AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Hei I går, midt på dagen, fikk jeg blødninger fra skjeden. Det er vel ca 2-3 uker siden jeg hadde mens etter å ha utsatt den en stund med p-piller. Men blødningen er ikke helt lik mensblødningen, den er mer brunaktig på en måte. Jeg har også litt vondt på nederste del av magen, og er ganske kvalm. Første som slår meg er jo graviditet, da jeg har tullet litt med p-pillene denne uka, glemt et par stk, og jeg har hatt samleie denne uka. Så klart er jo sjansene stoore for å bli gravid da når jeg har samleie og tuller med pillene. Men lurer bare på om det faktisk er symptomer på graviditet, om det er mensen, evt. noe annet? Noen som har opplegd lignende? Jeg har tenkt å ringe legen senere, men ville bare høre her litt førstAnonymous poster hash: 43abb...886
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Det er nok fordi du har klusset med p pillen, ikke noe legen kan gjøre. Anonymous poster hash: 6433c...172
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Noen?Anonymous poster hash: 43abb...886
Sillicious Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Kvalmen kan komme av hormonforstyrrelser av ppille-kluss.. tror ikke du hadde fått graviditets-kvalme så tidlig uansett sånnsett.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Kvalmen kan komme av hormonforstyrrelser av ppille-kluss.. tror ikke du hadde fått graviditets-kvalme så tidlig uansett sånnsett.[/quote Nei var det jeg og tenkte. Men altså.. Skal jeg liksom ha en pillefri uke eller skal jeg fortsette å ta pillen? Anonymous poster hash: 43abb...886
Sillicious Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Kommer an på hvilken pille du går på.. kan nesten ikke svare for deg, men jeg ville fortsatt på brettet og ikke hoppet over neste mens. Og for all del ta pillene hver dag :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå