både for meldinger og anrop..

Har Iphone 5 hvis det er av betydning,



Anonymous poster hash: 2fed1...e7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innstillinger, telefon, og så ser du det står blokkert :)

Anonymous poster hash: 94f4e...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innstillinger, telefon, og så ser du det står blokkert :)

Anonymous poster hash: 94f4e...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en liten selvtillitsboost hver gang hun får melding. Hun liker ikke han, men hun liker oppmerksomheten.

(Synes forøverig veldig synd på exen, da han tydeligvis aldri kommer seg videre fordi hun ikke sier i fra og lar han holde på..)Anonymous poster hash: 78f46...cb7

Ikke vil ha noe med å gjøre burde stått i anførselstegn. Det er klart man klarer å få en normalt oppegående voksen mann til å slutte å tekste - og er det et problem kan man altså blokke.

Ja, hun vil nok ha han etter seg. Han såret henne dypt, så hun er nok ikke ferdig...

Anonymous poster hash: d17a3...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok blokkert, det kommer fortsatt tre tette og kjappe tut og så slås samtalen av :(

Noen som vet om man blir blokkert på whatsapp og viber da også?

Greit å få pengene mine.... Iallfall minne på at personen skylder meg.

Anonymous poster hash: 94f4e...5a6

Ring fra et annet nr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...