Gå til innhold

Irriterende svigerforeldre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enda en "hetse svigermor" tråd.... :kvalm:

Er det ikke rart at det bare er guttens mødre som er slik? Merkelig fenomen, eller? Det er jo aldri kvinnens mor som er plagsom....

Kanskje det bare er yngre jenter som er bitchy og sjalu....

Tenk om dere får sønner selv! Da blir dere svigermødre som må forholde dere til svigerDØTRE dere og!

Anonymous poster hash: a066c...712

Ingen hetser noen. Og ja det er veldig ofte mannens mor som er problemet. Har som sagt sev problemer med svigermor. på akkurat samme måte som ts. Og det har ingenting med å gjøre at vi er sjalu (hva skulle vi være sjalu på???)

Om jeg i fremtiden får en sønn kommer jeg ikke til å buse inn i leiligheten hans og sette hans kjæreste til side "fordi jeg vet best".

Anonymous poster hash: 426fe...8bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte det samme selv. Syns svigermødre får mye ufortjent kritikk. Det er jo bare godt ment fra deres side :)

Beklager, men jeg har store problemer med å skjønne hvordan det er godt ment å omorganisere skap og skuffer. Når man i utgangspunktet hadde plassert ting der man ville ha det? Og hvorfor tror dere at hun velger å gjøre det når svigerdatteren er borte? Det er ikke tilfeldig.

Anonymous poster hash: 426fe...8bb

• Liker 2
Skrevet

Enda en "hetse svigermor" tråd.... :kvalm:

Er det ikke rart at det bare er guttens mødre som er slik? Merkelig fenomen, eller? Det er jo aldri kvinnens mor som er plagsom....

Kanskje det bare er yngre jenter som er bitchy og sjalu....

Tenk om dere får sønner selv! Da blir dere svigermødre som må forholde dere til svigerDØTRE dere og!

Anonymous poster hash: a066c...712

Greia er vel at menn ikke synes det er så ille med en hjelpsom svigermor. Jeg er enig i at det er litt spesielt med omorganiseringen, men alt det andre som nevnes er bare hyggelig gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...