AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Hei. Er en gutt i tidlig tyveårene som har startet å miste håret. Det har i det siste blitt værre og værre og jeg har utviklet meg en respektabel måne. Selv syns jeg det er på tide å gjøre noe drastisk, men er litt usikker på hva. Noen som har formening om det beste vil være å barbere bort rubbel og bit, eller eventuelt og beholde noen mm? I tilfelle hvilken lenge burde jeg satse på? Andre forslag tas imot med takk. Men uansett hvordan det blir så er operasjon utelukket, det samme er hentesveis; det ser jo rett og slett ikke ut. Litt ergelig dette med hårtap pga. min unge alder, men tenker som så at folk har opplevd værre. Takker for svar og innspill Anonymous poster hash: 2565d...bed
Gjest Kim Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 (endret) Sorry, men short of hårtransplantasjon eller kontinuerlig bruk av preparater som Rogaine, som er dyrt og slutter å fungere når du stopper å bruke det, så er det ingen skikkelig løsning. Mest sannsynligvis, så har du dette i genene og det er svært lite du kan gjøre med det. Det beste rådet jeg kan gi deg er å vurdere når månen blir stor nok, så er det best å ta hele dritten istedenfor å prøve å lage en frisyre som dekker over hårtapet, en slik løsning ser alltid teit ut. Du kan jo vurdere falskt hår, men det koster flere tusen i måneden og du bare utsetter problemet. Endret 27. januar 2014 av Kim
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Mannen min begynte å miste håret tidlig i 20årene. Men det gjør ingenting, han er flott sånn han er, selvom han ikke har fult hode med hår. Jeg for min del setter større pris på personlighet og væremåte fremfor masse hår. Mitt beste tips er at du lærer deg å leve med det og aksepterer at det er sånn. Selvom du kanskje tenker det er et idiotisk tips så er det nok best på sikt fremfor å svi av masse penger på ting som ikke fungererAnonymous poster hash: fb084...05a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Har vel på mange måter innsett at det ikke er noen vei tilbake her nei, håret må ryke. Sitter forsatt igjen med spørsmål om sveis. Er det å foretrekke å klippe det veldig kort med maskin, eller er bare å gå rett over på høvel med en gang? Anonymous poster hash: 2565d...bed
marion Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Jeg synes du først burde klippe kort med maskin. Men klipp kort bak og på sidene (2-3 mm) og klipper til 6-7mm på toppen. En slags mohawk. Men likevel ikke så dominerende som en real hanekam. Klipper du samme korte lengde på hele hodet ser det fort litt kjedelig ut, litt sånn polsk hårklipp. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Se på NRK1 nå, de snakker om hårtap på Puls Anonymous poster hash: 5cec4...63d
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Se på Puls på nrk nå! Anonymous poster hash: 77e2e...85d
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Takk for tips! Var litt for sent ute, men fikk sett det i opptak på nett-tv nå. Interessant reportasje. Har vel på mange måter innsett at det å kjempe mot kroppen og naturen kunne blitt et stritt slag, hadde jeg nå en gang tatt trasplantasjon kunne jeg bannet på at vikene dukka opp måneden etter. Da vil man jo i tillegg få arr på hodebunnen når man endelig bestemmer seg for å ta håret.. Kort hår blir det. Nesten så jeg får ta meg en tur til en god frisør og høre om litt tips, kan vel være greit å legge igjen noen kroner der en siste gang før jeg blir self sufficient Anonymous poster hash: 2565d...bed
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Kommer helt an på hvor tydelig den er. Samboeren har et par, tre cm med hår og så rufser han det til med voks. Foreløpig funker det helt fint. Om/når det blir mer måne så synes jeg helt kort er finest.Anonymous poster hash: eea54...c86
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå