Gå til innhold

Legge til etternavn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min datter har norsk fornavn utenlands mellomnavn og etternavn. Lurer på om vi skal søke om å legge til mitt norske etternavn også. Er dette vanskelig prosess eller går det ganske greit å legge til navn?

Anonymous poster hash: b7fc2...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er enkelt å legge til navn. Du kan gjøre det på Atinn og det tar ikke lang tid før ny fødselsattest kommer i posten

Anonymous poster hash: d0603...c43
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange navn skal unger ha, egentlig?!

Minst fem mener jeg. Tre fornavn (oppkalt etter slektninger), mors etternavn og fars etternavn. Jeg synes også det er flott når barnet får farmor og mormors etternavn.

Anonymous poster hash: bf505...260

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst fem mener jeg. Tre fornavn (oppkalt etter slektninger), mors etternavn og fars etternavn. Jeg synes også det er flott når barnet får farmor og mormors etternavn.

Anonymous poster hash: bf505...260

Filleren, jeg mangler mist ett fornavn og ett etternavn. Eller er det godkjent siden mine foreldre har samme etternavn?

<ironisk>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter har norsk fornavn utenlands mellomnavn og etternavn. Lurer på om vi skal søke om å legge til mitt norske etternavn også. Er dette vanskelig prosess eller går det ganske greit å legge til navn?

Anonymous poster hash: b7fc2...f50

Hvorfor ikke droppe mellomnavnet så blir det utenlandske etternavnet mellomnavn og det blir så mye bedre med 3 navn og ikke 4.

Anonymous poster hash: 5e291...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...