AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har nå endelig bestemt meg for å ta studiekompetanse. Har tenkt til å ta nettstudier ved NKI, og fortsette å jobbe 100% ved siden. Men så blir jeg litt i tvil om det blir alt for mye på en gang? Vil ikke gå på en (dyr) smell fordi jeg har tatt meg vann over hodet. Er det noen her som har vært fulltids nettstudent samtidig som de var i full jobb? Hvordan løste du det? Jeg får forresten fritak fra engelsk og gym, og har mulighet til å bruke stort sett all tid utenom jobb på skolearbeid. Anonymous poster hash: cad02...1fc
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Ingen som har noen erfaringer å dele?Anonymous poster hash: cad02...1fc
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Ønsker du å studere vi NKI for å få rett til studielån, eller er det andre grunner til det? Er du klar over at du må melde deg opp som privatist og ta eksamen(ene) et annet sted? Jeg tok det nettkurset for noen år siden, opplevde det som fullstendig bortkastet. Fullførte vel to fag på nettstudiet. Tok eksamen i alle fag som privatis, leste selv før eksamen. Gikk bra, angrer på at jeg kastet bort 50K på nettkurset. Vil tro det går fint å ta det på heltid om du alikevel ønsker å ta det.Anonymous poster hash: 0a69c...048
Gjest lillelarve Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Jeg kjenner en som gikk skole (på ettermiddagstid/kveldstid/hjemme), samtidig som hun jobbet. Hun ble veldig stresset og utslitt av det. Men det kommer vel an på stressnivået ditt, og alderen.
Sandie Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Jeg har nå endelig bestemt meg for å ta studiekompetanse. Har tenkt til å ta nettstudier ved NKI, og fortsette å jobbe 100% ved siden. Men så blir jeg litt i tvil om det blir alt for mye på en gang? Vil ikke gå på en (dyr) smell fordi jeg har tatt meg vann over hodet. Er det noen her som har vært fulltids nettstudent samtidig som de var i full jobb? Hvordan løste du det? Jeg får forresten fritak fra engelsk og gym, og har mulighet til å bruke stort sett all tid utenom jobb på skolearbeid. Anonymous poster hash: cad02...1fc Jeg gjorde det en gang i tiden,og følte det gikk greit så lenge man ikke tar alle fagene på en gang. Jeg delte det opp i to halvår,slik at jeg tok eksamen i halvparten av fagene til sommeren og resten til høst/jul. Enkelte fag kan man fint lese til helt på egen hånd også, typiske lesefag som nyere historie o.lign.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå