AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Har vært i fast forhold i 5 år. Har kun hatt 1 sex partner. Så kvinner, er det turn on ?? Vist jeg sa du var min nr2. Nysgjerrig Anonymous poster hash: 33c7d...88a
Ingoo Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Jeg foretrekker tanken med å bare ha én partner i løpet av livet. Altså når det kommer til selve sexen da. Ikke sånn at jeg aldri har vært borti noen gutter før Men det er bare min personlige mening.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Jeg foretrekker at mannen har hatt noen få partnere før meg, slik at han ikke går å tviler på forholdet vårt fordi han føler han ikke har fått knullet nok rundt. Så en er litt lite, men sånn 3-4-5 er finfint. Anonymous poster hash: eacc6...98a
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Jeg foretrekker tanken med å bare ha én partner i løpet av livet. Altså når det kommer til selve sexen da. Ikke sånn at jeg aldri har vært borti noen gutter før Men det er bare min personlige mening. Så du vil møte en som er jomfru ?? Anonymous poster hash: 33c7d...88a 1
Fame Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Det er verken turn on eller off for meg. Er egentlig helt nøytral til det. 2
amonyn Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Det er verken turn on eller off for meg. Er egentlig helt nøytral til det. Ditto. Fint om tallet ikke er alt for høyt da. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Ditto. Fint om tallet ikke er alt for høyt da. Off topic, men du har feilstavet anonym i nicket ditt... Anonymous poster hash: 79902...5d2
smartbimbo Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 Jeg hater gutter som er jomfruer. Greit at det har sine grunner, men vanligvis har gutter et behov for å ligge litt rundt før de slår seg til ro. Dette er kanskje en påstand noen vil reagere på, men ut i fra erfaring så vil jeg si at det stemmer. Tenker da helst på gutter som er unna 25. Forhold = (forhåpentligvis) en sperre til å kunne ha sex i x antall mnd/år. Derfor synes jeg ikke at antall sexpartnere man har hatt som følge av tidligere forhold definerer antallet. De kommer liksom litt utenom ONS og folk man har holdt på med.
amonyn Skrevet 28. januar 2014 #9 Skrevet 28. januar 2014 Off topic, men du har feilstavet anonym i nicket ditt...Anonymous poster hash: 79902...5d2 Oi. Shit, det er kanskje derfor folk ler av tatoveringen min? "Tilfeldigheter er Guds måte å forbli amonyn." 1
Mike Waters Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Jeg tviler på at det har noen utpreget innvirkning på hennes biologiske lystsenter, men at det finnes kvinner som syntes det er en god egenskap skal du ikke lure på.
edderkoppdame Skrevet 28. januar 2014 #11 Skrevet 28. januar 2014 tror ikke det er turn off at du kun har hatt en, men at du treffer en dame og sier: "du er min nr 2", er ganske teit.
Gjest Soley Skrevet 28. januar 2014 #12 Skrevet 28. januar 2014 tror ikke det er turn off at du kun har hatt en, men at du treffer en dame og sier: "du er min nr 2", er ganske teit. Hmm trenger ikke å si det, men må jo være ærlig om hun spør. Er ikke sikker på om jenter spør om dette da :D
Gjest Ironically me Skrevet 28. januar 2014 #13 Skrevet 28. januar 2014 Som mann svarer jeg likevel. Om du har hatt 2 eller 20, betyr ingenting ikke hvis du faktisk ikke kan bruke kroppen eller utstyret ditt!
Mike Waters Skrevet 29. januar 2014 #14 Skrevet 29. januar 2014 Spørsmålet er vel heller om du er fornøyd med at hun du møter muligens har hatt noget fler? Selv er jeg tilhenger av en viss grad av equilibrium i ett forhold, men det er nå meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå