Gå til innhold

Er iPhone 5C verdt og kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått et tilbud 3000 for en 4 dager gammel iPhone 5c, hva tenker dere om den? Har noen den telefonen som kan anbefale/ ikke anbefale den?

Trenger svar fort, for har kun innen fredag på meg..

Anonymous poster hash: 7ca52...e4c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye lagringsplass er det på telefonen?

Skrevet

Hvor mye lagringsplass er det på telefonen?

16, sa hun.

• Liker 1
Skrevet

Apple er verdt å holde seg unna! :plystre: Hilsen en som ikke er glad i Apple-produkter, pwah! :icon_lol:

• Liker 1
Skrevet

Apple er verdt å holde seg unna! :plystre: Hilsen en som ikke er glad i Apple-produkter, pwah! :icon_lol:

Haha :-) Hadde en iphone 4s for mindre enn en uke siden, men der streiket wifi'en. Typisk!

Skrevet

16, sa hun.

Har hun esken og kvitteringen??? Hvis ikke må du regne med at det er tjuvgods.

Skrevet

Har hun esken og kvitteringen??? Hvis ikke må du regne med at det er tjuvgods.

Hun sa hun hadde eske og kvitteringen. Skal jo møte hun og sjekke alt først, hvis jeg kjøper. Men hun hadde alt som følgte med sa hun. Men når jeg spurte om jeg kunne få se bilder av telefonen, uten om et google bildet, så sa hun at hun skulle sende meg senere på kvelden, men hørte aldri noe mere. Men kan jo være fordi hun sa hun var litt opptatt...

Skrevet

Hun sa hun hadde eske og kvitteringen. Skal jo møte hun og sjekke alt først, hvis jeg kjøper. Men hun hadde alt som følgte med sa hun. Men når jeg spurte om jeg kunne få se bilder av telefonen, uten om et google bildet, så sa hun at hun skulle sende meg senere på kvelden, men hørte aldri noe mere. Men kan jo være fordi hun sa hun var litt opptatt...

Eller hun har ikke stjålet den ennå...

Skrevet

Eller hun har ikke stjålet den ennå...

Fikk mobil nr hennes da, men må nesten se kvitteringen da jeg møter henne. Gir hun ikke 3k i cash hvis telefonen er stjelt eller ikke slik som hun beskrev den i annonsen. Men er 5c bra eller dårlig? Ingen som har noen erfaringer med den?

Skrevet

Fikk mobil nr hennes da, men må nesten se kvitteringen da jeg møter henne. Gir hun ikke 3k i cash hvis telefonen er stjelt eller ikke slik som hun beskrev den i annonsen. Men er 5c bra eller dårlig? Ingen som har noen erfaringer med den?

Det er plastikkversjonen av den som kom ut i 2012. Så du hadde like gjerne kunne bestilt deg iPhone5 da den ser mer ekslusiv ut.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville absolutt kjøpt iPhone 5s dersom du har råd til det. Den koster 5800 for 16 gb.

5c er ingen dårlig telefon, men den er på linje med iPhone 5.

Anonymous poster hash: 58efa...3bb

Skrevet

Er den bare noen få dager gammel og du får kjøpt den for 3000? Kjøp den! Hallo, du får den nesten 2 k billigere enn om du gikk i butikken. Dette er selvfølgelig med forbehold at tlf ikke er herpet eller stjelt..

Anonymous poster hash: 06629...05d
Skrevet

Fått et tilbud 3000 for en 4 dager gammel iPhone 5c, hva tenker dere om den? Har noen den telefonen som kan anbefale/ ikke anbefale den?

Trenger svar fort, for har kun innen fredag på meg..

Helt grei Telefon og passe priset. Men få med kvitering så du har papirene i forhold til garanti og reklamasjon. Apple er natige på sånt.

Skrevet

Jeg ville absolutt kjøpt iPhone 5s dersom du har råd til det. Den koster 5800 for 16 gb.

5c er ingen dårlig telefon, men den er på linje med iPhone 5.

Anonymous poster hash: 58efa...3bb

Har ikke så mye penger, da jeg er student. Men sett litt på finn.no og sånt, men tenkte på garantien. Jeg kjøpte en 4s, og der sluttet wifien og funke, og garantien hadde gått ut. Så hadde ikke noe annet valg enn og selge den....For blir alt for dyrt å fikse på.

Skrevet

Er den bare noen få dager gammel og du får kjøpt den for 3000? Kjøp den! Hallo, du får den nesten 2 k billigere enn om du gikk i butikken. Dette er selvfølgelig med forbehold at tlf ikke er herpet eller stjelt..

Hun sa den var 4 dager gammel, skal selvfølgelig ha kvitteringen tilfelle noe skjer med den. Men er den helt lik 5? Eller er den dårligere? Eller er det kun pga det er plastikk bak?

Skrevet

Nå spurte jeg en felles venn av oss, om hun var til å stole på. Hun var ganske så usikker. Og hun spurte denne jenten om hun solgte en 5c, så sa hun " ja, har en kjøper som ville gi 3k " , men jeg sendte hun også en melding ang bilder, men der svarer hun ikke. Hun svarte hun andre med engang. Og nå ba jeg venninnen min spørre om kvittering og evt et bilde av kvitteringen..

Skrevet

Hun svarte hun " Hvorfor i all verden skal jeg sende bilder av kvitteringen? " Nååå blir jeg litt skeptisk her...

Skrevet

Hvis selgeren ikke bor langt unna er det ikke verre enn å ombestemme deg når du møter henne og det viser seg ting ikke er som hun lovte?

Skrevet

Hvis selgeren ikke bor langt unna er det ikke verre enn å ombestemme deg når du møter henne og det viser seg ting ikke er som hun lovte?

Er ca 45 minutter fra meg med buss. Hun venninnen min fikk bilder av kvitteringen tilslutt, den ble kjøpt 16.1.14, men hun sa til meg at den var 4 dager gammel. Og hun vil ikke svare meg når jeg spurte etter bilder av telefonen engang..

Skrevet

Kanskje hun bare gjør seg kostbar? hehe. Siden hun igrunn selger den altfor billig har hun sikkert ikke noe problem å finne kjøpere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...