AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Del Skrevet 27. januar 2014 Min datter har norsk fornavn utenlands mellomnavn og etternavn. Lurer på om vi skal søke om å legge til mitt norske etternavn også. Er dette vanskelig prosess eller går det ganske greit å legge til navn?Anonymous poster hash: b7fc2...f50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Del Skrevet 27. januar 2014 Det er enkelt å legge til navn. Du kan gjøre det på Atinn og det tar ikke lang tid før ny fødselsattest kommer i posten Anonymous poster hash: d0603...c43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 29. januar 2014 #3 Del Skrevet 29. januar 2014 Hvor mange navn skal unger ha, egentlig?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Del Skrevet 29. januar 2014 Hvor mange navn skal unger ha, egentlig?! Minst fem mener jeg. Tre fornavn (oppkalt etter slektninger), mors etternavn og fars etternavn. Jeg synes også det er flott når barnet får farmor og mormors etternavn. Anonymous poster hash: bf505...260 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 31. januar 2014 #5 Del Skrevet 31. januar 2014 Minst fem mener jeg. Tre fornavn (oppkalt etter slektninger), mors etternavn og fars etternavn. Jeg synes også det er flott når barnet får farmor og mormors etternavn. Anonymous poster hash: bf505...260 Filleren, jeg mangler mist ett fornavn og ett etternavn. Eller er det godkjent siden mine foreldre har samme etternavn? <ironisk> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #6 Del Skrevet 31. januar 2014 Min datter har norsk fornavn utenlands mellomnavn og etternavn. Lurer på om vi skal søke om å legge til mitt norske etternavn også. Er dette vanskelig prosess eller går det ganske greit å legge til navn?Anonymous poster hash: b7fc2...f50 Hvorfor ikke droppe mellomnavnet så blir det utenlandske etternavnet mellomnavn og det blir så mye bedre med 3 navn og ikke 4. Anonymous poster hash: 5e291...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå