AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Til dere som har svart på kinky poll: Var det noe(evt flere ting),av det dere krysset av for,som kun var av typen done that,og ikke spesielt interessant å oppleve flere ganger?Var det noe mind blowing,som dere derfor har gjort mange ganger,eller har ønske om å gjenta flere ganger? Anonymous poster hash: 176bc...eb2
SardintrollReturns Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Jeg huket av sex med samme kjønn og BDSM. Jentesex er jeg ferdig med, da jeg foretrekker menn, og har en fast, mannlig kjæreste. Det var deilig da det sto på, men det var da. BDSM er ganske mindblowing for min del, og vi gjør det stadig innimellom.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Hva er dette? Anonymous poster hash: 76646...416
SardintrollReturns Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Hva er dette? Anonymous poster hash: 76646...416 TS vil gjerne at vi går litt i dybden. Right, TS?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Røff bdsm var, hm - interessant men ikke noe jeg absolutt må gjøre igjen. Da var det istedet merkelig opphissende med wetsex (samme person). Rimming er alltid deiligAnonymous poster hash: e4ba7...d8a
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Analsex, rimming, deepthroat, trekant (men med en annen kvinne), sex med samme kjønn og atm. Analsex har vi en gang i uken, deepthroat gjør jeg når jeg suger han hver dag, rimming er prøvd en gang men kan godt gjentas. Resten er gjort 1 gang og trenger ikke gjenta det Anonymous poster hash: 7aa46...d7d
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 TS vil gjerne at vi går litt i dybden. Right, TS? Jepp.Så at kinkytesten hadde mange treff,så jeg slengte på denne tråden for å gjøre testen mer informativ for nysgjerrige. Kan jo være at noen feks har blitt tvunget en gang i fylla til forskjellige ting,og tenkt ALDRI mer.Det gir et annet bilde enn dersom du bare krysser av for "done". Lite informativt å svare feks 12 av 12,det er bare verdifullt for stalkerne. Anonymous poster hash: 176bc...eb2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #9 Skrevet 31. januar 2014 atm er mindblowing. rimming deilig. trekant er forsøkt og var oppskrytt. vanskelig å oppnå samme nærheten og intensiteten. Kinky sex uten nærhet føles stort sett bare mekanisk, Analsex, rimming, deepthroat, trekant (men med en annen kvinne), sex med samme kjønn og atm. Analsex har vi en gang i uken, deepthroat gjør jeg når jeg suger han hver dag, rimming er prøvd en gang men kan godt gjentas. Resten er gjort 1 gang og trenger ikke gjenta det Anonymous poster hash: 7aa46...d7d Anonymous poster hash: e4ba7...d8a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå