Gå til innhold

overaske typen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har veldig lyst til å overaske kjæresten litt i senga. Han er veldig glad i å prøve nye ting og liker vel godt litt variasjon. Men føler jeg går litt tom for ideer.

Vi har igrunn veldig mye sex men tror kanskje det blir litt ensidig for hans del. Han har også gitt veldig mye i det siste .. har aldri opplevd så gode og lange orgasmer.

Jeg gir han jevnlig lange massasjer med en veldig lykkelig slutt og det vet jeg han setter veldig pris på. Jeg prøver å overaske med undertøy, neglisjeer og strømper osv og blowjobs og har begynt å strekke grensene når det gjelder rompeting som jeg ikke har vært komfortabel med før.. han ønsker gjerne analsex, men siden jeg har noe hemoroider er det foreløpig blitt litt vanskelig.

Har noen noe forslag til noe mer jeg kan gjøre for å sprite opp litt? Vi har vært igjennom en god dose forskjellige stillinger og han er nok ikke komfortabel med håndjern og den slags..men vil likevel prøve mye ting og at jeg skal bli litt mer spontan.. evt som jeg har gjort før.. planlegge noe overaskende for han

Anonymous poster hash: ff898...7fb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Posta under feil emne ... veit ikke heelt hvordan jeg fikser det

Anonymous poster hash: ff898...7fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...