Gå til innhold

Har dere sluppet unna med noe straffbart?

Fremhevede innlegg

Gjest Moonshadow
Skrevet

Har nok gjort en del ulovlig i min tid ja, men har aldri blitt tatt og aldri noe som kunnet gått ut over andre enn meg selv. Husker de i dopgjengen min alltid ville ha meg med om noe skulle leveres fordi de aldri ble stoppet da. De kalte meg lykketrollet :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja.. har vel brutt blasfemi-paragrafen ved et par anledninger..

Skrevet

Om jeg har??

Men aldri noe alvorlig.. Okay.. kanskje litt fyllakjøring (skal aldri mer gjøre det)ellers bare småting..

Jeg var en gang sikta i en sak for medvirkning til underslag på 500 000 kr fra Tromsø kommune. Men der var jeg faktisk uskyldig! Det skjønte heldigvis politiet også, og henla saken :)

Gjest Pjusk
Skrevet

Jeg stjal en flaske Farris på lørdag. :o

Ubevisst altså! Hadde flaska i hånda når jeg la varene på varebåndet, puttet den i veska når jeg skulle betale og kom ikke på det før jeg satt i bilen på vei hjem.

Sønnen min stjal en kremfløte uten å tenke seg om for noen dager siden. Han var med meg i nærbutikken og bestemte seg for å gå hjem mens jeg sto i kassekø. Da jeg kom hjem møtte jeg ham fortsatt med en kremfløte i hånda - glad og fornøyd, men ble veldig sjokkert da jeg minte ham på hva som hadde skjedd. Skal betale for fløten neste gang jeg er i butikken.

Gjest Madley
Skrevet

Ser at flere har drevet med "litt fyllakjøring".

Har dere tenkt på hvordan situasjonen hadde vært dersom dere ikke hadde sluppet unna? eller noe hadde skjedd???

Det er faktisk jævli provoserende at voksne mennesker "skryter" av å ha "sluppet unna" med fyllekjøring.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Har dere tenkt på hvordan situasjonen hadde vært dersom dere ikke hadde sluppet unna? eller noe hadde skjedd???

Det er faktisk jævli provoserende at voksne mennesker "skryter" av å ha "sluppet unna" med fyllekjøring.

:klappe: Enig med Leya! Jeg blir skikkelig pissed når jeg leser sånt. Fyllekjøring er ikke noe man spøker med, akkurat der er jeg prippen og kjip, men jeg kan ikke tenke meg noe mer uansvarlig, dumt og farlig. En slurk alkohol, og bilen står, ferdig snakka!!

Gjest Poirot
Skrevet

Er vel ingen som har skrytt av fyllekjøring her. Tråden handler jo omkriminelle ting man har gjort, og da er det ikke skryting, enten det gjelder naskeri eller fyllekjøring. Det er fakta.

Så får man håpe det ikke gjentar seg.

Gjest rabrabara
Skrevet

Jeg synes ikke det virker som om de som har kjørt i fylla er det minste stolte, jeg..

Uansett, jeg har sluppet unna f.eks fyllearresten da mine hjelpsomme venninder holdt meg i trygg forvaring. Og sikkert et par andre småting. Har faktisk aldri blitt stoppet av politiet. (Bank i bordet) Har vært på litt tvilsomme arrangementer der politiet har dukka opp og stengt hele greia, men ikke værre enn som så.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Skrytt har de vel ikke, jeg får piggene vel fort ut når det gjelder fyllekjøring, og etter å ha lest tråden igjen så jeg ingen skryting, beklager.

Tilbake til trådens tema så har jeg gjort så utrolig lite galt i mitt liv, at jeg nesten skjems over det :ler: Og de gangene jeg har gjort noe "galt", så blir jeg alltid oppdaget, pokerfjes er ikke min sterke side. :roll: Jeg har ikke vært på epleslang engang... *sukker*

Gjest gjest1
Skrevet

Tror nok ikke at det er meg du sikter til, men vil bare spesifisere at min bilhistorie skjedde i edru tilstand.

Ellers vil jeg tro (håper) at disse fyllekjøringshistoriene skjedde da folk var svært unge og dumme. Jeg har aldri kjørt i alkoholpåvirket tilstand, men jeg kjenner endel som har gjort det. For deres vedkommende skjedde det i et par år etter at de fikk lappen.

Det er ingen unnskylding for at det er nok eksempler på hvordan det kan gå.

Jeg er nå i midten av 20-årene og ingen i min omgangskrets driver med slikt mer. Eller andre illegale ting.

Tror ikke denne tråden er ment for å være en skrytetråd, mange er beskjemmet av å ha gjort idiotiske og ulovlige ting.

Gjest Madley
Skrevet

Ok, jeg er litt hårsår når det gjelder fyllekjøring....

var litt krass isted!!

Gjest lurven
Skrevet

jeg har kjørt i fylla ja

men er ikke stolt av det akkurat..

angrer på det nå

og det kommer ikke til å skje igjen

Skrevet

Ja, jeg har tenkt på det! Ja, jeg har tenkt på hva som kunne hendt!

Ja, jeg har lært av det!!

Jeg vil ikke akkurat si at jeg skryter av det. Jeg svarte på spørsmålet i tråden!

Skrevet

Jeg gikk ut av en butikk med en hårstrikk rundt armen (uten at jeg visste det).

Hadde antakeligvis satt den rundt håndleddet uten å tenke over det når jeg så på den.

Det var ikke alarm i butikken, og jeg merket det ikke før jeg var hjemme.

Hadde jeg blitt tatt hadde jeg vel blitt siktet for nasking. Tror ikke de gjør forskjell på stjålne ting under 2000 (?) så en strikk og et stereoanlegg ville blitt det samme.

Skrevet

var ikke så lovlig i tenåra :-?

naska fra butikker... øl, røyk, brus, knask og det som så kjekt ut å ha..

fyllekjørte (men aldri etter 2 halvliter... ikke at det gjør saken noe bedre :( )

drakk fra jeg var 13 , røykte fra jeg var 13, løy for politiet i vitneavhør og satt på m folk uten førerkort............

er litt ferdig med sånt nå! eneste jeg er litt slepphendt m er å kjøre etter fartsgrensa og sette igjen halvlitere når jeg går hjem til nachspiel :oops:

Skrevet

Har fyllekjørt en gang eller to, ikke lange stykket da.. :oops:

Kjører stadig vekk for fort og mot div. forbudskilt. Jeg er ingen råkjører altså, men når man er yrkessjåfør blir det ofte til at man tar noen snarveier. Er noen år siden sist jeg fikk bot for noe som helst.

Har aldri stjålet/nasket, det hadde jeg aldri turt rett og slett. Blir for nervepirrende.

Det er vel i grunnen det..

Skrevet

Ja.

Har aldri blitt tatt skikkelig. Bare vært i avhør en gang og sluppet unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...