Gå til innhold

Ut på byen i Trondheim?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor skal man dra når man er singel, 28 år og saqmmen med venninner?

Videoannonse
Annonse
Gjest TomKrus
Skrevet
Hvor skal man dra når man er singel, 28 år og saqmmen med venninner?

Jeg er ikke jente, men ellers er vi veldig like :)

Mindre steder

Liker du r'n'b er er Luna stedet. Veldig trangt der på en lørdag, men ellers ok. Hyggelig betjening, ok klientell. Lett å komme i prat med folk, men føler at det er lite sjekking der. Jaja, mindre konkurranse.

Søstrene Karlsen hvis de liker rosa og partyslægere fra 1970 til i dag.

Store minglemuligheter i et stort lokale med mange mennesker. Liker lokalet, men ikke fargen og musikken.

Barmuda for lounging og muligheter for oppsjekking i baren. Tidvis bra musikk. Hyggelig betjening. Veldig bra drinker.

Vista og Bar Sofa hvis du vil treffe på trondheimere. Kan selv ikke fordra stedene, men sikkert hyggelig sted å treffe på folk fra ungdomsskolen. Standard musikk. Skjønner overhodet ikke hvorfor disse stedene er populære, men det har vel noe å gjøre med at jeg ikke er satsinstruktør eller frisør eller at jeg har noen barndomsvenner her i byen.

Credo, hvis du vil treffe kunstnere/gamle 3b'ere i 30-40-årene.

Bare Blåbær på solsiden. En Café, men hyggelig steming. Alltid fullt og riktig alder. Ser ofte større venninnegjenger der. En fin start på kvelden før dere eventuelt sjekker ut Barmuda, Luna og så Søstrene Karlsen (alle på solsiden).

Større steder

Tiger Tiger liker mange (selv ikke vært der, og foretrekker mindre steder), men her vil du nok treffe på mange. Tipper at det er typisk topp 20 musikk. Flere avdelinger. Sikkert veldig fullt i helgene. Dyrt.

Rio, hvis du vil vise deg fram. Selv bare vært der en gang, men det føltes som om jeg var på en ungdomsklubb. Litt mye miss-sixty. Mange glatte mennesker.

Downtown for heftig 02:30-sjekking. Mye fyll og spetakkel. Treffer sikkert på mange fulle linjeforeningsgutter.

Jesper/posepilten for en litt mer "folkelig" fest. Men folkelig med stil, ikke noe som Frakken. Spiller typisk vorspielmusikk, med andre ord det meste, men du får litt mer rock her enn andre steder. Avslappet steming, litt bulepreg i kjellern.

Liker du karako så er frakken stedet. Veldig stort og du treffer på mange trøndere. Folkelig mener noen, harry mener andre. Er du fra Klæbu så treffer du på mange kjente her.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg trives best på 3b og Blæst. Ellers er vel Down Town ok men jeg synes det blir for stort der. Rio er og blir en dritt plass. Plassen for alle byens bransjehorer...

Tiger tiger er litt som rio men litt bedre. På frakken finner du alle harry folka..

Gjest TomKrus
Skrevet
Jeg trives best på 3b og Blæst. Ellers er vel Down Town ok men jeg synes det blir for stort der. Rio er og blir en dritt plass. Plassen for alle byens bransjehorer...

Tiger tiger er litt som rio men litt bedre. På frakken finner du alle harry folka..

3b er vel ikke det kuleste stedet i verden hvis du er 25+ (jf. gjestens alder). Blæst funker hvis de har større arrangement (noe de har de fleste helger).

Gjest Moonshadow
Skrevet

3b er vel ikke det kuleste stedet i verden hvis du er 25+ (jf. gjestens alder). Blæst funker hvis de har større arrangement (noe de har de fleste helger).

Mange på 25+ på 3B...

Gjest viktoria_
Skrevet

jeg liker meg godt på frakken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...