strawberry Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Er det andre som sliter med dårlig batteri på samsung galaxy s3? Jeg vurderer nå å kjøpe en sånn; http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/ladere-og-kabler/EBK1G6UWUGSTD/samsung-utvidet-batteripakke-for-galaxy-s3-hvit og lurer på om det er andre som har prøvd den? Evt noe annet som fungerer? Min varer 10 timer nå, med lite bruk..
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Det vil gi lengre levetid, men hvis du skrur av GPS, bluetooth, skru ned lysstyrken, setter den i sparemodus, fjerner widgets du ikke bruker og helst skrur av 3g og data bruker den mye mindre strøm. Hvis du bare gjør noen av disse tingene hjelper det også. Anonymous poster hash: 30468...c52
-Jiinxs- Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Det er helt utrolig hvor mye lengre batteritiden min blir, bare jeg slår av datatrafikk (4G). Så jeg ville anbefalt å prøve ut det AB #2 sier.
strawberry Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2014 Det er helt utrolig hvor mye lengre batteritiden min blir, bare jeg slår av datatrafikk (4G). Så jeg ville anbefalt å prøve ut det AB #2 sier. Det vil gi lengre levetid, men hvis du skrur av GPS, bluetooth, skru ned lysstyrken, setter den i sparemodus, fjerner widgets du ikke bruker og helst skrur av 3g og data bruker den mye mindre strøm. Hvis du bare gjør noen av disse tingene hjelper det også. Anonymous poster hash: 30468...c52 Jeg har nesten aldri på datatrafikk, så det er ikke noe problem. Er ellers flink å skru av alle program også. Når jeg legger meg er mobilen fulladet, og jeg har avsluttet alle program utenom alarm, likevel er den ca tom til kl. 9 morgenen etterpå.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Jeg har nesten aldri på datatrafikk, så det er ikke noe problem. Er ellers flink å skru av alle program også. Når jeg legger meg er mobilen fulladet, og jeg har avsluttet alle program utenom alarm, likevel er den ca tom til kl. 9 morgenen etterpå. Programmene er vanligvis neste uviktige for batteribruk sammeliknet med de fysiske funksjonene 3g (kalles WCDMA i settings, bruk bare GSM), bluetooth og GPS. Anonymous poster hash: 30468...c52
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Min S3 varer vanligvis litt over en uke med litt wifi-oppkobling av og til, så du har ganske mye å gå på. En periode der jeg ikke brukte den varte batteriet ca 16 dager. Anonymous poster hash: 30468...c52
halo Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Jeg har nesten aldri på datatrafikk, så det er ikke noe problem. Er ellers flink å skru av alle program også. Når jeg legger meg er mobilen fulladet, og jeg har avsluttet alle program utenom alarm, likevel er den ca tom til kl. 9 morgenen etterpå. Da tror jeg det er feil på batteriet i din telefon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå