AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 det er jo som regel jenta som blir tatt. men hvordan definerer du å ta en mann? jeg og typen hadde en stor diskusjon her, og han mente at jeg har tatt han EN gang iløpet av vårt forhold. jeg nektet og sa at jeg har da pult deg! men han mente det at å ta en mann, er å begynne med å rive av han klærne og enten suge han eller runke han og/eller i det hele tatt bare ta på han. er dere enige i den definisjonen eller? jeg fikk iallefall ett nytt syn på det å ta noen hehe men det kan jo stemme da, siden vi jenter blir både fingret og tafset på og slikket. Anonymous poster hash: 2e5da...3d8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Hmm ja vil si jeg er enig med typen din. Hvis jeg skulle tatt en mann ville jeg nok startet med å rive av han klærne osv.Anonymous poster hash: b9ea4...002 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 hmmm. hvorfor klarer jeg ikke å ta han!? =/ irriterer meg at jeg ikke får til å gjøre det. vil jo vise han hvor mye jeg har lyst på han :O TS Anonymous poster hash: 2e5da...3d8
Cathrine88 Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Nei, jeg er ikke enig i definisjonen. Man kan fint ta en mann uten å rive av ham klærne og uten mye forspill. Dra ham ut av dusjen, slenge ham ned på badegulvet og ri ham for eksempel. Eller overraske ham med å bytte roller mens han er i gang med å 'ta' deg. 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 typen min mener da altså at å ri ikke er å ta.. TS Anonymous poster hash: 2e5da...3d8
smartbimbo Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Ikke så enig jeg heller.. Tror nok han mer mener at du er den første til å virkelig ta intiativet til sex. At du viser at du er kåt og at det skal bli litt mer enn kyssing. Overrask han når han minst venter det da, sett deg på han og vis at du bestemmer 1
SardintrollReturns Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har "tatt" min kjære flere ganger ved å legge ham i gulvet uten forvarsel, og dra av ham buksene, resten har gått av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 Typen synes det er uaktuelt at jeg skal ta han. Det er han som knuller meh, ikke omvendt. Definerer å ta en mann som at jeg knuller han, altså at jeg har noe inni ham. Anonymous poster hash: 209bc...960
Gjest Katten. Skrevet 28. januar 2014 #9 Skrevet 28. januar 2014 typen min mener da altså at å ri ikke er å ta.. TS Anonymous poster hash: 2e5da...3d8 Om du ikke skal ta han bakfra med strapon, så vil jeg si at å ri er den beste måten å 'ta en mann' på. I mitt hodet handler det om at kvinnen gjør alt hun kan for å oppnå egen nytelse og at jeg bare må henge med. 1
Gjest Coolaid Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Å ta en mann, eller en kvinne for den saks skyld handler vel om å ta kontrollen, være dominerende og forsyne seg av det man vil ha. Altså en pikk i dette tilfellet. Dette kan skje på flere gøyale måter. Å starte med å rive av klærne til vedkommende er en av dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå