Bente Skrevet 22. mai 2004 #1 Skrevet 22. mai 2004 Når sender dere innrykk i avisene om at dere skal gifte dere?? Hvor lang tid i forveien??
Gjest MrsL Skrevet 22. mai 2004 #3 Skrevet 22. mai 2004 Regner med det blir samme uka som vielsen skal foregå. Vi skal ha innrykk i to aviser, nemlig her vi bor og der jeg er i fra og da tror jeg det er lurt at dette står noen dager i forveien.
Gjest Tex Skrevet 22. mai 2004 #4 Skrevet 22. mai 2004 For oss ser det dårlig ut, det er den hersjens streiken..... :-? Men det er lov til å håpe i det lengste, kanskje det blir slutt på alle streiker på mandag...? *krysse fingre*
*Lene* Skrevet 22. mai 2004 #5 Skrevet 22. mai 2004 Pga den #¤&/¤%/% STREIKEN SER DET DÅRLIG UT VEDR. ANNONSE..MEN TENKTE UANSETT RINGE OG HØRE PÅ MANDAG!!!
Gjest Tex Skrevet 22. mai 2004 #6 Skrevet 22. mai 2004 De gir jo ut annonseavis, men jeg har ikke sjekket om det sånne annonser der...
Murf Skrevet 23. mai 2004 #9 Skrevet 23. mai 2004 nå venter jeg bare på transportarbeiderstreiken skal bli ferdig! Kokka varslet om at det kunne bli trøbbel... Det meste av maten er fra lokale levrandører, men ikke alt. M
Gjest Tex Skrevet 23. mai 2004 #10 Skrevet 23. mai 2004 Jeg ønsker meg også at den streiken blir avblåst. Det MÅ den bli senest onsdag dersom vi skal få eggerøre til laksen og spekematen vår.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå