Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal til København torsdag-søndag, og ønsker tips til spisesteder og shopping!

Jeg er også ute etter treningstøy.. gjerne Nike.. har du tips til hvor jeg finner dette?

På forhånd takk! :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rusle deg en tur frem og tilbake i Strøget og dens parallellgater med sidegater, da får du dekket de fleste shoppingbehov på en enkel måte. Ellers er det bare å traske noen minutter ekstra i den ene eller andre retningen så finner du flere butikker, og kjøpesentre med alt du kan tenke deg omtrent.

Niketøy får du på flere butikker, både på Magasinet(kjøpesenter) og sportsbutikker i Strøget blant annet.

Er du ute etter mer spesielle butikker, vintage, loppis osv. er det andre bydeler i hovedstaden som er mer aktuelle for det. (Google etter tips :) )

Spisesteder er det overalt, har vært der mest på våren og i sommermånedene selv så litt flere spisesteder som serverer ute da. Ellers kan Tripadvisor være grei syns jeg. Det kommer an på hva slags mat og hva slags prisklasse. En plass der du ganske sikkert får god middag til ok pris er Tight (sjekk Tripadvisor).

God tur og kos deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...