Gå til innhold

swingers i Bergen?


damo83

Anbefalte innlegg

Jeg og sambo tenkte vi skulle prøve 3kant eller swingers. Noen som har prøvd dette i Bergen? Vet om noen klubber? Hvordan komme i kontakt med de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen "offisielle" klubber, men det er ett miljø her. Vi har stort sett trukket oss ut av miljøet, men med litt aktiv søking på ulike dating og swingers ressurser bør du klare å knytte de nødvendige kontaktene.

For en førstegangs forsøk , ville jeg prøvd en helg i Oslo; de har flere miljøer som dekker større aldersspekter og swingersmiljøet er relativt modent i form av at de er flinke til å ta vare på nybegynnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sambo tenkte vi skulle prøve 3kant eller swingers. Noen som har prøvd dette i Bergen? Vet om noen klubber? Hvordan komme i kontakt med de?

Hm, ryktene seier at det er eit visst miljø, og dei heng i andre etasje på Huset pub. Hotellpuben på nedsida av Johannsekirken altså. Eg har ikkje vore der og sjekka om ryktet stemmer:)

Anonymous poster hash: ff384...ceb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok som Druid sier ikke like lett som i Oslo hvor man har en etablert swingersklubb, men du/dere kan jo organisere noe selv?

Lag en profil på Cupido og søk etter par i Bergensområdet, og vips så er det bare å booke hotellrom ;)

Endret av Mike Waters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Kjipt at det ikke er sånne klubber i Bergen slik som i Oslo, litt langt å reise. Men er det noen club/barer i Bergen hvor de treffes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Ok. Kjipt at det ikke er sånne klubber i Bergen slik som i Oslo, litt langt å reise. Men er det noen club/barer i Bergen hvor de treffes?

Kan jo tenkes de er like forskjellige som alle andre i interesser og sosiale ønsker vet du.

Gode råd har du fått. Ville fulgt disse rådene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...

Sexdating i Norge - https://finnsex.no Er man ute etter en seriøs side så kan jeg faktisk anbefale Victoriamilan! Jeg kan si jeg hadde vel en bra erfaring der.

Endret av sverooollee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sverooollee skrev (4 minutter siden):

Kan jeg bare spørre hva gjennomsnittsalderen er på sånne steder? 

18-20 på damene og 55+ på mennene.

Anonymkode: 25318...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hemmelige tegnene på at du er en swingers er ananas pynt i vinduene og pelikaner i hagen. Lykke til

Anonymkode: 8027c...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

18-20 på damene og 55+ på mennene.

Anonymkode: 25318...bef

U wish....😏🙄

Anonymkode: 1f3ea...197

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/29/2014 at 10:41 PM, damo83 said:

Ok. Kjipt at det ikke er sånne klubber i Bergen slik som i Oslo, litt langt å reise. Men er det noen club/barer i Bergen hvor de treffes?

Det er vel ingen klubb i Oslo lenger, men er en i Tønsberg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondheim er det slik klubb. 

Lag en profil på cupido. Da er jeg 100% sikker på at dere vil møte par. Viktig å lage profil med bilder og skriv om dere selv. Lykke til😊😊

Hilsen par som har møtt andre par og damer😉😉

Anonymkode: c5dc2...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...