Gå til innhold

Mallorca?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen som har vært på Mallorca og bodd i Playa de palma? Evt, hvordan er det der eller har dere ett annet sted å anbefale? Ønsker strand, god mat og shoppingmuligheter. Hvor langt er det til Palma by? Og hvordan er det der i Mai? Kan man få noen gode dager til å sole seg og bade?

Anonymous poster hash: 3a91d...8cd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det gjelder været på Mallorca i mai, tror jeg du bør forvente deg at det kan bli både sommer, sol og regn/overskyet. Jeg var der i mai i fjor, i 3 uker, og på den tiden var det noen fine dager med sol, men også en del dager med regn. Det var litt kaldt å ligge og sole seg på stranden av og til, for det var mye skyet og vind. Tror ikke du kan forvente deg skikkelig sommer, men det er slettes ikke så verst uansett, altså!

Anonymous poster hash: 83265...1da
Gjest Blomst83
Skrevet

Ja.Jeg har vel vært på Playa de Palma 8 ganger,og kan virkelig anbefale det.Husker ikke helt eksakt hvor lang det er til Palma,men det er ikke så langt.

Skrevet

Tusen takk for svar :) Får tenke litt med tanke på været :)

Skrevet

Var i playa de palma i juli 2011, og synes det var veldig fint der, med lang fin sandstrand, uteliv og shopping... Men det var ikke annet enn tyskere der, et minityskland...!! der skilt, menyer og alt var tilrettelagt for tyskere. Og på mange resturanter pratet de veldig dårlig engelsk.... De prater tysk til deg og forventer at du er tysk overalt... Veldig slitsomt i lengden... For min del hadde jeg valgt et annet sted utenfor palma.. Men for all del, stedet i seg selv er veldig fint :) er forresten bare en liten busstur inn til palma by. Ca 15 min om jeg husker rett.. Absolutt verdt et besøk :)

Skrevet

Hei Er det noen som har vært på Mallorca og bodd i Playa de palma? Evt, hvordan er det der eller har dere ett annet sted å anbefale? Ønsker strand, god mat og shoppingmuligheter. Hvor langt er det til Palma by? Og hvordan er det der i Mai? Kan man få noen gode dager til å sole seg og bade? Anonymous poster hash: 3a91d...8cd

Jeg var på Mallorca for et par år siden og bodde på Sunprime i Playa de Palma. Palma og Mallorca er supert, Playa de Palma not so much. Vi ønsket å bo nær strand og by, og Playa de Palma virket som det beste alternativet. Det var det sikkert også, men vi dro inn til Palma ca hver dag for det var en skikkelig turistfelle i Playa de Palma. Bare turistsjapper og dårlige restauranter. Og masse tyskere. Stranden er fin da ;)

Det tar jo bare 10-15 min med buss inn til Palma, så sånn sett er det veldig kjekt. Og der er det jo bra shopping og mange gode restauranter :) Så til tross for at Playa de Palma ikke er å anbefale i seg selv så er det et greit sted å bo hvis man vil bo på stranden og likevel komme seg til Palma på en enkel måte :)

Skrevet

Tusen takk for flotte svar :) -TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...