Gå til innhold

Hvor mye sover du?


AnonymBruker

  

33 stemmer

  1. 1. hvor mange timer sover du i snitt i døgnet?

    • mindre enn 4 timer
      2
    • ca 4
      0
    • ca 5
      1
    • ca 6
      4
    • ca 7
      7
    • ca 8
      10
    • ca 9
      3
    • ca 10
      2
    • ca 11
      1
    • mer enn 11
      3


Anbefalte innlegg

Ble plutselig nysgjerrig på hvor mange timer det egentlig er vanlig å sove gjennomsnittlig i løpet av et døgn.

Så hvor mange timer sover du i snitt i døgnet?



Anonymous poster hash: b183a...5f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs om det er arbeidsdag eller helg. Man - Fre er det vel rundt 5-6-7 og i helgene kan det bli en del mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dagene jeg jobber sover jeg 6-8 timer i døgnet. De dagene jeg har fri sover jeg mellom 9-12 timer i døgnet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gjør ingenting om dagene, så jeg sover mellom 10-12 timer hver dag :P



Anonymous poster hash: 029df...25d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Stort sett 5-6 timer. Er jeg veldig sliten blir det 7. Kunne ikke sovet i 12 timer i strekk om jeg hadde aldri så lyst, våkner av meg selv når det har gått maks 7 timer. Helg, ukedag, ferie, fylla eller underskudd på søvn spiller egentlig ingen rolle.

Står ikke nødvendigvis opp med en gang da, så jeg kan nok dorme av litt etterpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sover 13 timer i hverdagene og rundt 15 i helgene :( har ME og dermed et enormt søvnbehov

Anonymous poster hash: 018f9...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er rundt 10-12 timer med mindre jeg skal noe spesielt. Sover jeg mindre enn det i flere dager ''tvinger'' kroppen meg plutselig til å sove enormt lenge for å ta igjen, altså at jeg ikke våkner av vekkerklokker o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver å sove 6-7 timer om jeg skal tidlig på jobb eller skole, men har litt problemer med å sove så hender jeg ikke får sove eller våkner veldig tidlig. av og til får jeg bare 3-4 timer søvn. legger meg ikke spesielt sent heller, men når jeg ikke får sove i løpet av en time står jeg jo opp igjen og prøver å gjøre ting som gjør meg trøtt. i helgen prøver jeg å sove 8 timer, men det er maks. tvinger meg selv til å ligge til halv 10 i hvertfall selv om jeg våkner før:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18-20. Sover jeg mindre enn det, sovner jeg hvor som helst og når som helst, inkludert stående.



Anonymous poster hash: 0b583...d70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...