frustrertjente123 Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Hei! Håper å få noe tips her. Jeg er ei jente på 19 år som har vært i et forhold i 1.5 år nå. Jeg er sammen men en som er 22 år. Når vi først ble sammen hadde vi sex dalig. Det er det behovet jeg har. Nå i det siste har vi bare hatt sex en gang annen hver uke. Jeg kjenner at jeg begynner å bli lei. Dette har vart i 6 mnd nå. Jeg føler jeg har prøvd alt. Jeg har prøvd å : - Snakke om det til han på en positiv og en negativ måte - Kle meg ut - Ri han oftere - Hatt en romantisk kveld med vin Og noe mer. Jeg føler meg ekkel. Jeg prøver meg på han og han avviser meg hver gang. Jeg har også prøvd å ikke prøve i det hele tatt, men det hjelper ikke. Hva kan jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Prøv å ta med en venninne av deg i senga. Anonymous poster hash: 2b8fd...a46
Gjest Lille-pus Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Prøv å ta med en venninne av deg i senga. Anonymous poster hash: 2b8fd...a46 Det synes jeg var et utrolig dårlig råd dersom TS ikke også tenner på jenter/kvinner. Hva sier han på 22 når du rolig spør ham om han synes sexlivet deres er ok? 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Prøv å ta med en venninne av deg i senga. Anonymous poster hash: 2b8fd...a46 Hvorfor skulle det hjelpe? Da kan hun isåfall like så godt ta med en kompis i sengen. Du vet ikke hva han tenner på. Anonymous poster hash: 4430a...fa9
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Høres ikke ut som om du har lagt sjela di i å prøve. "Og noe mer". Lysten går opp og ned i perioder. Hva forventer du når dere har sex? Ri han oftere - vil det si at han gjør det meste av jobben? Du må se sex fra en manns perspektiv. Veldig ofte gjør de mye av jobben (og godt er det for oss jenter!) - men i perioder må vi også trå til å gjøre "alt". Bj´s og forskjellige rideposisjoner. Gjør sex til kos. Sørg for å varme opp deg selv, så det ikke blir pes med det berømte forspillet. Ja - jeg er takknemlig av og til for at jeg ikke er mann - for de gjør mye av arbeidet "normaltsett". De må varme oss opp og jokke på. Kan skjønne dette er slitsomt i perioder, spesielt hvis man begynner å se på sex som noe man må sette av tid og energi på. Hvis mannen er sliten etter sex hele tiden - så bør man kanskje gi like mye selv. Sex skal jo trossalt gi litt ekstra energi (men samtidig etterlate deg "godsliten") Ta noen kjappiser, hvor du gjør all jobben. Sug, hvor du gjør all jobben. Sug når han ser tv, sett ham i fokus. Varm opp deg selv, prøv ut forskjellige rideposisjoner. Når du har prøvd skikkelig i en periode, så vil det nok gi resultater. Eller kanskje han trenger noe nytt å spennende? Hva med å ta han med på en kjappis ut i skogen? Ta dere en biltur med bj? Eller parker bila på en parkeringsplass? Massasjeoljer? Isbiter eller varm te når man suger. (Ganske fin den med teen, lag en kopp til dere begge - og inviter til kos ^^) Kjøp inn nytt undertøy - eller kanskje noen leker som du kan bruke på ham eller deg selv? Eller noe han kan bruke på deg. Anonymous poster hash: 57dfb...04c
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Du er ung og uerfaren forstår jeg. Det handler ikke bare om hva DU vil. Har du i det hele tatt latt han få sjansen til og ta intitativ? Mye mas fører ingen steds hen. Kanskje han er sliten, jobber han? Ikke rart i såfall. Du hiver ut både positive og negative ting til han men menn ser dette på en annen måte enn vi. Kanskje du skulle roe deg ned noen hakk. Kan være han ikke føler han strekker til og da drar man seg automatisk vekk. Anonymous poster hash: 4fae2...710 1
frustrertjente123 Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2014 Har gjort mye innsats! Han gjør ikke det meste av jobben. Han varmer meg ikke opp noen ting og det er for det meste jeg som er på toppen. Jeg er ikke så uerfaren som dere skal ha det til. Har vært i 3 lange forhold og har hatt flere sexpartnere. Jeg har prøvd å kjøpe nye klær. Har hatt korsett, sexy undertøy, kjoler osv. Jeg har prøvd det meste for å få lysten hans tilbake. Jeg er en veldig sexuell person og trenger det hver dag! Og gidde han gjevnlig bjs, men er ikke gøy når du ikke får noe tilbake..
frustrertjente123 Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2014 Det synes jeg var et utrolig dårlig råd dersom TS ikke også tenner på jenter/kvinner. Hva sier han på 22 når du rolig spør ham om han synes sexlivet deres er ok? TS?
frustrertjente123 Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2014 Du er ung og uerfaren forstår jeg. Det handler ikke bare om hva DU vil. Har du i det hele tatt latt han få sjansen til og ta intitativ? Mye mas fører ingen steds hen. Kanskje han er sliten, jobber han? Ikke rart i såfall. Du hiver ut både positive og negative ting til han men menn ser dette på en annen måte enn vi. Kanskje du skulle roe deg ned noen hakk. Kan være han ikke føler han strekker til og da drar man seg automatisk vekk. Anonymous poster hash: 4fae2...710 tro meg. Har gjort nok innsats for et helt liv. Og uerfaren er jeg ikke. Skulle ønske jeg var, men er nok ikke det. Og har prøvd å ikke mase i 2 mnd, men virker ikke det heller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå