AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Hei. Har hatt sykemelding i en periode på to uker pga kraftige magesmerter. Har fått smertestillende for de magesmertene, men det sliter meg jo ut. Føler meg helt energi tom og utslitt av smerte "helvette". Jeg føler meg mye bedre i dag, heldigvis! første dagen på to uker. Men føler meg ikke klar til å begynne på jobb igjenn. Det jeg lurer på.. Kan jeg fortelle til legen at jeg er bedre, men er så sliten etter all smerten at jeg trenger noen dager hjemme på å lade opp batteriene slik at jeg kan fungere på jobb. Jeg klarer aldeles ikke gå på jobb slik jeg er nå.. Legene har jo taushetsplikt, men trur dere jeg vil få et par dager sykemelding pga at jeg er så utslitt ? Mvh utslitt jente Anonymous poster hash: e65a4...ccc
bebis1 Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Min lege hadde vertfall gitt meg sykmelding Lykke til
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Hehe, jeg er veldig usikker på det fordi jeg er en usikker person. Når jeg er smerte fri så er jeg redd for at legen skal si jammen da må du bare gå på jobb. Men som du sier.. selfølgelig kan jeg det! Jeg har vell det at når man er fri for plager så skal man vell gå på jobb igjenn.. Men takk for svar Anonymous poster hash: e65a4...ccc
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Hehe, jeg er veldig usikker på det fordi jeg er en usikker person. Når jeg er smerte fri så er jeg redd for at legen skal si jammen da må du bare gå på jobb. Men som du sier.. selfølgelig kan jeg det! Jeg har vell det at når man er fri for plager så skal man vell gå på jobb igjenn.. Men takk for svar Anonymous poster hash: e65a4...ccc Ble litt feil den øverste setningen ser jeg. Men måtte bare høre om det faktisk var grunn til å være hjemme og få slappet av litt Anonymous poster hash: e65a4...ccc
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Du skal selvfølgelig fortelle legen hvordan du har det. Om du kan få sykmelding pga slitenhet beror på hvor uttalt slitenheten er, og om legen vurderer slitenheten å representere sykdom. Anonymous poster hash: 526e6...310
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå