Gå til innhold

Viser dvaske kropper i kamp mot kroppshysteri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 Nordiske kvinner står fram i VG, kilss naken, i kampen mot kroppshysteriet. Ser ærlig talt ikke poenget med dette, og undres på om det er andre motiver som ligger bak.

Flere av disse er godt opp i årene, og en av dem har jo passert 50! Kan ikke huske å ha sett et eneste tilfelle hvor 50-åringer fremstilles som slanke sylfider.

Artikkelen er i VG+ og krever abonnement, så jeg kan ikke linke til det, men kort oppsummert så er alle disse 10 kvinnene avfotografert splitter naken der alt vises, både pupper, fitte og det meste av kroppen. Den yngste er 30, den eldste er 54 eller der omkring.

Helt meningsløs artikkel. Hadde det vært 10 jenter i sin beste alder som hadde vist sine normale kropper, hadde jeg skjønt litt mer, men ikke dette.

Det er på grensen til spekulativt.



Anonymous poster hash: 1c3d2...055
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste av dem så da kjempeflotte ut. Jeg irriterte meg heller over at de neppe var helt representative for et slags gjennomsnitt av den norske kvinnen, da har jeg sett bedre reportasjer.



Anonymous poster hash: 9271d...b9f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

10 Nordiske kvinner står fram i VG, kilss naken, i kampen mot kroppshysteriet. Ser ærlig talt ikke poenget med dette, og undres på om det er andre motiver som ligger bak.

Flere av disse er godt opp i årene, og en av dem har jo passert 50! Kan ikke huske å ha sett et eneste tilfelle hvor 50-åringer fremstilles som slanke sylfider.

Artikkelen er i VG+ og krever abonnement, så jeg kan ikke linke til det, men kort oppsummert så er alle disse 10 kvinnene avfotografert splitter naken der alt vises, både pupper, fitte og det meste av kroppen. Den yngste er 30, den eldste er 54 eller der omkring.

Helt meningsløs artikkel. Hadde det vært 10 jenter i sin beste alder som hadde vist sine normale kropper, hadde jeg skjønt litt mer, men ikke dette.

Det er på grensen til spekulativt.

Anonymous poster hash: 1c3d2...055

Jeg har ikke sett reportasjen... jeg abonerer ikke på løssalgsaviser i elektronisk utegave...

MEN.. Jeg kan fortelle deg at kroppspresshysteriet og utseende'kravene' og presset ikke er noe som avsluttes med VGS.

Det er minst like stort i alle aldersgrupper, det er like ødeleggende i alle aldesgrupper, og... folk i alle aldere kommer i forskjellige utgaver, - også 50+. Noen er slanke, noen er mykere, noen er formfulle, noen er mindre formfulle.

Så hvorfor er en slik artikkel meningsløs? - fordi den henvender seg til den delen av befolkningen som sitter på pengene? Til dem som kan kjøpe seg en liten quickfix operasjon her og en der?

- eller er den meningsløs fordi disse aldersgruppene er uinteressant for deg? Er du heldig så kommer du dit engang du også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...