Gå til innhold

vil ikke være jomfru lenger!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er snart 23 år gammel og nå er jeg temmelig klar for sex. Jeg orker rett og slett ikke å være jomfru lengre! Problemet er at jeg ikke er i et forhold, og har heller aldri vært det. Jeg er født og oppvokst med troen på at min første gang blir på bryllupsnatten. Men nå har jeg ikke tålmodighet til dette, hvem vet når det blir. Nå er jeg verken forlovet eller i et forhold, så bryllupsnatten er ikke anytime soon. Er det galt av meg å tenke slik? Av og til så blir jeg kvalm av meg selv og mitt eget behov for sex. Jeg befinner meg i et miljø der sex er et ikke- tema og kvinner har ingen seksuelle behov. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre; jeg vil gjerne ha sex.

Anonymous poster hash: 0b676...90f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er helt naturlig å ville ha sex. Har du lyst, har du lov. Om du føler det er det riktige for deg så skal du ikke tenke hva andre mener/tenker om det :)

Skrevet

Dette problemet kan fikses iløpet av kvelden. Hvor bor du?

Anonymous poster hash: 62193...49c
  • Liker 11
Skrevet

Bor i nærheten av Kongsberg.

-TS

Anonymous poster hash: 9dae5...fd7

Skrevet

Bor i nærheten av Kongsberg.

-TS

Anonymous poster hash: 9dae5...fd7

Lol, ikke møte fremmede over internett. Reis på by'n du ;)

• Liker 1
Gjest Gjest_jadaok
Skrevet (endret)

Dra på byen :)

Endret av jadaok
Skrevet

Lol, ikke møte fremmede over internett. Reis på by'n du ;)

Slutt å utgi deg for å være meg! Det er jeg som er TS. Sjekk AB id på hovedinnlegget.

Skrevet

Jeg bor på Vestlandet, er ikke interessert i å ha sex med vilt fremmede, men takk for tilbudet :)

TS

Skrevet

Jeg bor på Vestlandet, er ikke interessert i å ha sex med vilt fremmede, men takk for tilbudet :)

TS

Vel, da blir det nok vanskelig. 1. Du må ha noen venner eller bekjente du vil/kan ha samleie med. 2. Ha det med fremmede 3. Bruke mange timer på å bli kjent med noen for å så ha sex.

Om du bor i Bergen skulle det være en smal sak for ei jente, mange løse menn her tror jeg. Bare om jenter var løsere ... :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Vel, da blir det nok vanskelig. 1. Du må ha noen venner eller bekjente du vil/kan ha samleie med. 2. Ha det med fremmede 3. Bruke mange timer på å bli kjent med noen for å så ha sex.

Om du bor i Bergen skulle det være en smal sak for ei jente, mange løse menn her tror jeg. Bare om jenter var løsere ... :laugh:

Jeg har ingen venner som jeg kan ha sex med; mine venner er goe det meste jenter og jeg liker gutter. De få gutta i vennekretsen har kjærester. Jeg vurderer sterkt å gå ut på byen, men tørr ikke, jeg har aldri gjort det før :sjenert: Håper på å finne en løsning på dette snart :)

Skrevet

Jeg synes hele den der "Vente på den rette" greia er litt overvurdert. Er det bare meg? Greit at man ikke skal kaste seg på hvem som helst, men man vel ikke vente til bryllup før man har sex første gang..

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes hele den der "Vente på den rette" greia er litt overvurdert. Er det bare meg? Greit at man ikke skal kaste seg på hvem som helst, men man vel ikke vente til bryllup før man har sex første gang..

Var stor tilhenger av å vente på den rette, men jeg føler også at det er overvurdert nå :) synes at jeg har gått glipp av så mye.

Skrevet

Var stor tilhenger av å vente på den rette, men jeg føler også at det er overvurdert nå :) synes at jeg har gått glipp av så mye.

Man har jo det hvis man venter for lenge! Jeg mista jomfrudommen når jeg var 17 med min daværende kjæreste så synes egentlig det var en ganske ok alder.

• Liker 1
Skrevet

Har du ikke hatt en kjæreste som du har vært veldig glad i, har du ikke gått glipp av noe. Å ha sex med tilfeldige menn en møter på byen, er ikke å ha det gøy. Det er kleint og det føles ikke rett, ikke for meg i alle fall.

Du trenger ikke å stresse heller, å ha sex med fremmede er lite givende, finn en gutt du liker og stoler på. Å være jomfru i en alder av 23 er ikke så uvanlig, det er bare vanlig at folk som har sex før det snakker åpent om det, mens de som ikke har vært seksuelt aktive ikke forteller det.

Anonymous poster hash: c072c...336

• Liker 1
Skrevet

Man har jo det hvis man venter for lenge! Jeg mista jomfrudommen når jeg var 17 med min daværende kjæreste så synes egentlig det var en ganske ok alder.

Man har ikke det, hva er så spesielt med ha sex med fremmede menn? Vil ikke si TS har gått glipp av så mye, kanskje den kleinheten dagen etterpå... Virker ikke som at TS har vært i et forhold tidligere, så jeg ser ikke problemet. Trådstarter er også i begynnelsen av tyveårene og har god tid på seg til å finne partner, trenger ikke å vente til hun skal gifte seg.

Skrevet

Er vel bare og finne noen snille mennesker her inne :P

Skrevet

Man har ikke det, hva er så spesielt med ha sex med fremmede menn? Vil ikke si TS har gått glipp av så mye, kanskje den kleinheten dagen etterpå... Virker ikke som at TS har vært i et forhold tidligere, så jeg ser ikke problemet. Trådstarter er også i begynnelsen av tyveårene og har god tid på seg til å finne partner, trenger ikke å vente til hun skal gifte seg.

Jeg har aldri hatt sex med fremmede menn. Jeg snakker om å ha sex med kjærester.

Skrevet

Hei, det er TS igjen. Da har jeg endelig funnet en hyggelig fyr som gjerne vil hjelpe meg. Han bor i nabolaget og jeg kjenner han litt fra før. Utrolig hvor fort dette skulle løse seg ;)

• Liker 1
Skrevet

Får en følelse av at dette er en tulletråd. En jente som har vært så opptatt av å ikke ligge rundt og er jomfru bestemmer seg for å skaffe et ligg fortest mulig, og får venninne til å fikse en mann som har vært pulekompis og avtaler for å møtes kun for å ha sex.

Sure.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...