Gå til innhold

Trenger tips til Spaniatur

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Planleggingen av sommeren 2014 har startet og jeg trenger litt tips ang å feriere i Spania. Vi er 2 kjærestepar i starten av 20 årene som ønsker 1 uke, ett eller annet sted i Spania.
Vi har ikke behov for å bo mitt i en av disse partybyene, da vi ikke er veldig interessert i utelivet, men ønsker at det er strand i nærheten, ett sentrum med spisesteder og butikker. Og at det kanskje er mulig å gjøre litt annet. F. eks båtturet, dagsturer, vannpark etc. Er det noen som har forslag til hvilke øyer og hvor? :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må det være øy da?

Skrevet

Må det være øy da?

Neida, det må det ikke :)

Skrevet

En av småbyene i nærheten av Barcelona.

Anonymous poster hash: 3a5b1...300
Skrevet

For par uten barn, vil jeg slå et slag for Madrid. Så mye å se (i alle fall for meg som er historieinteressert)

Strand og badeland, er det greit å ikke vere lei av før man får barn...

Anonymous poster hash: 5ec14...dfb

• Liker 1
Skrevet

Ta en titt på Cambrils. Koselig spansk by rundt en times tid fra Barcelona. Nydelig strender, blir kallt den spanske gullkysten. Det er også en fin fornøyelsespark i nabobyen som heter Port Aventura.

Gjest Blomst83
Skrevet

Mallorca,Playa de palma.Det er ikke så langt til Palma by hvis man ønsker det.Der har de 1 dag i uka et marked.Og ikke så langt unna finner du Aqua City som er badeland.

Skrevet

Benidorm :) fin by med litt liv i, strand og mange forskjellige fornøyelsesparker i nærheten :)

Mallorca er jeg også veldig glad i, spesielt Alcudia, vært der mye siden jeg var liten :)

Skrevet

Hva med øya Formentera? Naboøya til Mallis og Ibiza. Veldig fint der.

Anonymous poster hash: e9c87...7e8
  • 4 uker senere...
Skrevet

Malaga, utrolig koselig by. Sevillia er også en veldig koselig by, men litt mer kronglete å komme seg til. Ville anbefalt å velge en by ved havet, er ganske varmt i Spania på sommeren så deilig å kunne kjøle seg ned i havet.

Anonymous poster hash: 5416b...c8a
  • Liker 1
Skrevet

Malaga, utrolig koselig by.

Støtter den.

Er derfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...