Gå til innhold

Sex med 1 partner mann 23

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært i fast forhold i 5 år. Har kun hatt 1 sex partner. Så kvinner, er det turn on ?? Vist jeg sa du var min nr2. Nysgjerrig :)

Anonymous poster hash: 33c7d...88a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker tanken med å bare ha én partner i løpet av livet. Altså når det kommer til selve sexen da. Ikke sånn at jeg aldri har vært borti noen gutter før ;)

Men det er bare min personlige mening.

Skrevet

Jeg foretrekker at mannen har hatt noen få partnere før meg, slik at han ikke går å tviler på forholdet vårt fordi han føler han ikke har fått knullet nok rundt. Så en er litt lite, men sånn 3-4-5 er finfint. :)

Anonymous poster hash: eacc6...98a

Skrevet

Jeg foretrekker tanken med å bare ha én partner i løpet av livet. Altså når det kommer til selve sexen da. Ikke sånn at jeg aldri har vært borti noen gutter før ;)

Men det er bare min personlige mening.

Så du vil møte en som er jomfru ?? :)

Anonymous poster hash: 33c7d...88a

• Liker 1
Skrevet

Det er verken turn on eller off for meg. Er egentlig helt nøytral til det.

• Liker 2
Skrevet

Det er verken turn on eller off for meg. Er egentlig helt nøytral til det.

Ditto. Fint om tallet ikke er alt for høyt da.

• Liker 1
Skrevet

Ditto. Fint om tallet ikke er alt for høyt da.

Off topic, men du har feilstavet anonym i nicket ditt...

Anonymous poster hash: 79902...5d2

Skrevet

Jeg hater gutter som er jomfruer. Greit at det har sine grunner, men vanligvis har gutter et behov for å ligge litt rundt før de slår seg til ro. Dette er kanskje en påstand noen vil reagere på, men ut i fra erfaring så vil jeg si at det stemmer. Tenker da helst på gutter som er unna 25.

Forhold = (forhåpentligvis) en sperre til å kunne ha sex i x antall mnd/år. Derfor synes jeg ikke at antall sexpartnere man har hatt som følge av tidligere forhold definerer antallet. De kommer liksom litt utenom ONS og folk man har holdt på med.

Skrevet

Off topic, men du har feilstavet anonym i nicket ditt...

Anonymous poster hash: 79902...5d2

Oi. Shit, det er kanskje derfor folk ler av tatoveringen min?

"Tilfeldigheter er Guds måte å forbli amonyn."

• Liker 1
Skrevet

Jeg tviler på at det har noen utpreget innvirkning på hennes biologiske lystsenter, men at det finnes kvinner som syntes det er en god egenskap skal du ikke lure på.

Skrevet

tror ikke det er turn off at du kun har hatt en, men at du treffer en dame og sier: "du er min nr 2", er ganske teit.

Skrevet

tror ikke det er turn off at du kun har hatt en, men at du treffer en dame og sier: "du er min nr 2", er ganske teit.

Hmm trenger ikke å si det, men må jo være ærlig om hun spør. Er ikke sikker på om jenter spør om dette da :D

Gjest Ironically me
Skrevet

Som mann svarer jeg likevel. Om du har hatt 2 eller 20, betyr ingenting ikke hvis du faktisk ikke kan bruke kroppen eller utstyret ditt!

Skrevet

Spørsmålet er vel heller om du er fornøyd med at hun du møter muligens har hatt noget fler? Selv er jeg tilhenger av en viss grad av equilibrium i ett forhold, men det er nå meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...