Gå til innhold

Krise! Hjelp til oversettelse :)


nettvenninnen

Anbefalte innlegg

Finnes det noen snille og flinke folk her inne som kan hjelpe meg? Jeg holder på med en video. I videoen er jeg nødt til å bruke engelske tekstplakater. Jeg stoler ikke helt på engelsken min og behøver noen flinke mennesker som kan se igjennom min "Norwenglish" . Gidder noen å se igjennom tekstplakatene mine? Og da kjefte på meg hvis jeg har skrevet noe feil? :biggrin:

Hvis det blir litt dumt å svare meg på forumet, så kan du gjerne sende en PM. Og hvis du vil, kan du bli kreditert med navnet ditt i videoen. Og du kan også få anledning til å se den når den er ferdig. Jeg kommer til å si fra på denne tråden hvis jeg har fått tak i noen som er flinke på engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare skrive i word eller noe, så retter programmet det for deg ?

...det er generelt et godt råd å ikke gi tips når man ikke har peiling på det det spørres om. (hint: Word oversetter ikke. Og de programmene som oversetter er kjent for å gi et ganske så middelmådig og ofte snodig resultat)

Anonymous poster hash: 9128e...17c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det er generelt et godt råd å ikke gi tips når man ikke har peiling på det det spørres om. (hint: Word oversetter ikke. Og de programmene som oversetter er kjent for å gi et ganske så middelmådig og ofte snodig resultat) Anonymous poster hash: 9128e...17c

Word har engelsk stavekontroll. Det hjelper ikke på dårlig språk, men stavingen blir i hvert fall riktig.

Anonymous poster hash: 423e9...8a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men det er som noen her nevner en grunn til at jeg må spørre her inne. Selve setningskombinasjonen suger hvis jeg plotter det inn i et translate-program. Og I Word må jeg vel antagelig ha setningsoppbyggingen riktig i utgangspunktet. Dette er en video til YouTube, og det er kleint med hundrevis av kommentarer på at man har skrevet dårlig engelsk... Er det virkelig ingen som kan hjelpe...? Har fortsatt ikke fått noe svar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...