Gå til innhold

Jente 18. Hva er for mange?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva er for mange sexpartnere for ei jente på 18 ? Hva syntes dere ? Startet når jeg var 16

Anonymous poster hash: 0ae40...257
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vel rundt 9-10 da jeg var 18, og når jeg tenker tilbake på det synes jeg det er litt mye. Særlig siden jeg ikke husker halvparten av dem engang..

Anonymous poster hash: edfc1...8df
Skrevet

En er for mange. En flink pike venter på at prinsen tar henne med storm.

Anonymous poster hash: 347ec...191
Skrevet

4,5 synes jeg er greit nok. Den halve kan være oralsex eller noe.

Anonymous poster hash: a6fcf...d7b
  • Liker 1
Skrevet

Så mange at du er flau over det selv. Om det er 2 eller 30 spiller ingen rolle.

• Liker 2
Skrevet

Tallet er som følger "det tallet som opprører en fremtidig partner minus 1"

• Liker 1
Skrevet

Latterlig ukultur at folk ler av sine egne vitser fordi de synes ts sin tråd er for dum, la heller vær å svare,og spar oss for elendig humor.

Anonymous poster hash: 33a9b...fdc
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns de fleste understreket poengene sine godt nok.

Personlig mener jeg at en 18 åring stort sett ikke skal forlate senga på fritiden for annet enn å spise og gå på do. Dette er tiden de fleste har muligheten til å eksperimentere og fullt prioritere sex som opplevelse. Ting er fortsatt nytt, og man er som ungdom fortsatt åpen for å prøve nye ting.

Hvilket fører til at nummeret er avhengig av hvor mange forhold man har i løpet av denne tiden.

Skrevet

Finnes ikke noe fasitsvar på det. Noen hopper fra partner til partner fra sitt første samleie, mens andre holder seg til en fast partner. Sånn er det bare.

Skrevet

Hvis jeg var 20 og møtte en jente på 18 ville jeg nok reagert hvis det var over 10 partnere. Når jeg møtte samboeren min som da var 20 hadde hun hatt 8 og syntes det var innenfor. På en 20 åring ville jeg reagert hvis det var mer enn 15 partnere, og slik går et vel oppover. 2-3 i året må man vel forvente.

Anonymous poster hash: 9bc1b...d83
Skrevet

2-3 i året må man vel forvente.

Må man ta igjen disse tapte sexpartnerene om man har vært i forhold ved senere anledninger?

• Liker 1
Skrevet

Må man ta igjen disse tapte sexpartnerene om man har vært i forhold ved senere anledninger?

Ja. Det er derfor jeg ble nødt til å ha et åpent forhold. Møtte drømmemannen da jeg var 22, så jeg hadde aldri greid å hente meg inn igjen dersom jeg skulle måtte vente til han dør.

Anonymous poster hash: 2c1ac...19c

Skrevet

Ja. Det er derfor jeg ble nødt til å ha et åpent forhold. Møtte drømmemannen da jeg var 22, så jeg hadde aldri greid å hente meg inn igjen dersom jeg skulle måtte vente til han dør.

Anonymous poster hash: 2c1ac...19c

Har du skiftet kjønn fra 13:17 til 15:00? :klo:

Skrevet

Jeg begynte da jeg var 16 og er 18 nå. Har hatt 2 sexpartnere. Den første var min ex og den andre er min nåværende kjæreste. Har bare vært singel i noen mnd disse to årene.

Anonymous poster hash: 6342b...87b
  • Liker 1
Skrevet

Har du skiftet kjønn fra 13:17 til 15:00? :klo:

det er jo ikke samme person?

Anonymous poster hash: 9d2aa...964

Skrevet

Nei, har man hatt færre er jo det bare positivt, f.eks en 30 åring som har vært single i 10 år og har 20 partnere, denne dama ligger da i nedre skala og det er bare positivt. Generelt kan det være lurt å knipe litt igjen ved langvarig singleliv, hvis man f.eks er oppi maks rundt 40 partnere når man er 30 så kan jo det oppfattes som mye selv om det bare er 2-3 i året.

Skrevet

Så lenge du kan telle de på en hånd er det greit ;)

Anonymous poster hash: c833e...59c
  • Liker 1
Skrevet

det er jo ikke samme person?

Anonymous poster hash: 9d2aa...964

Ahhhh, som i spaltet personlighet. Skjønner ;)

Skrevet (endret)

Nei, har man hatt færre er jo det bare positivt, f.eks en 30 åring som har vært single i 10 år og har 20 partnere, denne dama ligger da i nedre skala og det er bare positivt. Generelt kan det være lurt å knipe litt igjen ved langvarig singleliv, hvis man f.eks er oppi maks rundt 40 partnere når man er 30 så kan jo det oppfattes som mye selv om det bare er 2-3 i året.

Kan du ikke utvikle en formel som folk kan plotte inn sine tall slik at man ser når man er faretruende nærme traumebasert tilfeldig sex og når man er innenfor. Kansje noen kloke hoder der ute kan utvikle en app som piper eller noe om man er i ferd med å "ri hobbyhesten" og man er på vei over godkjent antall tilfeldige ligg..............?

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Det finnes ikke noe fasitsvar på dette. Så lenge du er fornøyd så spiller det vel ingen rolle hva vi andre syns?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...