Gå til innhold

Angrepille eller ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå blir jeg sikkert hudflettet for å i det hele tatt spør om dette og for å være uforsiktig og jeg vet at ingen kan gi meg et fasitsvar, men håper ihvertfall noen kan "synse" med meg.

Jeg har vært veldig uforsiktig den siste uken.. Forrige helg hadde jeg et kjempekort ubeskyttet samleie med en kompis, var bare ut og inn kanskje ti ganger. Dette var dagen etter menstruasjonen min var ferdig.

Denne helgen hadde jeg sex med samme person. Vi brukte kondom, men før kondomen kom på, mellom kondomskifte og etter kondomen ble tatt av (han fikk ikke utløsning i den) hadde vi litt sex uten kondom, er snakk om bare noen få "jukk" hver gang. Han var altså ikke inne i meg etter han fikk utløsning. Etter kalenderen skulle jeg hatt eggløsning to dager før dette. men er usikker på om den faktisk kommer som den skal.

Nå sitter jeg og er nervøs og lurer på om jeg burde ta en angrepille.. Har kjøpt en, men er usikker på om jeg skal ta den. Er litt redd for å ta den med tanke på det korte ubeskyttede samleiet forrige helg. Sannsynligheten er vel ekstremt liten for at jeg skulle blitt gravid da, men vil det isåfall gjøre noen skade om jeg tar en angrepille nå en uke etterpå? Burde jeg heller la være?

Sjansen er vel også veldig liten for at der er et behov for å ta den angrepillen etter denne helgen, men sjansen er jo der..

Anonymous poster hash: 60497...adc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo pilla, hva du er usikker for?

Er jo bare å ta den så slipper du å tenke mer på det.

Skrevet

Du har jo pilla, hva du er usikker for?

Er jo bare å ta den så slipper du å tenke mer på det.

Jeg skrev jo at jeg var redd for at den skulle gjøre noen skade om jeg skal ha blitt gravid forrige helg. Selv om sannsynligheten for det er fryktelig liten.

Skrevet

Jeg skrev jo at jeg var redd for at den skulle gjøre noen skade om jeg skal ha blitt gravid forrige helg. Selv om sannsynligheten for det er fryktelig liten.

Ta test først, så evt pilla da?

Det ville jeg gjort.

Skrevet

Ta test først, så evt pilla da?

Det ville jeg gjort.

Om jeg ble gravid forrige helg så slår ikke det ut på en test nå. Jeg endte opp med å ta pilla. Googlet en del og ser ut til at det ikke skal skade eventuelle foster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...