Gå til innhold

Kløe etter samleie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt samme partner i en årrekke og aldri hatt problemer med undelivet tidligere. Men i de siste mnd har jeg opplevd kløe/svie, og blir litt øm og hoven på kjønnsleppene et par tre dager etter sex.

Jeg tror ikke det er sopp, da det ikke er like kraftig kløe og som går over av seg selv etter et par dager. Helt til neste gang vi har har sex.

Har søkt litt på nett, men finner liksom ikke noe som ligner. Jeg er midt i 30 årene og har hatt flere partnere tidligere, men aldri dette problemet. Er det noen kjønnsykdommer som opptrer slik?

Må si jeg begynner å lure på om mannen min har vært utro.



Anonymous poster hash: e50b5...f04
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei TS. Nå er jeg bare 17 år og jomfru, så nei jeg har ikke hatt dette problemet selv. Men venninna mi på 21 opplevde noe av det samme ifjor. Hun hadde type og det hadde vært sammen i et drøyt år, så plutselig begynte hun å få endel kløe i underlivet etter sex. I starten brydde hun seg ikke så mye om det, og tenkte ikke så mye over det, men når det ikke ga seg dro hun til legen. Det viste seg da at hun hadde fått en eller annen kjønnssykdom (husker desverre ikke hva den het) og både hun og kjæresten hadde testa seg i starten av forholdet seg. På den måten ble jo kjæresten, eller x-en da, ganske busta med at han hadde vært utro i og med at han hadde blitt smittet.

Nå sier jeg ikke at det det samme tilfellet du har, så du må ikke anklage mannen din før du har alle faktaene på bordet. Men det kan nok være lurt å dra til legen å få sjekka ut hva dette er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar.

Hadde vært evig takknemlig om du hadde kommet på hvilken sykdom det var.

Finner liksom ingenting på nettet som kan stemme, og skal selvsagt teste meg, men var veldig lang ventetid.

Og jeg holder på å gå på veggene her........



Anonymous poster hash: e50b5...f04
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...